Cum ar reactiona BTS la o zi în mall cu N/T
RM :Extenuat mai ceva ca dupa 8 ore de dans ,era deja săturat pana peste cap de umblat prin mall după cate o bluza ,două, trei.... tot magazinul...
RM :De azi nu mai vin cu tine la mall!Suga :Doar 4 ore de plimbat si cumpărat de haine i-au fost de ajuns! S-a săturat să umble prin mall ,după o bluza roșie, o bluza roșie cu o bulină albă, o bluza roșie cu două buline albe ,și o bluza blue ca nu sti cand o sa porti blugi cu dungă baby blue.
Suga :FEREASCA BUNUL DUMNEZEU! MUIERE LASA-MA SA STAU!J-Hope :Mai bine rămânea 5 zile la repetiții decât o zi cu tine în mall. De ce? Ei bine ,ati mers într-un magazin ,unde ați stat 2 ore sa iti alegi o bluza ,și până la urmă ti-ai cumparat o pereche de șosete. Făcând asa cu fiecare magazin.
Jh :De azi nici mort nu mai vin cu tine la mall!Jin :La început era fericit si te înțelegea ca esti indecisa, însă după 6 ore deja s-a cam săturat. După ce ați mers sa mâncați ceva ,nici nu l-ai mai ridicat de pe scaun.
Jin :Mai stai putin!Jimin :Chiar dacă era enervat și obosit peste măsură de tot ceea ce înseamnă cumpărături alături de tine ,iti arata un zâmbet imens și dragalas ,plimbandu-se după tine si cumparandu-ti tot ce iti doreai
Jimin :Dacă ar sti ea ce o asteapta cand ajungem acasa...Taehyung :6 ore? Nu. 8 ore? Nu. 10 ore de cumpărături ,el fiind mai bucuros ca tine. V-ati cumpărat o mulțime de haine ,dulciuri precum și o suzeta, pentru ce ,nici azi nu se stie
Tae :Ar trebui să mergem la mall mai des!Jungkook :Primele 3 ore au fost minunate ,v-ati plimbat peste tot ,cumparandu-ti bluza aia superba din vitrină, ba o pereche de pantofi cu imprimeuri de girafa, ca cine poate sti cand mergi in Africa si trebuie sa te asortezi ,și multe alte chestii.
Deja nu te mai suporta cu atatea cumpărături, asa ca te ia pe sus ,te așează pe umărul lui și nu iti da drumul pana nu te pune în masina si iti strânge cureaua incat sa nu scapi.
Jk :DUMNEZEULE MARE, NU MAI PUTEAM SA REZIST! Oricum o sa vezi tu acasa!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!