Cum ar reacționa BTS atunci când le-ai zice că ești însărcinată.
RM :Stătea liniștit și compunea o piesă nouă ,când ai intrat la el în studio cu fața plecată.
-Ai pățit ceva N/T? ,te întreabă puțin speriat
-Da... ,iubitule ,nu știu cât de fericit o să fi ,însă trebuie să îți zic asta.... ,sunt însărcinată!
A stat puțin două clipe iar mai apoi te-a strâns în brațe.
-Multumesc N/T! Îți mulțumesc așa de mult că ai intrat în viața mea și că urmează să mă faci cel mai fericit om de pe pământ!Suga :Era miezul nopții ,iar tu nu puteai să dormi din cauza gândului că poate dacă o să îi zici iubitului tău despre sarcină, acesta o să refuze copilul.
Ai ieșit puțin pe balcon să iei o gură de aer proaspăt ,și priveai spre stele.
-Ce pot să fac eu acum?
Atunci ai simțit cum două brațe calde îți înconjoară talia.
-Ce să faci? Și cel mai important îi de ce nu dormi?
-Suga.... ,nu știu cum să îți zic ,însă ,sunt gravidă.
-Da, și de ce ești așa agitată? Crezi că nu o să accept acel mic înger care este în pântecul tău deocamdată?J-Hope :Nu ai avut curaj să îi zici în față că ești însărcinată, așa că te-ai gândit la un plan.
A doua zi ați mers la mall și ai făcut un pact cu el ca pentru jumătate de oră să intrați în orice magazin vrei tu ,fără ca el să comenteze.
Zis și făcut, primul magazin în care ați intrat a fost unul cu articole pentru copii ,și chiar dacă iubitul tău se uita puțin sceptic tu te uitai în continuare la hăinuțe.
Când ai ajuns la papuci ,ai văzut o pereche minunată ,de culoare albastră ,iar mai apoi ai zâmbit spre iubitul tău.
-Sunshine, ce crezi că o să fie ,față sau băiat?
Hoseok a rămas pentru puțin timp mut ,încercând să înțeleagă ce tocmai i-ai zis.
-Stai, vrei să zici că o să devenim părinți?! ,strigă el sărind deja de bucurie.
-Da!
-O să mai am o rază de soare în viața mea!Jin :Ai început să te comporți puțin ciudat cu el de când ai aflat că ești însărcinată. Aveai mereu toane, și te supărai din orice prostie.
-Ce ai N/T? Ești însărcinată de ai atâtea toane! ,zice el în glumă
-Da, probleme?! ,țipi la el
-Stai, tu vorbești serios? ,văzându-se pe chipul său că e puțin speriat.
-Da!
-O să avem cel mai frumos copil din lume! Sunt sigur de asta! Stai să îmi sun părinții să le zic că o să devină bunicii celui mai frumos copil din lume!Jimin :De când ai aflat că ești însărcinată ai stat mai mult cu Jimin ,ai fost mult mai atașată de el ,dar te-ai comportat și copilăros cu el.
-N/T ,cum de ai devenit așa copilăroasă în ultima vreme?
-Trebuie să am vreun motiv anume.
-Îmi ascunzi ceva ,asta e clar! Zi-mi!
-Nu vreau!
-Ba da vrei!
-Nu vreau!
-Ba da vrei!
~~Peste jumătate de oră~~
-Nu vreau!
-Ba da vrei!
-Bine! Sunt însărcinată!
-Stai, ce?!
Jimin a rămas șocat iar mai apoi s-a aruncat pe podea și a început să dea din picioare de fericire.
-O să devenim părinți! O să devenim părinți!Taehyung :Stăteați și vă uitați la filme ,dar tu te gândeai la cum ar trebui să îi zici că ești însărcinată.
-Ăm, Tae ,am ceva să îți zic....
-Desigur, poți să îmi zici orice.
-Sunt însărcinată...
-Deci a funcționat! O să devin tată!!!
-Ce a funcționat?
-Upsss... Nu trebuia să auzi asta
-Chiar așa de lene ți-a fost să folosești un prezervativ ,serios?!
- Dacă era de la RM...
-Atunci se explică...
-O să devenim părinți ,o să devenim părinții! ,striga sărind în sus de fericire.Jungkook :Ați decis să fie ziua voastră și să faci absolut tot ce vreți, așa că v-ați dus la o sală de jocuri video.
Din cauza acțiunii jocului ai uitat să îi zici că ești însărcinată ,așa că doar ai spus ceva ce pentru el nu prea avea sens.
-Crezi că bebelușului ăsta mic o să îi placă jocurile?
-Ce?! ,și pune pauză jocului
-Păi ai uitat că su.... Am uitat eu să îți zic...
-Vrei să zici că o să avem un copil?!
-Da.
Jungkook se apropie de tine și te strânge în brațe ,sărutându-ți fruntea.
-În curând o să avem un iepuraș!!!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!