•2•

3K 154 11
                                    

Mířila jsem do tanečního studia a při tom ukusovala hamburger z MacDonaldu.Ne není to moje každodenní strava, ale dneska obzvlášť nestíhám.

Od rána jsem byla na tréninku a pak jsem si musela jít zařídit šaty na blížící se taneční soutěž ve Finsku.Tam se to trochu protáhlo, takže jsem ani neměla oběd.

Teď je něco kolem třetí odpoledne a já bych tam už měla být.No co, tak si Martinus trochu počká no.Jo a ten hamburger, je můj oběd.

Nasoukala jsem si poslední sousta do úst a vešla do šatny.Tam jsem se převlékla do legín a volného trička a vlasy si svázala do drdolu.Upřímně, bylo mi celkem jedno jak vypadám.

Vešla jsem do sálu, kde se na pohovce rozvaloval Martinus.Měl na sobě roztrhané džíny a nějaké triko bez rukávů.No to jsem zvědavá jak v tomhle bude ty tři hodiny tančit.

,,Ahoj" pozdravila jsem ho a zamířila k baru, kde jsem si nalila džus abych zapila ten hamburger.

,,No konečně, jsem myslel že tanečnice jsou dochvilné" ušklíbl se a já protočila očima.

,,No tak jsi se spletl" odsekla jsem a došla jsem doprostřed parketu.

Sestavu kterou jsem vybrala, jsem tančila někdy když mi bylo 19 a je opravdu lehká.Plus jsem tam zakonbinovala jeden těžší prvek.Na zvedačky si ještě netroufnu.

,,Takže, ta sestava kterou jsem vybrala, je opravdu lehká, takže by jsi měl zvládnout lehce" začnu ho informovat, zatímco on se zvedl a došel až ke mně.

,,Teď tě naučím základní kroky Valčíku" oznámila jsem.

Došla jsem k němu a chvíli jsem mu jentak koukala do očí.Nevím proč, ale nečím mě zaujaly.

Potřásla jsem hlavou abych tyhle divné myšlenky vypudila z hlavy a vzala jeho ruku do té své.

Ukázala jsem mu základní postoj, přičemž když si položil svou ruku na můj pas, přeběhl mi mráz po zádech.

A tak začaly moje tři hodiny utrpení s tím střapatým pakem.

•••

,,Nejdeš dozadu, jdeš dopředu!" zakřičela jsem frustrovaně a zabořila obličej do pohovky.

,,Ale to nedává smysl!" zaúpí Martinus a zkusí si ten krok znovu.

,,Všechno dává smysl, když nad tím umíš přemýšlet" odsekla jsem.Na to mi odpověděl jen odfrknutím.

,,A navíc je tu hrozné vedro!" řekne naštvaně a prohrábl si zpocené vlasy.

,,Ježiši tak se příště oblékni nějak normálně!" odsekla jsem mu.

Zvedla jsem se a přešla k němu.Mezitím jsem pustila hudbu.

Stoupli jsme si do postoje a já na Tinuse kývla.Dali jsme se do pohybu.

Musím říct že po dvou hodinách úmorného řvaní s cvičení jsem ho naučila základní kroky a konečně jsme se mohli vrhnout na sestavu.

Jenže tam jsme se zasekli hned jak jsem pustila písničku, protože na Tinuse je prý moc deprimující a on se nemůže soustředit.Tak jsem mu vysvětlila že nemá poslouchat slova té písničky, ale tóny.S tím už se jakžtakž spokojil a my mohli konečně začít.

Další zásek byl u toho, když jsme mu ukázala co za náročnější prvek tam budeme dělat.

Když jsem mu vysvětlila že se za něj zavěsím a on mě bude točit dokola po zemi, ale tak abych se země nedotýkala, dostal hysterák že si zničí účes v tom větru, načež se začal smát jak pominutej a já ho začala mlátit do jeho vypracované hrudi.Jo svaly mu fakt nechybí.

Ten prvek jsme zkoušeli zatím jenom dvakrát s tím že jsem tu vytřela celou podlahu, protože jsem vždycky skončila na zemi.

Když jsem mu oznámila že nakonci tohohle prvku, mě jakoby odhodí po zemi a já tam zůstanu ležet, začal namítat, že to mi přece nemůže udělat, že za to akorát dostane vynadáno že hází holky po zemi.A to jsme byli teprve v půlce.

,,Á krok, sun, krok a otočka!" zavelela jsem, když nastal přesně ten krok který mu nešel.Teď se mu snad poprvé konečně povedl.

Ihned mě pustil a začala si poskakovat jak úplný magor a radoval se že se mu to konečně povedlo.

V ten moment do sálu přišel kameraman i s reportérem, prý aby natočili kousek našeho tréninku a udělali s námi kraťoučký rozhovor.

To všechno co natočí bude v menším sestřihu, těsně předtím, než půjdeme na parket.

Musím říct že Martinus se opravdu snažil, když ho natáčela kamera a já byla nucena ho několikrát pochválit.

Tím ale moje slova chvály nekončila, protože když na mě přišla otázka,,Jak jste s Martinusem spokojená?" musela jsem lhát, jak mu to šlo hned od začátku.To určitě.Je to poleno jak vyšitý.

Když televize odešla mohla jsem po něm zase konečně házet vražedné pohledy a řvát na něj.

Skončili jsme v půl sedmé a Tinus uměl čtvrtinu sestavy.Takže mě uklidňoval akorát fakt, že na to máme ještě čtyři dny.No to není moc uklidňující.

Hi baes>3
Taková nudnější kapitolka, ale nějak to začít musí 😂😵
Nejsem si jistá,jestli jste ten prvek pochopili, tak kdyžtak najdu nějaké video a dám vám ho do příští kapitoly, aby jste měli aspoň nějakou představu.
Ještě mám otázku, jestli sem mám dávat fotky šatů co bude mít Ellie na sobě?💬💬
Bye bye💋💋
maggie_gnrsn

Dance With Star [Martinus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat