Postavila jsem se na svoje místo do začáteční pozice a čekala než začne hrát hudba.
Ozvaly se první tóny naší písně a Martinus začal tančit.V duchu jsem tančila s ním, ale reálně jsem se na něj mohla jen s úsměvem koukat.
Raz dva tři čtyři, otočka, raz dva tři, dozadu...říkala jsem si s ním v duchu a modlila se aby něco nepokazil.
I k mému údivu to všechno odtančil perfektně a házel úsměvy na všechny strany.
Teď přišla řada na mé sólo a tak jsem se začala hýbat do rytmu hudby.Svoje sólo jsem vytáhla z jednoho tance, který jsem kdysi tančila na mistrovství Norska.Není divu, že mi nedělalo vůbec žádné problémy.
Dotančili jsme s Martinusem k sobě a já opět svěřila svou ruku do té jeho.Cítila jsem se tak bezpečně a to mě jenom držel za ruku.
Když jsem nás oba na začátku tance tak chválila, tak jsem ti asi moc přehnala.Zbytek tance probíhal hrůzostrašně a já i Tinus jsme si to moc dobře uvědomovali.
Udělali jsme až moc chyb na to abychom dostali nějakou velice dobrou známku.
Přišel čas na zvedačku, které jsem se celkem bála i když byla tak lehká.Martinus měl sice na tváři úsměv, ale vypadal dost nejistě.
Stihl mě ale uklidnit letmým úsměvem a já tedy skočila do jeho náruče.No skočila.On mě spíš vyzvedl a začal se točit.Zatímco já jsem natáhla ruce i nohy a celá jsem se zpevnila, takže to vypadalo jako bych na Tinusových rukou byla jen položená.
Ozval se lehký potlesk a to mi vykouzlilo aspoň malý úsměv na tváři.
Pak mě Martinus zase postavil na zem, přičemž já jsem neodhadla výšku a zvrtla si kotník.Naštěstí jsem to ustála a odtancovala těch pár posledních kroků.
A konečně to skončilo.Ta naše tří minutová hrůza, co měla být tanec, konečně skončila.
I když nám lidi bouřlivě tleskali, cítila jsem jak je mi ten potlesk protivný.Vůbec jsme si ho nezasloužili a každý v tomhle sále to moc dobře věděl.
Po cestě k moderátorovi Simonovi jsem ze země sebrala roztomilého růžového králíčka a přitiskla si ho na hruď.Aspoň něco mi udělalo radost.
Nesměle jsen si od Simona vzala mikrofon a postavila se čelem k porotě, připravená čelit vší kritice.
,,Lepší začátek Samby jsem tu v životě neviděl" pronesl Simon, aby trochu odlehčil situaci a mě i Tinuse to donutilo k úsměvu.
,,Tak poprosím Stephana aby začal hodnotit" pobídl může, který seděl nejblíž k nám a já v duchu hlasitě zaúpěla.
Stephan je tady ze všech nejpřísnější a nejupřímnější.Prostě ti to řekne na rovinu a je mu jedno jak se cítíš.Musí se ale nechat, že je to skvělý tanečník.
,,No...tak začneme tím lepším.Martinusi tím sólem tady na začátku jsi mě opravdu ohromil a stejně tak i Ellie, ale u té se to dalo čekat.Bohužel potom jakoby se vám všechny další kroky vypařily z hlavy.Bylo tam opravdu hodně chyb, od těch malých i po ty velké.Zvedačka se vám povedla výborně, to se musí nechat, teda až na ten dopad, Ellie, měla by sis na to dávat pozor" dořekl svůj monolog a já děkovala všem bohům že už to mám konečně za sebou.
,,Děkujeme" zamumlala jsem do mikrofonu a usmála se.Falešně.Martinus kývl a pak jsme se vydali přes parket do menšího salónku, kde na nás čekala Theresa.
S plnou náručí plyšáků, které jsme odložili na pohovku, jsme se postavili před Theresu a kameru.
,,Já bych teda z porotou nesouhlasila.Teda jenom v něčem, protože s tím začátkem měli pravdu.Bylo to úžasné" usmála se a já byla nucena jí úsměv oplatit.
Nesnášela jsem tohle přetvařování.Teď bych si nejradši sundala ty šaty, lehla si do postele a zapomněla na okolní svět.
,,Tak snad budou ty známky o něco veselejší než slova" povzbudila nás Theresa, čímž poprosila porotu aby začala říkat známky.
,,Stephan" ozvalo se sálem.
,,Šest" vypustil z úst s úsměvem a já se zamračila.Přestávám ho mít ráda.
,,Nora"
,,Sedm" řekla a omluvně se usmála.
,,Michll"
,,Sedm" zvedl známku s číslem a všechno se sečetlo.Měli jsme 20 bodů, což nebylo zas tak málo, ale přímý postup nám to určitě nezajistilo.Určitě budeme o ten postup s někým bojovat.
Sedli jsme si do křesel, tak aby nás nezachycovala kamera.Viděla jsem Tinusovi na očích, že mi chce něco říct a nechtěla jsem aby nás viděla další půlka Norska.
,,Promiň" vypadlo z něj, hned jak jsme usedli.Smutně jsem se na něj usmála a chytla ho za ruku.Sama nevím co dělám.
,,Je to chyba nás obou.Holt štěstí nepřeje všem.Ale ten začátek se ti opravdu povedl" povzbudivě jsem se uculila a Tinus mi úsměv vrátil.
Stiskl mi ruku na znamení že děkuje a já ho pustila.
Pak už jsme jen čekali až dotančí ostatní páry ale je nás tu deset, tak to nějakou chvilku trvalo.
•••
Konečně je tady vyhlášení.Upřímně nevím jestli se mám radovat že už to skončí, nebo být nervózní že nejspíš vypadneme.
V těsném závěsu za dalším párem, jsme vešli na parket a postavili se do jeho středu.
Já si stoupla dopředu a Martinus za mě, ostatně jako vždycky a tak jsem stála přímo naproti Noře, která se na všechny soutěžící povzbudivě usmívala.
To mě do smíchu moc nebylo.Náš tanec byl jeden z nejhorších a je dost možné že opravdu vypadneme.
Už konečně přišly všechny páry a Simon s Theresou začali něco říkat.Jako obvykle jsem je moc neposlouchala a zase se někam ztratila myšlenkama.
Nechtěla jsem aby tohle všechno hned zase skončilo.Za ty dva týdny jsem si na to střapatý pako tak zvykla, že nevím co bych bez něj a téhle soutěže celé dny dělala.Nejspíš jen trénovala a trénovala...I když to dělám vlastně i s Tinusem.No prostě když jsem s Tinusem, tak se cítím tak nějak jinak...tak úplně.
Z mého přemýšlení o tom stvoření co stojí za mými zády a nepatrně se jich jeho vypracovanou hrudí dotýká, mě vytrhla věta Theresy.
,,Teď už nezbývá nic jiného, než vyhlásit pár, který vypadne jako první z této soutěže" řekla Theresa a já se nepatrně napnula.
Moje ruka vyhledala tu Tinusovu a nevědomky jsem mu jí drtila.Ale uklidňovalo mě to.
,,Takže prvním párem, který vypadne z letošní soutěže Dance with star je..."
Hi baes>3
Nezabíjet nebo se nedočkáte další kapitoly!😂😂🙏
Jo a taky vás všechny hroooozně moc miluju❤️😂
bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanficNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus