Zapřísahala jsem se, že ten otravný zvuk nechci už nikdy v životě slyšet.
A i když to bylo už nějaký ten rok, celkem se mi to dařilo, teda až na dnešek kdy se ten otravný zvuk budíku ozval zase a nechtěl přestat.
Poslepu jsem zvedla ruku, nahmatala jsem noční stolek kde jsem plácla na displej telefonu a jelikož ten krám ztichl, moje mise po slepu byla asi úspěšná.
Bohužel i tak málo pohybu mě dost probudilo a já po několika dalších minutách otevřela oční víčka.
Promnula jsem si oči a jako obvykle se protáhla, ale hned jak jsem zvedla ruce nad hlavu, projela mým tělem neuvěřitelná bolest a já potichu zakňučela.
,,Co se děje?'' zamumlal Tinus ještě v polospánku jelikož asi slyšel moje tiché zakňučení.
Zamračila jsem se a zkusila pohnout pánví.A opět se dostavila ta neuvěřitelná bolest a já musela držet rty pevně u sebe abych nevyjekla zase.
,,Musíme vstávat'' Oznámila jsem i když jsem věděla že mě každý sebemenší pohyb bude bolet.
,,Uhm" Ozvalo se vedle mě a hřejivá dlaň, která doteď ležela na mém bříšku zmizela.Na mém holém bříšku.
Upřímně moc si toho z této noci nepamatuju.Vím že jsme vystoupali na Eiffelovku, kde mi Martinus řekl ty dvě kouzelná slovíčka.Pak jsme to šli zapít někam do baru...nebo jsme šli sem na hotel?Panebože já nevím!Každopádně dál už mám jen útržky.
,,Proč nevstáváš?Myslel jsem že to ty seš ranní ptáče'' Ušklíbl se Martinus a já měla v tu chvíli chuť mu ten úšklebek narvat do prdele.
,,Nemůžu'' Odsekla jsem a Martinus pozvedl obočí.Uhla jsem pohledem na krémové závěsy, které mi zatarasovaly výhled ven.V tu chvíli mě to třeba nehorázně štvalo.
,,Hele já vím že jsi líná, ale že se budeš takhle idiotsky vymlouvat jako pětiletý dítě, to bych fakt neřekl" Pronesl vševědoucně a založil si ruce v bok.Vypadal celkem komicky, protože měl na sobě jen boxerky a vlasy mu trčely do všech světových stran.
Ušklíbla jsem se a místo toho abych mu vpálila do obličeje, že to je právě on kdo mě takhle zřídil, jsem to vzala jinou cestou.
,,Tak hele ty pane vševědouví.Za prvé se podívej co mám na sobě.Pak se porozhlédni po podlaze a nakonec si vzpomeň na včerejší noc.Až ti to dojde, dej mi vědět" Mrkla jsem na něj a on se zatvářil nejdřív nechápavě, pak zamyšleně, poté vševědoucně a nakonec se mu na té jeho roztomilé tvářičce rozhostil vítězný úšklebek.
,,Na tu noc si budu pamatovat hodně dlouho" Začal a pomalými kroky šel k posteli, kde jsem si to ještě pořád hověla.,,A hlavně proto že jsem ještě nikdy v životě po žádný holce netoužil tolik jako po tobě" každým slovem byl blíž a blíž s můj dech se nevědomky zrychloval.,,A byl to asi ten nejdivočejší a nejvášnivější sex, kterej jsem kdy měl a očividně se to na někom dost podepsalo" Nad posledními slovy se společně se mnou ušklíbl a došel až k mé posteli, kde se nade mnou sklonil.
Díky jeho žhavým slovům jsem byla rudá až na holé zadnici a taky se mi pomalu vracely momenty z té vášnivé noci.A že teda vášnivá byla.
,,Jsi neskutečně sladká když se červenáš, bych tě i snědl" Zavtipkoval Martinus a já se krátce zasmála.
,,Nech toho" Zamumlala jsem a teď jsem byla rudá jak kdybych vykrvácela.
,,No a jelikož nemáme moc času tak mojí zřízenou princeznu odneseme do koupelny, kde jí dopřejeme teplou sprchu" Řekl Martinus a já ho-teď budu znít jak nějaká zamilovaná puberťačka-začínala milovat víc a víc pokud to teda ještě šlo.
Nechala jsem se tedy opatrně zvednout z peřin a donést do koupelny, kde se moje chodidla setkala zase s podlahou.I když byl Tinus opravdu jemmý a opatrný, což v noci rozhodně nebyl, neobešlo se to bez bolesti.
Pohlédla jsem na sebe do zrcadla a vykulila oči.
,,No do prdele" vydechla jsem a bříšky prstů si přejela po rudých až fialových flíčkách.
,,Co je?Něco tě-Kurva" Ujelo mu z pusy a zůstal vykuleně stát propalujíc pohledem můj krk.
,,To mi tam bude držet nejmíň dva týdny!'' Zaúpěla jsem a Tinus jen pobaveně zakroutil očima.
,,Aspoň budou všichni vědět, že nejsi k mání'' Pokrčil Tinus rameny a začal si čistit svoje perličky.I já jsem se chopila kartáčku.
,,A musí to vědět?'' Řekla jsem zoufale a přes sklo jsem zaznamenala Martinusův významný pohled.
,,No jistě, každý musí vědět že tě někdo takhle tvrdě ojel'' Zašklebil se a já ho bouchla do ramene.Debil.
•••
Po společné sprše, kde jsem měla i osobní masáž zad, zmatenému balení věcí a hledání terminálu, jsme se konečně ocitli uvnitř soukromého triskáče.I když tu bylo asi osm křesel a jedna velká pohovka, vlezla jsem si na Tinusův klín, kde jsem se uvelebila a jen tak ležela.
Konečně jsem si mohla trochu odpočinout od té bolesti, která od toho incidentu vůbec neustoupila.
,,Vyhrál jsem sázku'' Prořízl Martinus ticho mezi námi a já nejdřív moc nevěděla o čem mluví, ale hned na to mi to došlo.Zamračila jsem se.
,,No to teda ne!Ty jsi ojel svojí přítelkyni tak tvrdě že nemůže ani stát!" Vykřikla jsem uraženě a Tinus se zasmál.Mě to teda moc vtipný nepříjde.
,,Tak nemáš být tak sexy" Zabručel Tinus a já si založila ruce na hrudi.
,,Za to já nemůžu, že jsem chodící dokonalost!" Rozhodila jsem rukama a tvářila se naprosto vážně což Tinuse opět rozesmálo.
,,Dobře dobře, tak dáme kompromis okay?Oba splníme svůj úkol a bude to fér" Navrhl Martinus.Nejdřív jsem trochu váhala, protože se mi fakt nechtělo ho oslovovat ,,sire Gunnarsene" a bude hodně težký nemít žádný poznámky na jeho blbý nápady.Ale zase se mi libíla vyhlídka toho že budu mít každé ráno čerstvé donuty a kávu.
,,Fajn platí, začínáme dneska" Souhlasím a Martinus se nadšeně usměje a v očích mu nebezpečně zajiskří.
No to bude ještě týden.
hey baes>3
Máte trošku žhavější kapitolu za to čekání😂😂🙈Btw psala jsem to včera asi v půl dvanáctý, tak si toho važte😂🙏💜💜
Názor na tento příběh??🔥
bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus