,,Au!" vykřikla jsem, když mě Tinus nečekaně pustil na zem a já tvrdě dopadla na nohy, takže se mi podlomila kolena a já spadla kompletně.
,,Promiň" zatvářil se provinile a nabídl mi pomocnou ruku.
S naštvaným zafuněním jsem jí přijala a vyšvihla se na nohy.To je dneska už po třetí co mě takhle pustil na zem!
Poprvé to bylo naschvál, prý že se chtěl trochu zasmát, že je se mnou nuda.Za to si vysloužil pár pohlavků a bouchnutí do ramene, které s ním samozřejmě ani nehlo.
Podruhé ten inteligent zakopl o svojí vlastní nohu, takže spadl on a já s ním, protože mě držel v náručí.Jo chceš skončit na Martinusově hrudi, mít obličej jen pár centimetrů od toho jeho a dívat se do těch magických čokoládek.Říkám vám, málem jsem se neudržela!
A teď mě pustil na zem moc brzo a já to nečekala takže jsem spadla.
,,Počítej si v hlavě ty otočky a kroky" poradila jsem mu a on kývl.
Snažím se opomenout fakt, že je pátek, tudíž poslední den na to, aby jsme všechno vypilovali a doladili.A my potřebujeme doladit hlavně tu zvedačku.Tak lehký to je!To jsem zvědavá až budem dělat něco těžšího.
Pustila jsem hudbu, postavila se do základní pozice a vyrazila prvními kroky.
Když přišel čas na zvedačku, jemně jsem na Tinuse kývla, ten mě obratně vzal pod stehny, vyzvedl nahoru a začal se točit.Já natáhla nohy a ruce, zpevnila jsem tělo a vlastně jsem na jeho rukou byla jen položená.
Najednou Martinus zpevnil stisk okolo mého těla a to pro mě byl signál, že jdu zase dolů.Uvolnila jsem se, stáhla nohy i ruce a pak se moje chodidla úspěšně setkaly s podlahou.
I když jsem byla hrozně šťastná, že se nám to konečně povedlo, tak jsem tančila dál, dokud tanec neskončil.
,,Konečně!" vykřikla jsem, sepla ruce k sobě a pohlédla ke stropu.No nedivte se mi, protože můj zadek už po těch pádech umíral.
,,No jo, jsem dokonalej" prohodil Martinus zase něco směrem na své ego a já se na něj zamračila.
,,Můj zadek, musel přežít tři tvrdé pády a bolí to jako kráva, takže to že jseš úžasnej, to bych vynechala" odsekla jsem mu a on se ušklíbl.
,,A chceš ten zadek promasírovat?Klidně zadara" řekl a prokřupal si prsty.
,,Uchyle" prskla jsem a šla se napít.
Takhle je to s Tinusem skoro furt.Je hrozně uchylnej a vlastně cokoli já řeknu, on převede do nějaké úchylné verze.
Ale zase nemůžu říct že by s ním nebyla sranda, to bych lhala.Za ty dva týdny, jsme se docela dost zblížili a i když si to nechci přiznat, tak k němu začínám cítit jistou slabost.No to určitě!Vidíte?Prostě si to nedokážu přiznat.
,,Tak pojď, jdem ještě jednou" pobídla jsem ho a Tinus se s nesouhlasným zamručením zvedl z pohovky a došoural se na parket.
No ani se mu nedivím že už ho to nebaví.Jsme tu už čtyři hodiny.
Den soutěže:
Je normální že teď jsem z toho úvodního nástupu ještě víc nervózní než předtím?
,,Zase nervózní?" uchechtl se Tinus a svalil se na pohovku vedle mě.Jen jsem si naštvaně odfrkla, ale nekomentovala to.
Jo jsem nervózní.A co je na tom?On bude zase určitě nervózní když půjdeme na parket.Ale to já budu ještě víc, protože mi přijde že jsem ho nic nenaučila a všechny kroky se mi vypařily z hlavy.
,,Ell" oslovil mě přezdívkou, kterou si pro mě vymyslel a s velkou oblibou mi tak říká,,To bude dobrý jo?Prostě jenom nahodíš úsměv, narovnáš záda, chytíš se mě a přeběhneš těch pár kroků na ten parket" snažil se mě uklidnit a překvapivě mu to šlo i dobře a neříkám že to možná bylo způsobené jeho dlaní na mém odhaleném stehni.
Jaktože odhalením?Jelikož tancujeme Sambu, mám opravdu krátké šaty, které mají sukni jen z šňůrek.
Tinus taky nevypadal špatně.Byl celý v černém.Na sobě měl obyčejné černé kalhoty a černou hedvábnou košili, která byla pokrytá kamínky.A taky byla rozepnutá asi na čtyři knoflíčky, takže já byla trochu...no prostě můj pohled většinou nasměroval do jeho očí, ale na jeho odhalenou hruď.Jaké by bylo se jí dotknout?Co to meleš?!
,,Martinus Gunnarsen a Elizabeth Låmmnestrová, ať se připraví ke vchodu!" ozvalo se šatnou a já se zvedla.
Společně s Martinusem jsem došla ke vchodu, kde jsem se zhluboka nadechla a zase vydechla.
Zavěsila jsem se do Tinuse, který se na mě povzbudivě pousmál.
Hned jak se ozvaly naše jména, vyrazili jsme na parket.
Dělala jsem přesně to co mi Martinus poradil a upřímně jsem byla i celkem v pohodě.
Stoupla jsem si a Martinus za mě, pak už jsme jen čekali až přijdou i ostatní.
Moderátoři pak chvíli něco žvanili, ale já je moc neposlouchala.
Spíš jsem v davu hledala svojí maminku, která by sem dneska měla přijít.Když jsem jí v publiku úspěšně našla, usmála jsem se na ní a ona mi vesele úsměv oplatila.
Najednou začali všichni odcházet a mě došlo že bych se asi měla hnout z místa.
Tak jsem se zase zavěsila do Tinuse, nasadila úsměv a vyrazila nazpátek do šatny.
Dneska jdeme na řadu jako čtvrtí.No mohlo to být i horší.
Zatímco první pár šel na parket, já si snažila vzpomenout na vvšechny kroky.
Hi baes>3
Omlouvám se že zase nevyšla kapitola, ale mám nový mobil, tak chvíli trvalo než jsem si všechno nainstalovala😅
První pololetí mám za sebou a teď to další, důležitější😒
Co vaše vysvědčení?Nějaký trojky?🧐🤣🤣
bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanficNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus