Probudily mě ostré paprsky slunce, které mě pálily do očních víček a já je nerada rozlepila.
Ležela jsem v autě, na Tinusově hrudi, která se pomalu zvedala a zase klesala.Pousmála jsem se na naše propletené prsty a stočila svůj pohled na tu dokonalost co tu se mnou leží.
Je neskutečné co všechno se mnou ten kluk dokáže udělat.Taju už jenom z jeho úsměvu a když se jeho čokoládky vpijí do mých očí srdce udělá jeden kotrmelec.Když svými rty opečovává ty moje nemyslím na nic jiného než na nás dva a úplně vypustím z hlavy celý svět.Když jeho ruce samovolně jezdí po mé pokožce kdekoliv se mu zachce, podlamují se mi kolena a moje srdce bije tak rychle jako ještě nikdy.I když za sebou mám pár vztahů, tohle jsem nikdy v životě nezažila a to mě jen utvrzuje v tom že rozhodně nedělám chybu.
,,Dobré ráno" Šeptnu a vlepím mu pusu na nos.
Tinus na mě zmateně vykulí svoje kukadla, ale hned na to mu dojde co všechno se včera dělo a zářivě se usměje.To donutí i mě k ještě širšímu úsměvu.
,,Dobré babygirl" Řekne svým ranním chrlaplákem a já si skousnu spodní ret.Jo taju i z jeho hlasu, kord z jeho sexy chrapláku, kterým mluví jen při ehm sexu a nebo takhle ráno, když je rozespalý.Miluju to.
,,Máme ještě nějaké jídlo?" Zeptám se když mi hlasitě zakručí v břiše.Tinus se zasměje, ale zvedne se na lokty a otevře košík, ze kterého jsme i včera čerpali samé dobroty.
,,Bohužel, všechno jsi včera snědla" Řekne a pohledem zabodnutým do košíku.Zamračím se, natáhnu ruku a vrazím mu pohlavek.
Naštvaně se na mě otočí a nechápavě se na mě podívá.
,,Já?!Ty jsi tam vyjedl celý brambůrky!" Vykřiknu uraženě a on se pousměje.
,,Ale protože ty jsi mi snědla celou pizzu" Řekne zamračeně a já si založím ruce na hrudi.
,,Tak mě nemáš házet do vody, můžeš si za to sám" Odsekla jsem a odvrátila od něj pohled.
Nestačím se ani nadechnout a už leží nademnou a jeho dech se mi odráží od obličeje.Tak jako vždycky, mi srdce poskočí a rozbuší se nekontrolovanou rychlostí.
,,Tak nemáš být tak zatraceně sexy, abych tě musel zchladit místo toho abych si tě nevzal přímo tam na tý pláži" Zašeptal mi do ucha a mě přejel mráz po zádech.
,,Stejně sis mě potom vzal" Vydechla jsem a zatlačila do jeho hrudi.
,,No spíš ty sis vzala mě, protože jsi se na mě vrhla jak sup na svou kořist" Ušklíbl se.Protočila jsem očima oblékla si triko.
,,Nemáš být tak hrozně hot když si vyklepáváš vodu z uší.A myslím že jsi nic nenamítal" Řekla jsem a tím naše malá hádka skončila.No ona to úplně hádka nebyla, spíš jsme se předbíhali v tom, kdo koho vzrušuje nejvíc.
Ale jako vážně.Když vyšel z tý vody a začal třepat hlavou aby mu z uší vytekla voda...vlasy mu lítaly všude kolem a sakra vždyť přede mnou stál jen v boxerkách v celé své kráse.Tak kdo by po něm neskočil kdyby měl takovou možnost?MMers držte klapačku všichni víme, že vy jste z nich nadržený skoro furt.(no ještě mi řekne že to není pravda jako😂😂)
Dooblékla jsem se a s psím pohledem jsem se otočila k Tinusovi, který mě celou dobu se zájmem pozoroval.
,,Pojedeme už?Mám fakt hlad" Zakňučela jsem a Martinus se rozesmál.Zamračila jsem se a přelezla na přední sedačku.
Čekala jsem než se můj velevážený řidič uklidní a sedne si za volant.
Po asi deseti minutách opravdu přišel.Ještě se pořád pochechtával a sedl si za volant.Nastartoval a my konečně vyjeli.
,,Tenhle týden na sex můžeš zapomenout Gunnarsene" Řekla jsem po asi pěti minutách ticha.
,,Je neděle bae" Uchechtl se Tinus a já zaklela.Je nějak moc chytrej ne?
,,Fajn tak příští týden" Opravila jsem se a Martinus zakňučel jak zmučené štěně.Vítězně jsem se ušklíbla.
,,To mi neuděláš" Zaúpěl a podíval se na mě štěněčíma očima.Odvrátila jsem od něj oči, protože tenhle pohled nesnáším, podlamují se mi z toho kolena.
,,Nebo jinak, to nevydržíš" Řekl sebejistě a já pozvedla obočí.Chceš si hrát jo?Fajn ale aby jsi nelitoval.
,,Myslíš?" Ušklíbla jsem se a natočila se tělem víc k němu.Tahle hra mě začíná bavit.
,,Vím to" Řekne a zastaví na červené.Stočí ke mně svoje kukadla a zabodne je do mě.
,,O co se vsadíme, že to vydržím celý týden?" Řekla jsem hravě a natáhla k němu ruku.Martinus na moment zaváhal ale nakonec svou dlaň vložil do té mé.
,,Když vyhraju, tak mi celý týden budeš říkat ,,sire Gunnarsene" a nebudeš mít žádné kousavé poznámky na mou osobu" Řekl svoje podmínky a já se na moment zamračila.Ten si to umí vymyslet.
Než jsem stačila říct já svoje podmínky, naskočila zelená a Tinus musel pustit mojí ruku aby mohl zařadit rychlost.
Hned jak jsme zabočili do prava, vjeli jsme na nějaké parkoviště k takové malé kavárně.
Zastavil a ihned zase vzal mojí ruku do té své.Usmála jsem se a spustila.
,,Když vyhraju, tak mi týden budeš každé ráno vozit donuty a čerstvou kávu tady z té kavárny" Zazubila jsem se když se Martinus zamračil a zamumlal něco v tom smyslu, že je to nefér.
,,Fajn" Vydechl a my si potřásli rukama.S úšklebkem jsem vystoupila z auta a zamířila do kavárny.
Tohle bude ještě zábava.Uvidíme kdo vyhraje.
Hi baes>3
Hrozně se vám omlouvám že kapitoly vycházejí takhle blbě, ale nějak mě bolí zápěstí a špatně se mi píše😢
Tak kdo nám tu sázku vyhraje?🙈
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus