Hmmm, xxx ,deciii...
Capitol smut😏
Cum ar reactiona BTS atunci cand iti gasesc jucăria sexualăRM :Cum stătea el linistit in pat citind te aude pe tine tipand din dus.
N/T :Joonieeee! Adu-mi te rog o bluza de la mine din dulap. Se uita dupa o bluza drăguță, iar cand tot cauta a dat peste ceva ce pipand, nu părea a fi o bluza. Cand scoate acel obiect ramane un pic mirat ,deoarece era un vibrator. I se părea ciudat ,mai ales ca el mereu te privea ca o copilă inocentă. Ia o bluza rapid si deschide usa baii. Pune bluza pe marginea chiuvetei si cand da sa plece se întoarce spre tine.
RM :Hei ,cei cu vibratorul ala?
N/T :Ce? Care? Nu stiu nimic!
RM :E nu sti! Oricum am vrut să te anunt ca o sa il folosim deseară! zice si pleaca, închizând usa in urma lui.
Suga :Erai plecată la facultate ,când lui pur si simplu i s-a făcut dor de tine. Știa că atunci când i se face dor de tine sa caute in sertarul noptierei pentru ca acolo avea o scrisoare. Deschide sertarul si surprins pe lângă acea scrisoare a mai văzut un vibrator. Ramane pentru putin timp stana de piatra ,iar apoi mii de gânduri murdare ii trec prin minte.
Suga :Ce o sa ne mai distrăm diseară
J-Hope :Într-o zi ,când își cauta linistit haine in dulap s-a speriat îngrozitor cand ceva ia picat in cap. După ce si-a mai revenit s-a aplecat sa vada ce i-a picat in cap si observa vibratorul. A rămas putin trist la gandul ca nu iti satisface plăcerile ,dar apoi un zâmbet pervers ia apărut pe chip.
J-Hope :Micuța asta a reușit să ascundă asta de mine ,se pare ca cineva nu ma mai asculta...
Jin :Într-o sâmbătă dimineața s-a apucat linistit de facut ordine prin sertare. Însă când a deschis sertarul tau ,a încremenit! A stat un pic pe gânduri
Jin :Iubita mea chiar nu-i normală! Am stiut mereu ca daca o sa stea cu ceilalți 6 idioți o sa ajunga ca si ei!
Într-un fel ii părea bine ,pentru ca acum plăcerea ar fi fost si mai mare ,însă era trist ca i-ai ascuns asta.
Jimin :Într-o seara cand stăteati amândoi la voi in dormitor urmărind o comedie care se apropia de sfarsit. Si-a amintit ca avea un CD cu film romantic ,pe care chiar vroia sa il vizioneze alături de tine. Cauta in sertarul lui -nu il gaseste ;se întoarce la noptiera de lângă pat, iar cand deschide sertarul strâmbă un pic din nas. Pe lângă acel film acum stătea un vibrator, și cu siguranță el nu la cumpărat împreună cu filmul.
Jimin :Ămm, iubire ,cei cu asta? zice si arata spre vibrator
N/T :Nu stiu nimic...
Jimin :Hai nu ma minți!
N/T :Bine,cât timp tu esti plecat la repetiții și eu te vreau extrem de tare ce altceva as putea face?
Jimin :Sa ma suni ,dă! Stii ca niciodata nu as refuza o tavaleala cu tine!
N/T :Bine...
Jimin :Dar daca tot l-am gasit ,ce zici sa lăsăm filmele si sa ne distrăm un pic? zice si iti zâmbește
Taehyung :De mult timp își dorea să te întrebe dacă ați vrea sa folositi si jucării la distracția voastră ,însă ramane surprins ca i-ai luat-o înainte. Tocmai ce cauta un medicament in sertarul noptierei si iti gaseste vibratorul. Un zâmbet micuț ii apare pe fata ,apoi transformandu-se intr-unul pervers dand liber viselor lui. Coboară scările fericit ,tu stând plictisită pe canapea. Se așează lângă tine zâmbind ca un copil mic.
Tae :Cineva se pare ca mi-a luat-o inainteee...
N/T :La ce te referi?
Tae :Ti-am gasit vibratorul...
N/T :Dar...
Nu mai apuci sa iti continui intrebarea ca acesta iti pune un deget pe buze ,impedicandu-te sa mai scoti vreun sunet.
Tae :Hei! Partea buna ii ca de astăzi o sa il folosim ,partea rea este ca o sa primesti o mica pedeapsă pentru ca l-ai ascuns de mine.
Jungkook :Tu erai in bucătărie, încercând să gătești ceva ,însă din greseala te tai la mana.
N/T :Oppa, te rog adu-mi trusa medicală, vezi ca ii in sertarul meu!
Jk :Bine!
Merge in camera voastră, deschide sertarul si ochii i se fac cat cepele. Pe lângă trusa medicală, niste carti si caiete era si un vibrator.
N/T :Ai gasit-o?!
Jk :Da!
Isi sterge absolut toate visele ,ia trusa si vine grăbit in bucătărie.
Te-a ajutat să îți pansezi locul însă niciunul dintre voi nu zicea nimic.
N/T :Multumesc ca mai ajutat! zici si il saruti pe obraz
Jk :Nu ai pentru ce. Oricum... ce-i cu vibratorul de la tine din sertar?
N/T :Aishhh! Sunt proasta!
Jk :Hei, nu te supăra. Nu ai facut nimic rau ,din contra o sa fie si mai distractiv de acum încolo! zice chicotind
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanficTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!