Cum ar reactiona BTS la ASMR
RM :Asculta asa ceva doar pentru ca te-a vazut pe tine făcând asa ceva.
Asculta vreo 2 minute ,iar mai apoi se uita la tine dezgustat
RM :Muiere, te simti bine de asculti asa ceva? Adică unele dintre sunetele astea le facem si noi!Suga :Stăteai pe canapea, cu căștile în urechi ,când iubitul stătea lângă tine.
Când te vede ce concentrata iti ia o casca si asculta si el. In mai putin de doua minute adoarme cu capul la tine pe umăr.
N/T :Ai adormit ca un copil mic ,asa-i? zici si ii mângâi ușor obrazul.J-Hope :Asculta putin ,iar mai apoi aruncă cu căștile pe jos.
J-Hope :Asa ceva pot sa fac si eu!
N/T :Arata-mi!
Vine spre tine si te sărută pasional. Cand superi sărutul incepe sa rada.
J-Hope :Vezi, ti-am zis eu! A iesit chiar mult mai bine!Jin :A vrut si el sa asculte asa ceva ,mai ales ca te vedea pe tine ascultând asa ceva.
Într-o zis își ia căștile si pune ASMR. După ce se termină videoclipul își face o cruce iar mai apoi te baga într-o cada plină cu apă sfințită.
Jin :Limpezeste-te de satana!Jimin :L-ai lasat intr-o zi sa asculte asa ceva. Părea placut surprins si chiar zâmbea ca prostul.
Peste 5 ore
Te întorci acasă de la magazin si il vezi pe Jimin facand ASMR in sufragerie.
N/T :JINNNNNN! ADU APA SFINTITA TE ROGGGG!Taehyung :A dat din greseala pe un videoclip cu ASMR ,însă sta si il asculta pe tot. La final se uita înspre tine.
Tae :N/T ,sunetele pe care le scotea fata aia... sti.... aseară si noi făceam cam la fel... bine... La unele....Jungkook :Asculta terifiat acel ASMR ,însă face toate astea pentru tine.
Jk :N/T ,ce is cu prostiile astea?! Chiar iti e dor de pedepse?
N/T :HO BA DISPERATULE DE PEDEPSE! VEZI SA NU DORMI CU AZOREL IN COTET LA NOAPTE!
CITEȘTI
Reactions //BTS
Fiksi PenggemarTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!