Došli jsme na parket a každý se postavil do jiného rohu.
Ozvaly se první tóny naší dominantní písničky a já i Martinus jsme se dali do pohybu.
Snažila jsem se co nejvíc vžít do příběhu a do toho tance.A jelikož Tango miluju, tak to pro mě nebyl žádný problém.
Tango je náročný tanec, ale vždy má nějaký krásný příběh.Ten náš se odehrává v 18.století.Martinus je můj nápadník, ale já ho nechci.Snaží se mi jakkoli podlézat, ale já se pořád odtahuju a zachovávám chladnou masku.Ke konci tance povolím a spadnu mu do náruče.Tenhle příběh se až moc podobá tomu našemu reálnému.
Nechávala jsem se unést melodií a tančila tak procítěně jakobych tam byla jen já a Martinus.
Zcela jistě se blížil konec.I když jsem nechtěla, protože mě to neskutečně baví, ale co nadělám.Rozeběhla jsem se a skočila Martinusovi na záda a chytila se ho jako klíště.Ten se otočil a obratným pohybem si mě přetočil před sebe, tak že mě držel v náručí.Dívali jsme si do očí a čekali než dozní i ty poslední tóny písně.
Ozval se ohlušující potlesk a pískot.Znova mi spadl kousek kamene ze srdce, protože to nejhorší máme za sebou.Teď už budeme muset čelit jen ohodnocení poroty a jejich známkám.
Tradičně jsme se s Martinusem s úsměvem na tváři uklonili na všechny strany a přešli k Simonovi, který mi do ruky vtiskl mikrofon.
,,No...já jsem ohromen.Mohl bych se na vás dívat hodiny jak tancujete tento tanec" Prohlásil Simon a já se zasmála.Společně se mnou i publikum a přidalo k tomu i potlesk.
,,Takže poprosím o hodnocení Michlla" Řekne Simon a já stočím pohled k nejsympatičtějšímu muži v porotě.
,,Asi mi čtete myšlenky Simone, protože přesně tohle jsem chtěl říct i já.Byly tam nějaké malé chybky, které ale naprosto zanikly v tom tanci a v tom příběhu, který se tady odehrával přímo před mýma očima.Byli jste neskutečně sehraní a já si chvíli připadal jako bych byl v nějaké pohádce.Tento tanec k vám pasuje a dovolil bych si říct, že to byl nejlepší výkon, který jste tu doposud předvedli" Dokončil svojí řeč Michll a já na něj jen udiveně kulila oči.Hned jak se ale ozval ohlušující potlesk a nadšené pískání zamrkala jsem a začala se usmívat jak naprostý blázen.Do mikrofonu jsem nadšeně zamumlala poděkování a pořád trochu vyvedená z míry z jeho slov, jsme s Tinusem odešli do salónku.
Tam už na nás s úsměvem od ucha k uchu čekala.Když jsme vešli do salónku ozval se další potlesk a to konkrétně od soutěžících, kteří už tohle kolo mají za sebou.
,,Já už asi nemám co říct, všechny slova mi sebral Michll.Tak snad jen že to bylo úžasné a doufám že se to projeví i na známkách" Řekla a tím pobídka porotu aby začala zvedat svoje čísla.
,,Nora"
,,10!" Vykřikla s úsměvem a já si nevěřícně přikryla pusu rukou abych nezačala šílet.
,,Michll"
,,10" Řekl a zvedl číslo.To už jsem to nevydržela a nadšeně vyjekla a poskočila.To se mi jen zdá!
,,Stephan"
,,Nemůžu jinak, 10!" Vykřikl a já nadšeně zaječela a doslova skočila Martinusovi do náruče.Ten nejdřív trochu zakolísal pod mojí vahou, ale nakonec obmotal ruce kolem mého těla a zvedl mě do vzduchu a několikrát se se mnou zatočil.
Nemohla jsem to vydržet a slzy si našly cestu ven z mých očí.My máme tři desítky!My máme 30 bodů!Já sním!To nemůže být pravda.
Martinus mě postavil na zem a já schovala tvář do jeho ramena a ještě pevněji jsem ho objala.Za tohle vděčím hlavně jemu.
Byla jsem tak unesená tímto pocitem, že jsem ani nevnímala bouřlivý potlesk a slova Theresy.
,,Jsi nejlepší" Zašeptal mi Tinus do ucha a já se od něj s úsměvem odtáhla.Po obličeji se mi mihla starost, ale ta hned zmizela když si všiml mého širokého úsměvu a i on mi ukázal jeho perličky.Palci mi setřel slzy z mého obličeje a vtiskl mi malou pusu na nos.No můj úsměv už nemohl být ani větší.
Potom jsme si šli konečně sednout do pohodlných křesel a já trochu ulevila mým bolavým nohám.
Soutěž šla dál a já se zanedlouho přesunula na pohodlnější místo a to na Tinusův klín.Nic nenamítal, jen si mě přitáhl na hruď a obmotal ruce kolem mého drobného těla.
S úsměvem jsem pozorovala Madison, která dostala 22 bodů a vražedným pohledem se mě snažila zabít.Karma zlato, to je za ty zničený šaty.
No jelikož páru už bylo jenom 7 tak do konce mo dlouho netrvalo a my se zanedlouho přesunuli do šaten.
,,Furt tomu nemůžu uvěřit" Vydechla jsem, zatímco jsme si to s Tinusem namířili k malému baru.
,,Ani já.Je to jak sen" Pronesl a podal mi kelímek s nějakým nápojem.Rozhlédla jsem se kolem sebe, aby do mě zase ta štětka "náhodou" nechtěla drknout, ale nikde poblíž nebyla, tak jsem tekutinu vypila na ex.Radši.
,,No tak zase se z toho všichni nezblázníme že jo" Pronesla kousavě Madison, která si to k nám zrovna nakráčela a já jsem se v duchu chválila za to, že jsem to opravdu vypila na ex.
,,Nezáviď" Ušklíbl se Martinus, dřív než jsem stihla něco říct já a za pas si mě přitáhl blíž.
,,Co na ní vidíš?Vždyť nemá nic.Mohly by na ní startovat letadla jak je plochá z obou stran ani žádné-" Začala Madison kritizovat mojí postavu a já se zamračila.To si dovolovat nebudeš ty mrcho!Než jsem na ní ale stihla zařvat předběhl mě Martinus.
,,Drž hubu Madison.Jedinej kdo je tady plochej seš ty, protože ti ty umělý prsa za chvíli prasknou" Řekl chladně a probodl jí výsměšným pohledem.Wow ten se nějak rozjel.Ale jen pokračuj!
Madison na něj chvíli jen kulila svoje přemalovaný oči, pak si odfrkla a odkráčela někam do prostoru.
,,Kráva" Prskla jsem a odvrátila pohled od jejích zad.Otočila jsem se na Tinuse, který si mě za pas přitáhl blíž k sobě a věnoval mi lehký polibek na rty.Bylo nám jedno že nás všichni vidí, stejně by se za chvíli dozvěděli že jsme spolu.
,,Tak jdeme na parket lidi!" Ozvalo se ode dveří a já si povzdechla.Vyřazování je tady a i když máme postup jistý moc se mi tam nechtělo.
I tak jsem se ale ruku v ruce s Tinusem vydali zase mezi publikum.
Hey baes>3
Budeme ignorovat to že kapitola vychází takhle pozdě ano?😂🙏No jo myslíte že je Madison rozdělí?😈
A hádejte kdo má brýle?🙈😥
Je tu ještě někdo s brýlemi?😍
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanficNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus