Ani jsem si to neuvědomila, ale opět jsem se propadla do říše snů.
•••
Když jsem se opět probudila, bolest hlavy mírně ustoupila, ale můj žaludek byl pořád jako na vodě.
Když jsem se však pořádně nadechla, ucítila jsem krásnou vůni toustů a hádám že s nutelou.
Tomu nešlo odolat, tak jsem se zvedla z vyhřáté postele, na zemi čapla Martinusovo tričko, které mi bylo do půlky stehen a vydala se do kuchyně.
U stolu tam seděl roztomilý bloďáček, jen v teplákách a já měla dokonalý výhled na jeho mužná záda.Zdálo se mi to, nebo tam byly malinko vidět otisky mých nehtů?Hmm jak se tam asi dostaly?
Zkontrolovala jsem si jestli mi po bradě neteče slina, z toho jak moc sexy je a potichu se k němu vydala.
Jeho oči jsem zakryla svými dlaněmi.Nejdřív sebou polekaně škubl, ale hned jak mu došlo kdo to asi je, odendal moje ruce ze svých kukadel a rychlým pohybem si mě stáhl k sobě na klín.
Ani jsem se nestihla nadechnout a už byl svými rty přilepený na těch mých.No, nestěžuju si.
Zatímco svým jazykem prozkoumával každou skulinu mých úst a jeho ruce jezdily po mých stehnech, já zakotvila svýma rukama na jeho svalech.Už to byl spíš reflex, ale panebože já se toho asi nikdy nenabažím.
V tu chvíli se ale ozval můj žaludek, který byl pořád jen na vodě a Tinus se ode mně se smíchem odtáhl.
Podívala jsem se zamračeně dolů na svoje břicho a pak zvedla milující pohled k talíři přede mnou.
Jak jsem předpokládala, tak tam byly tousty opečené do zlatova a na tom moje oblíbená nuttela.
,,Tak sníš to nebo se na to jen budeš zbožně koukat?" Uchechtl se Tinus a opřel si bradu o moje rameno, přičemž zajel rukou pod moje...teda jeho tričko a začal hladit moje bříško.Do těla mi to vysílalo nekonečné výbojky elektřiny, teplo se rozlývalo celým mým tělem a já cítila jak nad sebou přestávám mít kontrolu.
Proto jsem ihned Martinuse pleskla přes ruku, který moc dobře poznal co se mnou jeho dotyky dělají a beze slova na mě hleděl jak se láduju toustem.
Ve dvou minutách jsem všechno měla v sobě a jen jsem si olizovala prsty.Martinus na mě jen s pobavením koukal a upřel pohled na koutek mých úst.
,,Počkej, ještě tady" Řekl, ale než jsem si to stihla smýt svým jazykem, udělal to on svým vlastním.Ale neodtáhl se a přemístil svoje dva polštářky na moje rty, kterým se začal plně věnovat.Opět na mě upadala známá eurofie a moc tomu nepomáhaly Tinusovy ruce, které jezdily po mých stehnech nahoru a dolů a někdy zajely až moc nahoru.
Řeknu vám, že jsem se držela jen tak tak abych si ho teď hned zase neodvedla do ložnice a neprováděla s ním činnost, kterou jsme provozovali v noci.
Zachránil mě zvonek, který se ozval celým domem a já jsem se od Tinuse ihned odtrhla a s omluvným výrazem z něj seskočila.
Došla jsem do předsíně, tak jak jsem vyšla z ložnice, což znamená rozcuchaná a jen v Tinusově tričku.
Koukla jsem se do kukátka a ztuhla jsem.Za dveřmi stál Nikolas, s růží v ruce a netrpělivě zíral před sebe.
Ale ne!Nemůže tu najít Tinuse!Začal by hrozně soptit a hned by to vědělo celé Norsko!Nemám za potřebí abych někde četla články o tom, že se vyspím s klukem kterého znám sotva tři týdny a ještě k tomu je to slavný Martinus Gunnarsen.K čertu s tím.
Ihned jsem se odlepila ode dveří a běžela zpátky za Martinusem.Díval se na mě trochu překvapeně, když jsem tam vlítla jako velká voda.
,,Je tu Nikolas, okamžitě se někam schovej.A žádné námitky!" Vychrlila jsem a něj a dodala poslední větu, když už se nadechoval aby řekl nějaký svůj chytrý argument.
Můj pohled mluvil za vše a tak si jen s povzdechnutím zalezl do skříně, která se nachází v obýváku a jsou v ní moje kabáty a hlavně čisticí prostředky.Hezké pobytí s mým mopem a koštětem Martinusi.
Zvonek se ozval znovu, tentokrát víckrát a víc náruživěji, aby návštěva dala jasně najevo že už je netrpělivá.
,,Už jdu!" Zakřičela jsem a na nějaké převlékání nebyl čas.
S falešným úsměvem jsem otevřela usměvavému Nikolasovi, kterého hned smích přešel když mě uviděl.Nebo spíš když uviděl co mám na sobě a jak vypadám.
Musela jsem asi vypadat jako po hodně divokém sexu, protože se na mě koukal opravdu hodně překvapeně.Vždyť já jsem ale vlastně po tom divokém sexu byla, protože Martinus není žádná padavka.Troufnu si říct že to byl můj nejlepší sex v mým dosavadním životě.
Z těchto zajímavých myšlenek mě vytrhl hlas Nikolase.
,,Vyrušil jsem tě?" Zeptal se zdráhavě a já na něm viděla jak moc chce slyšet zápornou odpověď.Byla jsem mu schopná vyhovět.
,,Ne vůbec, v pořádku já-" Začala jsem se svojí výmluvou, ale někdo mě přerušil.Ztuhla jsem když se jeho silné paže omotaly kolem mého pasu a přitáhly na jeho hruď.
,,Vlastně ano vyrušil" Ušklíbl se Tinus a Nikolasův pohled byl fakt k nezaplacení.Opravdu takhle moc překvapeného jsem ho neviděla už hodně dlouho.
,,Co to má znamenat?" Vykoktal ze sebe a přejel si nás pohledem.
,,To má znamenat to, že máš hned teď odprejsknout a přestat jí očumovat.To mám povolený jenom já" Ušklíbl se Martinus a já ho lehce kopla do holeně.Nemusí to tak přehánět.
,,A-ale-" Chtěl ještě něco namítnout, ale Martinus mi nedal šanci a zabouchl mu dveře před nosem.Do toho ještě stihl říct.
,,A jestli o tomhle někomu jenom cekneš, nechtěj vědět co tě čeká" Promluvil naprosto ledovým hlasem že i mě přeběhl mráz po zádech.
Když se za Nikolasem zavřely dveře, otočila jsem se na Tinuse a založila si ruce na hrudi.
,,To sis mohl odpustit" Pokárala jsem ho, ale jemu jen nebezpečně zajiskřilo v očích.Couvla jsem o krok.
,,Očumoval tě" Pokrčil rameny a přistoupil ke mě blíž.Tím mě donutil zase o krok couvnout.
,,Ale nikdo." Začal Tinus a opět se přiblížil.Já zase couvla.
,,Nebude." Pokračoval a opět udělal jeden krok ke mně.Já od něj.
,,Sahat na něco a ani očumovat něco co je moje." Dokončil tichým hlasem překonal tu vzdálenost mezi námi.
Natiskl mě na dveře a můj dech se opět nenacházel tam kde měl být.
,,Opakuju nikdo." Zašeptal než svými rty pohltil ty moje.Chvíli jsem se nechala unášet těmi úžasnými pocity, ale pak jsem se přeci jenom přinutila něco říct.
,,A odkdy je tohle tvoje?" Šeptla jsem mu do rtů a jemně ho klovla do spodního rtu.Zavrčel a zažádal si o vstup.Ten jsem mu víc než ráda povolila.
,,Od nikdy.Ty jsi byla vždycky moje." Zamumlal a začal nekonečnou válku našich jazyků.
I tak mě jeho slova jistým způsoben zahrála u srdce.
Hi baes>3
Nevím jak do konce týdne budou vycházet kapitoly, protože jsem pryč, ale budu se snažit 🙏
Zítra jim bude 17 o můj bože 😍😍😭
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanficNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus