•30•

1.9K 114 12
                                    

,,Jelikož máme tohle kolo free style, vybrala jsem nám něco speciálního" informovala jsem Tinuse když jsem vyšla z šatny.

A věřte mi nebo ne, ale ten trotlík tam spinkal.Nebyla jsem v tý šatně ani deset minut a on už stihl usnout.To snad ani neni možný.To ho ten výlet tak vyčerpal??

Přešla jsem k němu a pohlédla na tu jeho nevinnou tvářičku.Usmíval se ze spaní.By mě zajímalo o čem se mu zdá.

Už už jsem ho chtěla probudit polibkem, jako Šípkovou růženku, ale on najednou prudce otevřel oči a zařval.

,,BAF" zařval když jsem od něj byla jen několik málo centimetrů.

Zaječela jsem jako ještě nikdy.Odskočila jsem půl metru dozadu, div jsem nepřepadla o konferenční stolek.Chytla jsem se za srdce, zhluboka dýchala a snažila se rozdýchat ten obrovský šok, zatímco ten pošuk přede mnou se tam válel smíchy.Snad mu i tekly z očí slzy.

,,Do prdele.Ty.Seš.Takovej.Nepředstavitelnej.Idiot!!!" zaječela jsem, což ho rozesmálo ještě víc.

,,Já tě zabiju!" pokračovala jsem ve svém vylévání zlosti na toho idiota.,,Přísahám že tě uškvařím v lávě, pak tu lávu naleju do nějaký formy a udělám si z tebe vázu na kytky ty magore!" řvala jsem jak smyslů zbavená a že jsem ty smysly v tu chvíli asi vážně ztratila.Protože kde bych kurva vzala lávu!?

,,Když ty se lekneš úplně všeho.Jsi strašně lekavej člověk" smál se Martinus, zvedl se a došel až ke mně.

,,Já!?To rozhodně nejsem!A jdi ode mně!Nechci tebe a ten tvůj usměvavej ksicht ani vidět!" ječela jsem a pomalu zase dostávala svoje srdce do normálního tempa.

,,E e e e e.Sázka lásko" mrkl na mě a já měla chuť mu utrhnout hlavu a něco na tu hlavu začít ječet.Ale jelikož jsem v rámci sázky nemohla říkat žadné kousavé poznámky na jeho adresu, musím se vypořádat jen s polštářem.

Mlátila jsem ho hlava nehlava dokud se neodběhl schovat na záchod.Srab.

Zatím jsem se vydýchávala ze svého šoku a ze své zlosti, jsem našla písničku a zkusila si sestavu, kterou budeme tančit v příštím kole.

,,Hříšnej tanec??" ozvalo se zmateně směrem od dveří a já přestala tancovat a otočila jsem se na něj.

,,Jo" odsekla jsem.Ta zlost ze mě ještě úplně nevyprchala hochu.

,,Ale noták, Ellie.Byla to jen sranda-" začal se omlouvat.

,,Sranda je vyděsit svojí přítelkyni k smrti?!" rozhodila jsem rukama, které jsem si následně založila na hrudi a zamračeně se na něj podívala.

,,Babygirl, tak už se nezlob" usmál se Martinus provinile a pomalým nejistým krokem se ke mně vydal.

,,Pf" odfrkla jsem si, ale to už došel ke mně, zvedl mi bradu a přiložil svoje polštářky na ty mé.Chutnaly jako ta nejsladší čokoláda a já myslela že se rozteču.

Nedočkavě jsem pohla svými rty proti těm jeho a za zátylek si ho přitáhla blíž.Martinus se do polibku usmál a vjel rukama pod moje tričko, kde lehce hladil mojí kuži a mě tak vyskakovala husí kůže po celém těle.

Došlo mi že tohle bylo o co mu šlo a že mě chce takhle odměkčit, ale k čertu s tím.Je to Gunnarsen, toho prostě nezměníš.

Martinus:

Podvolila se mi téměř okamžitě a já ani nemusel pohnout svými rty proti těm jejím a ona už to udělala za mě.

Vítězně jsem se usmál do polibku a prohloubil ho.Naletěla mi a ona to moc dobře ví.

Je neuvěřitelná.Až moc.Skrývá se v ní tolik zlosti.Je potom hodně nebezpečná.Jsem musel utéct na záchod jinak by mě tím polštářem snad zabila.

Ale taky je strašně roztomilá když se zlobí.Úplně zrudne a já miluju když se začne červenat, navíc s těma kukadlama, jak je na mě kulila.No kdo by se nesmál.

,,Takže" začala když jsme se od sebe odtáhli.,,Nevím jestli ti to už došlo, ale náš další tanec bude právě tanec z Hříšného tance" oznámila mi jak uplnýmu idioitovi.Hodně často pochybuje o mojí inteligenci, ale jako prosim, vystudoval jsem základku i střední!

,,Jakej tanec?" zeptal jsem se.Problém je, že já Hříšný tanec jsem nikdy neviděl takže nemám ponětí co myslí, na tož jak to vypadá.

,,Ten druhej" mávne rukou a jde pustit hudbu.Když se ale neozývám a ona uvidí můj zmatený výraz, konečně jí to dojde.No šťastně nevypadala.

,,Ty jsi to nikdy v životě neviděl!?" vyjekne a vykulí na mě ty svoje studánky.

Zakroutím hlavou na náznak že ne.Ona složí hlavu do dlaní a promne si obličej.Pak se rozejde k baru, tam si nalije skleničku něčeho, ale jako voda nebo džus to fakt nevypadalo, a kopne to do sebe.Pozvednu nad tím pobaveně obočí ale nechám to bez poznámky.

,,Dneska se na to musíme podívat.Povinně.To by ten tanec neměl moc smysl potom.Tak pojď ukážu ti aspoň základy" zamíří nazpátek na parket.

Moc jsem nechápal proč bych ten tanec nemohl zatančit i bez toho, ale ona je tady šéf a naštvat jí už nechci.

Proto jsem se dal do pozorování jejího pozadí, teda chci říct jejích kroků abych si je mohl zapamatovat.

Hey baes>3
Tak tu máme i pohled Tinuse!😂🙏Co, mám pokračovat??😁🤔Hříšný tanec hmmm😏Kdo ho viděl?Předpokládám že všichni.
Bye bye💋
maggie_gnrsn

Dance With Star [Martinus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat