Nemůžu uvěřit že tu vážně jsem.Už podruhé za svůj život.A dokonce s Martinusem.
Není to můj největší gól tady být, ale i přesto je to pocta.Přeci jenom mistrovství Norska není žádná malá událost.
I když Martinus koncertoval před desetkrát více lidma než je tady, je opravdu hodně nervózní.Asi to bude tím rozdílem že ho tu bude někdo bodovat za jeho výkon, což Martinus prý nemá moc rád.
Dneska po snídani se za námi stavil i Marcus, aby nám popřál hodně štěstí a trochu pošťouchl Tinuse.
,,Jsi připravená?" zeptá se mě Tinus když vyjdu z koupelny.Potřebovala jsem se nějak zchladit a utřídit si svoje myšlenky.
Mlčky přikývnu a tak jak to vždycky děl, si sednu k němu na klín.Obmotá ruce kolem mého pasu a přitáhne si mě ještě blíž.
Položím si hlavu na jeho hruď, kde mu prsty kreslím libovolné vzorce a poslouchám tlukot jeho srdce.V tuhle chvíli mě to neskutečně uklidňuje.
,,Jsi nervózní?" prohodím směrem k Tinusovi i když jeho odpověď už dávno znám.
,,Jako ještě nikdy.Je trochu blbý se mě na tohle ptát zrovna na mistrovství Norska ne?" uchechtne se a snaží se tím zamaskovat svojí nervozitu.,,Taky jsi mi to mohla říct" zamračí se a na prst si namotá jednu mojí loknu.
O tom že jedeme ma mistrovství Norska, jsem mu řekla až dneska ráno, aby nebyl ještě víc nervózní, no a co si budem, milej na mě nebyl.Asi jsem mu to vážně měla říct.
,,Promiňňň" omluvím se mu ještě jednou a snad i naposled.
,,Martinus Gunnarsen a Elizabeth Låmnestrová, poprosím vás aby jste se šli připravit na lavičky, za dvě minuty jdete" oznámí nám nějaký organizátor.
My se bezeslova zvedneme a ruku v ruce dojdeme na lavičky, které jsou kousek od tanečního parketu.
Pár před námi právě dokončoval svůj tanec složitou zvedačkou, kterou jsem dělala snad jen jednou na život.
Ozval se potlesk a já se zhluboka nadechla a vydechla.Tak jo jdem na to.Nic to není.Už jsi to dvakrát vyhrála, vyhraješ to i po třetí.
Uklidňovala jsem sama sebe, předtím než jsme vystřídali předchozí pár a moje nohy se vydaly na parket.
Martinus zůstal na začátku, zatímco já šla doprostřed.Naštěstí tento tanec začínám já.
Ještě jednou jsem se zhluboka nadechla a postavila se do začáteční pozice.Tóny naší vybrané písničky se ozvaly a moje tělo se jako na povel začalo hýbat.
Kužely světla osvětlovaly jen mě a Martinuse a celou menší halou, se ozývala jen hudba.Přišlo mi jako by nikdo kromě nás ani nedýchal.
Martinus vypadal opravdu hodně nervózně.Na tváři měl kamenný výraz a kroky dělal jak kdyby měl na zádech stokilové zátěží.Rozhodla jsem se ho tedy nějak povzbudit.
Když si mě za ruce přitáhl k sobě a my začali tančit Valčík, nenápadně jsem se naklonila k jeho uchu.
,,Uvolni se.Jsme tu jen ty a já, okay babe?" zašeptala jsem a zase se odklonila.Tinus jen křečovitě přikývl.Naschvál jsem mu řekla touto roztomilou přezdívkou, protože vím jak to miluje.
Po několika sekundách se zdálo že moje slova opravdu zabrala.Jeho ramena spadla dolů, celkově se jeho tělo i výraz uvolnili a na tváři se mu vykouzlil usměv, který jsem mu mileráda oplatila.Konečně začal tančit tak jak to umí.
Nechci to zakřiknout, ale zatím jsme si vedli opravdu dobře.Kroky byly vypočítané úplně přesně a nikdo z nás nešel špatně nohou.Zvedačky proběhly úspěšně a já jsem nemohla být šťastnější.
Poslední tóny dohrály a já samou radostí prostě Tinuse políbila, protože jsme stejně měli obličeje blízko u sebe.
Začali jsme se uklánět a za potlesku jsme odešli z parketu.
,,Vidíš!Já říkala že to vyjde!Já říkala že to dáme!" začnu pomalu skákat radostí a jdu si sednout do odpočinkové zóny, kde se za pár minut dozvíme bodové ohodnocení.
,,Vážně jsme to dali?Pořád tomu nemůžu uvěřit" řekle Martinus očividně naprosto vyveden z míry a sedne si vedle mě.Nadšeně ho vezmu za ruku a propletu si s ním prsty.
Přijde k nám kamera a já do ní s obřím usměvem zamávám.Jo je to i v televizi.
,,Martinus Gunnarsen a Elizabeth Låmnestrová získali 153 bodů!" ozve se z reproduktorů a já si musím dát ruku přes pusu abych utlumila nadšené pištění.
Okamžitě vlítnu Tinusovi do náruče kde dusím svoje nadšení.Tohle je nejvíc bodů, co jsem tu kdy dostala!To snad ani není možné!A i když to není jistá výhra, nějaká šance tu je.
•••
Všechno všude zhaslo a my v řadě za sebou, jak kachňátka došli na parket.
Jsem neskutečně nervózní.Ale to je asi každý.A ani trochu mi v tom nepomáhá kamera, která kolem nás pořád trajdá.
,,Uvolni se babygirl" šeptne mi Martinus do ucha a stiskne mou ruku.Letmo se na něj usměju a vydechnu všechen vzduch zadržovaný v plicích.
,,Takže, mistři Norska roku 2018 se stávají...."
Hey baes>3
hej berme to tak že se to odehrálo v roce 2018 okay?😂🙏
nerada to říkám, ale....za chvíli vám sem hodím epilog zlatíčka😢💗
bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus