Unaveně jsem strčila klíč do zámku od schránky a vyndala z ní dvě obálky.Byla jsem až moc unavená na to se podívat od koho jsou a rovnou šla do svého bytu.
Všechno jsem odhodila na zem a ty dvě obálky jsem si prohlédla.
Ta první byla dodávka elektřiny.To jsem ani neotevřela, protože mě to nezajímá.
Druhá obálka už byla ale zajímavější.Možná protože byla od Norské televize.Překvapeně jsem zvedla obočí a obálku otevřela.
Dobrý den slečno Låmnestrová.
Chtěli bychom vás pozvat do letošní taneční soutěže Dance with star.Jelikož jste dvojnásobná mistrně světa v Sambě a mistrně Evropy ve Valčíku, dovolili jsme si vás vybrat do naší soutěže, kde budete svého partnera učit tance a postupovat do dalších kol.Jestli naše pozvání příjmáte, pošlete nám prosím e-mail na tuhle adresu.Děkujeme a těšíme se na vás.ředitel NRK
Překvapeně jsem na ten kus papíru koukala.Že by mě někdo chtěl do televize o tom se mi snad ani nezdálo.A je to skvělá příležitost.
Asi bych vám měla o sobě něco říct, protože teď máte v hlavě plno otázek mířené na mou osobu.
Moje jméno je Elizabeth Låmnestrová, ale všichni mi říkají Ellie a je mi 22 let.Už od svých pěti let tancuju latinskoamerické tance a teď je to i moje práce.Tancem se živím a že by to byla nějaká procházka růžovou zahradou to fakt ne.Trénuju každý den, nejmíň čtyři hodiny.Jsem, jak už jste si mohli přečíst, dvojnásobná mistrně světa v Sambě a mistrně Evropy ve Valčíku.Pak mám i nějaké ceny za obecné latinskoamerické tance a nějaké medaile i z mého dětství.V podstatě jsem jedna z nejlepších tanečnic v Norsku, jak říká můj taneční partner.
Ano mám tanečního partnera Nikolase a za část mých úspěchů vděčím i jemu.Moje dětství bylo celkem stresující.Moje rodiče se rozvedli když mi bylo 10 let a od té doby jsem tátu neviděla.Mamka mi zakazovala se s ním stýkat a teď nemám ponětí kde je, jestli je ženatý, nebo jestli má děti.Chtěla bych ho vidět, ale nemám čas na to, schánět ho po celém Norsku, možná světě.
Jelikož jsem skoro pořád jezdila na závody i do zahraničí, škola pro mě byla vždy až na druhém místě.I tak jsem ale udělala příjmačky na taneční akademii, kam jsem chodila dva roky, než mě to přestalo bavit.
Odstěhovala jsem se od mamky a našla si byt v Oslu.A začala jsem žít na vlastní pěst a takhle to je už pět let.Nevadí mi to.
Můj milostný život nikdy nebyl nijak vzrušující.Měla jsem dva přítele, ale ani s jedním to nevydrželo déle jak půl roku.Nemohli snést, že nejsem skoro vůbec doma a nemohli snést Nikolase.Takže jsem si na přítele nikdy moc nepotrpěla.A rodina?To je to poslední na co v tuhle dobu myslím.
To by bylo asi vše o mě.
Na nic jsem nečekala a hned vzala do rukou počítač, kam jsem hned naťukala e-mail že jejich nabídku moc ráda přijímám.
Tohle bude ještě zábava.Hlavně jsem zvědavá kdo bude můj taneční partner.
Hi baes>3
Tak vás vítám po měsíci? u nového příběhu!💓💕Ano správě už vám jdu zase otravovat životy😂🙈Původně měl tenhle příběh vyjít už na silvestra, ale nějak jsem to nestihla.Tak snad se vám bude příběh líbit🔥😻
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus