Cum ar reactiona BTS atunci cand ai pune hainele pe foc ca sa se usuce mai repede (povestea la finalul capitolului😂)
RM :Se uita putin confuz ,iar cand vede ca hainele deja iau foc iti sare în ajutor.
RM :Esti posedată de Satana de pui hainele pe foc?!
Suga :M-a chemat cineva? întreabă el ieșind de după canapea
RM :Hai ciocul mic si joc din buric! Deci ,N/T ,de ce ai pus hainele pe foc ?
N/T :Sa le usuc mai repede...Suga :Se mira putin ,iar mai apoi cand vede ca hainele incep sa ardă ramane stana de piatra.
Suga :Aruncă si hainele de pe tine in foc daca tot ai chef...J-Hope :S-a panicat extrem de tare cand a vazut focul ,ba chiar a leșinat pentru 5 secunde!
Jh :SARITI CA ARDE!Jin :A sărit panicat sa stingă focul. Dar nu a stins focul cu orice ,ci cu rezervele de apa sfințită din subsol.
Jin :Aoleo! Stingete-te mancate-ar negrii!
N/T :Rasistul gastei mele!Jimin :A sărit numai decât să stingă focul ,și inlaturandu-te in siguranta din preajma focului.
Jimin :De azi o sa umbli la aragaz numai sa faci mâncare!Taehyung :A stins focul cu privirea.
N/T :Ce naiba ai facut?
Tae :Nimic special... Ce? Crezi ca daca nu as fi putut face asta acum mai aveam casa?Jungkook :In loc sa stingă focul ,a luat aragazul pe sus ,cu haine cu tot ,și le-a aruncat în piscină.
Jk :Nu mai arde nimic acum, zice cu un zâmbet victorios
N/T :Vai, nu era mai simplu sa arunci o găleată de apă pe ele.
Jk :Atunci tu de ce mereu imi arunci jocurile in piscină?
N/T :Ia mai taci!Deci ,ce-i asta cu arsul hainelor pe aragaz.
In copilărie eu și -ParkLisa- eram la bunica noastră. Iar ea punea hainele pe care vroia sa le usuce mai repede pe o bară ce înconjura soba (nu stiu exact cum sa va explic).
Ei bine ,noi ,ne-am dus înapoi acasă, am luat hainele care erau pe sârmă si le-am pus pe aragaz ,noi am crezut ca ii fix aceiași chestie cu ce făcea bunica noastră, însă când am vazut focul am început să țipam ca disperatele.
Am avut noroc ca ne-am dus rapid la bunica noastră, care stătea la vreo 3 case distanța, au am anuntat-o si a stins focul.
Sfarsit😂Oricum ,cred ca asta e ultimul capitol de genul de la această parte...
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!