•35•

1.8K 113 12
                                    

Dělám si srandu, žádnej epilog ještě nebude😂čekají nás ješte tak 4 kapitoly😊💖

Odhodila jsem klíče na botník, nějak se vysvlékla z kabátu a zamířila si to rovnou do obýváku za mým zlatíčkem.Neskutečně mi chyběl.Celý den jsem jen myslela na to, jak se schovám v jeho bezpečném náručí a ukradnu si jeho rty jen pro sebe.

Byla jsem zvyklá ho mít u sebe skoro celý den, ale teď, když skončila Dance with star musím celý den trávit s Nikolasem a Tinuse vidím jen večer a někdy i ráno.Aspoň že u mě bydlí.

,,Ahoj princezno" pozdravil mě Martinus když mě zpozoroval v obýváku a dál hypnotizoval televizi.Tak jak jinak, když zrovna hraje Chelsea.Hrozný s nim fakt.

Nic jsem neřekla a jen si beze slova vlezla na jeho klín a schoulila se v jeho hřejivé náruči.Martinus okamžitě zareagoval a obmotal mi ruce kolem pasu abych nespadla.Přitáhl si mě ještě blíž a vlepil mi pusu do vlasů.

Na tváři se mi rozlil spokojený úsměv.Konečně jsem dostala to, po čem tak hrozně celý den toužím.

,,Copak, stýskalo se ti?" prohodí Tinus a já vím že teď mu na tváři hraje posměšný úšklebek.

Zvedla jsem hlavu a natočila se tělem tak abych na něm seděla obkročmo.Ruce jsem mu dala za krk a prohrabovala se jeho jemnými vlásky.Spokojeně se usmál.

,,A tobě snad ne?" tázavě, avšak s úšklebekem jsem se na něj podívala a sladce se usmála.

,,Neskutečně" zamumlal a stiskl můj zadek.Vítězně jsem se ušklíbla a trochu se zhoupla v bocích.Martinus se trhaně nadechl.A kdo komu tady chyběl víc co?

Než jsem se nadála už jsem ležela pod ním, jeho dokonalé rty hýčkaly ty mé a jeho ruce jezdily po mém těle kam se jim jen zachtělo.

Miluju tyhle chvíle.Jsme spolu asi dva měsíce a ta touha z nás pořád nevyprchala.Spíš naopak.

Zrovna když už se Martinus chystal svléknout si triko a já už pomalu slintala, začal mi vyzvánět mobil.

Otráveně jsem se podívala na stolek, kde ležel ten zázračný přístroj a pak na Martinuse.Ten si jen povzdechl a slezl ze mě.

Zvedla jsem se na lokty a hrábla po mobilu.

,,Ano?" řekla jsem do telefonu když jsem zmáčkla zelené tlačítko.Ani jsem se nepodívala kdo vlastně volá.Ale jelikož bylo asi 9 večer tak mě to moc nezajímalo.

,,Ahoj Ellie" ozve se na druhé straně.Co ten zase chce.Otráveně jsem hodila pohled na Tinuse a pak se vrátila zpátky k Nikolasovi.

,,Co potřebuješ" zeptala jsem se rádoby "zaujatě" a převrátila oči v sloup.

,,Mám špatnou zprávu.Právě jsem v nemocnici, mám zlomenou ruku..." řekl a já chvíli jen zírala na poličku předemnou.

,,Ellie?" ozvalo se na druhé straně a to mě probudilo z transu.

,,Panebože ty seš fakt idiot!Teď?!Zrovna teď?!Co mám jako dělat?Teď nikoho neseženu, všichni které znám na tu soutež jedou taky!" začala jsem ječet do telefonu jak smyslů zbavená.

,,Neječ na mě já za to sakra nemůžu!Srazil mě cyklista!" začal se obhajovat.Martinus vedle mě vyprskl smíchy, protozě celý tento rozhovor slyšel.(já nevim jak vy, ale já se tomu taky musela zasmát😂😂)

,,Tebe srazil cyklista?!Děláš si prdel?!Ty seš fakt kolosální debil!" zaječím na něj.

,,Hele já s tebou končím!Stejně by jsme to projeli a od té doby co máš toho vyperixovadovanýho idiota, tak na mě a na naše tréninky úplně sereš!Stejně to nikam nevede a já na to seru!" křičel tak moc až jsem si musela dát ten mobil dál od ucha.

,,Super!Mě to je totiž úplně jedno, protože jsem to stejně taky chtěla ukončit.Ani ne za tři týdny s tim jak ty říkáš vyperixodovyným idiotem odlétam na rok do Ameriky.A ještě jednou ho nazveš takhle a já ti zlomim i tu druhou ruku.Sbohem!" zaječela jsem naposledy a vypla ten hovor.

,,Ježiši to je takovej kretén!Co teď budu dělat!" zaúpěla jsem a zoufale se podívala na Martinuse.Tomu se ale na tváři umístil obrovský úsměv.

,,Čemu se zase směješ?!" vyjela jsem na něj a frustrovaně si projela rukou vlasy.

,,Ty se mnou do tý Ameriky vážně pojedeš?" zeptal se mě jakoby tomu nemohl uvěřit.Asi jsem se nezmínila že jsem mu tuto novinu ještě neřekla.

,,Jo" vydechla jsem a konečně se upřímně usmála.

,,Jseš si jistá?" zeptal se pořád nevěřícně.

,,Ano.Teď už mě tu stejně nic nedrží.Navíc jsem si stejně uvědomila že bez tebe nemůžu žít.Nevydržela bych to" usmála jsem se na něj.Sekundu na to už jsem byla zalehlá a jeho ruka hladila moje hořící líčko.

,,Miluju tě.Ani nevíš jak moc" zašeptal a políbil mě.Už jsem se nakazila od Gunnarsenů a polibek okamžitě prohloubila.

,,Já tebe víc" zamumlala jsem mu do rtů a nechala se unášet tisícem úžasných pocitů a starosti hodila za hlavu.

Ráno:

Doskotačila jsem do kuchyně s tím úžasným nápadem, který mě pravě napadl.

Další překážka je, přemluvit Martinuse.

,,Dobré ráno" řekla jsem s úsměvem a políbila ho do vlasů.

,,No dobré ráno.Takhle veselou jsem tě po ránu ještě neviděl" zasmál se a já jen laxně pokrčila rameny.

Začala jsem si připravovat snídni.

,,Víš, napadlo mě, jak vyřešit to s tou soutěží" začala jsem opatrně.

,,A?" zeptal se Martinus a já se zhluboka nadechla.

,,No....napadlo mě že by jsi ty mohl být můj náhradní partner" řekla jsem a se zavřenýma očima, otočená zády k němu čekala na jeho reakci.

Když se už delší dobu nic neozývalo otevřela jsem oči, ale v ten moment se mi kolem pasu obmotaly dvě silné paže.Martinus si opřel čelo o temeno mé hlavy a já napětím ani nedýchala.

,,Ellie, nevím jestli je to dobrý nápad...vždyť já nejsem žádný tanečník" zašeptá a já se k němu ihned otočím čelem.

,,Babe, ale ty jsi tanečník.Za ty dva měsíce jsi toho dokázal strašně moc.Dokázal jsi se naučit jeden tanec za týden.Ty tohle zvládneš, já ti věřím" povzbudivě se na něj usměju.

,,Kdy to je?" zeptá se a já trochu znejistím.

,,Ani ne za dva týdny" řeknu trochu s obavami.Martinus si povzdechne a nejistě se na mě podívá.

,,Myslíš že se to zvládnu naučit za tak krátkou dobu?" položí mi další otázku, nad kterou ani nemusím přemýšlet.

,,Naučil jsi se Salsu za jeden týden.Naučil jsi se Valčík za jeden týden.Naučil jsi se Čaču za jeden týden.Naučil jsi se Slowfox za jeden týden.Takže se naučíš i tohle za těch pár dní, které nám zbývají" řekla jsem a jemu se konečně na tvářil rozlil úsměv.

,,Dobře" svolí a já nadšeně vyjeknu a skočím mu kolem krku.

Věřím že to zvládne.

Hey baes>3
Jsem si z vás trochu udělala srandu no😂Ale bylo moc hezké jak jste psali že se vám tento příběh líbí😭❤️❤️Ale do úplného konce nás čekají tak max 4 kapitolky🥀💓
bye bye💋
maggie_gnrsn

Dance With Star [Martinus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat