Další dny a tréninky probíhaly tak jak měly, teda až na naše malé škádlení v podobě toho že jsme si pořád dělali naschvály.
Jinak jsem stihla Martinuse naučit celý tanec celkem brzo a včera, den před soutěží, jsme jen všechno pilovali.
Čača mu jde, za což jsem byla ráda, aspoň jsem nemusela poslouchat neustále poznámky o tom, jak se to nikdy nenaučí a jak to na tý soutěži všechno zkazí.
Včera za námi přišla i televize, aby zdokumentovala naše tréninky.Bylo to docela vtipné, protože Tinus se opradu snažil a jeho soustředěný výraz byl opravdu k nezaplacení.
Taky mě velice rozesmála moderátorova otázka jestli spolu dobře vycházíme.Nemohla jsem si nevšimnout Martinusova širokého úšklebku a já přesně věděla na co v tu chvíli myslí.
Ten polibek.Nemůžu na to přestat myslet.Pořád se mi to přehrává v hlavě a čím dál tím víc chci ten pocit zažít znova.Hned jak mi ale tyhle myšlenky vysvitnou na mysl, okamžitě je zasunu zase někam do zadu.Martinus je jen můj taneční partner.
Zrovna teď vcházím do hlavní budovy Norské televize a mířím do chodby, kde by se měla nacházet šatna a maskérna.
Nejdřív jsem zamířila do maskérny, aby mě nalíčili.Jsou tu moc milé maskérky a já se s nimi za ty dvě kola soutěže spřátelila.Moc hezky se s nimi povídá.
Pozdravila jsem všechny v místnosti a sedla si na volnou židli před zrcadlem u kterého bylo plno různých přípravků.
Ihned ke mně přiběhla Vanessa a vzala si mě do parády.Vanessu tady z těch všech znám asi nejlépe a je to ona, kdo mi vždy dělá make-up.
Chvíli jsme si povídaly, ale pak mě opravdu zaskočila jednou otázkou.
,,A co ty a Martinus?" Zeptala se a já ztuhla.Proč se na to sakra ptá?Ona nás snad viděla?No jasně Ellie, určitě vás špehovala u vás před barákem.
,,Nooo, je to můj taneční partner co by mělo být?" Odpověděla jsem jí a hlasitě jsem polkla.
,,No tak Ellie nelži mi.Vždyť Martinus vypadá naprosto dokonale, to mi chceš říct že mezi vámi nic není?" Zeptala se mě a já cítila jak se mi najednou potí ruce.
,,Ehm, ne nic mezi námi není" Vysoukala jsem ze sebe a modlila se aby jsme se konečně začaly bavit o něčem jiném.
,,Já bych si tedy dala říct.Je neskutečně sexy už jen v tom obleku, ale jak asi musí vypadat v teplákách a propoceném tričku s rozcuchanými vlasy?" Zasnila se Vanessa a mě okamžitě na mysl vyskočil obrázek Martinuse, který přesně takhle vypadá každý trénink.Je sakra těžké se od něj držet dál.A on ví, že mi to dělá problémy a naschvál mě provokuje, hajzl.
Když mi Vanessa dodělala make-up, Erika se mi pustila do vlasů.
Po úmorných dvou hodinách věčného sezení jen v židli a koukání na svůj odraz v zrcadle, jsem se vydala do šatny pro svoje šaty.
Musím říct, že ty na dnešní večer se mi opravdu líbí.Jsou v černé barvě, což se ke mně naprosto hodí.
Nasoukala jsem se do nich a koukla se na svůj odraz v zrcadle.Asi to vyzní egoistycky a vypadám hodně dobře.
Vyšla jsem ven a zamířila do zákulisí, protože se několik málo minut začíná show.
Už jsem ani nepociťovala tak velkou nervozitu jako před tím a s klidným výrazem na tváři vyhledala Martinuse, který seděl sám v křesle a zamyšleně koukal před sebe.
Když spatřil že k němu mířím, jen si mě celou projel pohledem a já si před ním na chvíli připadla jako nahá.
Došla jsem až k němu a svalila se do vedlejšího křesla.
,,Sluší ti to" Usmál se Tinus a já jen překvapeně vykulila oči.Nikdy mi to takhle neřekl.
,,D-děkuju" Vykoktala jsem ze sebe, stále zaskočena jeho předešlou větou.
Jen se usmál a dál už jsme ani jeden nic neříkali.Bylo mezi námi příjemné ticho a ani jednomu to nevadilo.Každý jsme byli myšlenkami někde jinde.Teda já noc ne, protože moje myšlenky se točily hlavně okolo toho kouzelného bloďáčka co sedí vedle mě.Ale to se poslední dobou děje pořád.
Zanedlouho už hlásili naše jméno a my se šli připravit.
Když jsme vešli na parket, nasadila jsem klidný úsměv, který jsem házela na všechny strany.
Opět proběhl úvodní proslov, který jsem stejně nevnímala, protože Martinusovy ruce spočívaly na mých odhalených bocích s jemně hladil mou horkou kůži.Mohla jsem se z toho zbláznit.Vysílal mi do těla nespočet energických výbojků a na místech kde se mě dotýkal mi vyskočila husí kůže.Nic jsem ale nedělala.A jaktože jsem měla odhalenou kůži?Ty šaty byly šité tak, že moje záda byla celá odhalená a sahalo to až k bokům.
Konečně jsme mohli odejít a já si okamžitě Martinuse zatáhla do skrytého koutu této místnosti.
,,Gunnarsene, já tě varuju" Zavrčela jsem a zapíchla mu prst do hrudi.Jen se ušklíbl a přistoupil ke mně blíž.Dech se mi zadrhl někde v hrudi a tep se mi zrychlil.Ne tohle není dobrý.
,,Znervózňuju tě co?" Šeptl a byl jen několik milimetrů od mých rtů.Ani jsem si to pořádně neuvědomovala, ale tak hrozně moc jsem je chtěla cítit na těch mých.
Ten bastard mi ale nevyhověl a radši se přesunul svými rty na můj krk.Začal na něj klást mokré polibky a když mi jemně skousl kůži, tichý vzdych si našel cestu ven z mých úst.Cítila jsem jak se spokojeně ušklíbl a dál pokračoval ve své činnosti.
Nebránila jsem se.Vím že to není dobré, ale já prostě nebyla schopná ho od sebe odstrčit.Jeho dlaně vzrušeně přejížděly po mých bocích a občas zajely i trochu výš, ale ne nikam, kde by to už měl zakázané.Co to melu, on to má zakázané všude.
,,N-nech toho" Vydala jsem ze sebe přiškrceně i když někde v koutku duše jsem nechtěla aby přestal.
,,Mám přestat?Tak nemáš být tak zatraceně sexy" Zachraptěl a naposledy mi skousl kůži, přičemž mi potichu z pusy ujelo jeho jméno.
Jen se nad tím uchechtl, políbil mě na špičku nosu a odešel.
Nechal mě tam stát naprosto zmatenou neschopnou slova.
Z transu mě probral až něčí hlas, který mě vyzýval ať se jdu připravit, že za chvíli jdu na parket.
Hi baes>3
Přežila jsem další Valentýn jupí!😇
Btw zítra, 16.2. je MMers sraz v Praze, jde tam někdo?Jestli joo tak mi určitě napište na fp mmers.czech
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus