Cum ar reacționa BTS atunci când v-ar prinde ploaia pe drum.
Namjoon :Vă plimbați prin oraș atunci când a început ploaia.
Prima reacție a lui Namjoon a fost de a-și da jacheta jos ,urmând să vă acopere pe amândoi cu aceasta.
Începând să fugiți cu jacheta în cap până acasă.Yoongi :A încep ploaia atunci când vă plimbați prin parc.
Tu te-ai ascuns un copac ,dar Yoongi stătea și se distra la fel ca un copil mic în ploaie.
-Yoongi ce tot faci? ,îl strigi tu.
-Mă distrez ,hai și tu! ,spune el și te trage în ploaie.
Ați început amândoi să vă jucați în ploaie până când a apărut iar soarele pe cer.Hoseok :V-ați refugiat sub un copac din apropiere și v-ați așezat pe iarbă privind picurii de ploaie care udau iarba verde din parc.
Nu știu dacă e Hoseok ,dar totuși e minunat gif-ul, iar altul nu am găsit)
Seokjin :Ați început să alertați prin ploaie până la cea mai apropiată cafenea ,unde ați stat îmbrățișați și v-ați bucurat de vremea de afară cu câte o ceașcă de cafea.Jimin :Erați în mijlocul orașului și chiar nu aveați unde să mergeți prin ploaia aia ,așa că v-ați ascuns pe scara de urgență a unui bloc ,unde ați stat și ați povestit până când ploaia a încetat.
Taehyung :Erați în parc și a început o ploaie îngrozitoare.
Din fericire acesta a scos din geanta sa o umbrelă.
-Am fost pregătit pentru asta! ,zice el fericit.Jungkook :Ploaia va prins prin oraș ,iar Jungkook ,ca să nu te uzi ți-a dat ție jacheta lui.
-Jungkook dar tu ce o să faci acum? O să mergi așa prin ploaie? ,îl întrebi tu.
-Asta e nimic pe lângă câte aș putea face pentru tine.
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!