•19•

2.2K 123 21
                                    

,,Michll"

,,Devět!" Vykřikl a můj úsměv se stokrát zvětšil.

,,Nora"

,,Devět!" Řekla a zvedla známku.Ten moment jsem chytla Martinuse za ruku a šťastně vyjekla.

,,Stephan"

,,Devět!" Zvedl číslo a já nadšeně vykřikla a skočila, jak už mi bylo zvykem, Martinusovi kolem krku.

,,27 bodů!No to je opravdu skvělý výsledek!" Zaslechnu Theresu, ale moc její slova nevnímám.Radši se nechávám unést pocitem štěstí.

S Martinusem jsme se s obřími úsměvy vydali ke křeslům do kterých jsme se i následně svalili jak dvě brambory (hmmm potatoes😏).

Byla jsem opravdu nadšená jak z našeho výkonu, tak i z naší skvělě známky a nic mi tento večer už nemůže zkazit.Ani vražedné pohledy od Madison.Kdo je Madison?Tak schválně jestli uhádnete.

Blond vlasy, které ani nejsou její, na ksichtu snad celou lahvičku make-upu a výstřih že by mohla dělat spíš striptýz než Latinské tance.Ano mluvím o té couře, která měla tu drzost flirtovat s mým Tinusem.Nevím proč ho nazývám mým, když ani nevím jestli můj vážně je.Měli bychom si o tom promluvit.

No každopádně co tu ta barbie dělá?Je náhradnicí za Lauru.Laura si totiž nějak pohmoždila kotník a musela ze soutěže odstoupit.

Madison s jejím partnerem dostali 20 bodů, protože sorry, ale nic horšího jsem v životě neviděla.A ne není to tím že partner Madison je obtloustlý komik.Chyby dělala jen Madison a všichni to moc dobře věděli.Ona se jen vymlouvala na to, že se to prostě nestihla naučit.Přitom na to měla jen o den méně než ostatní.

Nevím co tu dělá, ale v jednom mám jasno.Tuhle couru porazím a už si o ní nikdo neopře ani kolo.

S Martinusem, jsme jen seděli vedle sebe s obrovskými úsměvy a pozorovali soutěž.My máme postup jasný, teď záleží na ostatních.

Zhruba za hodinu to všechno skončilo a my mohli jít aspoň na chvíli do šaten, kde jsme konečně byli skryti před kamerami.

,,My máme 27 bodů, chápeš to?!" Vykřikla jsem nadšeně, hned jak jsme se objevili v místnosti s názvem šatna.

,,Chápu, jsem totiž úžasný" Pronesl Martinus a já vyprskla smíchy.On se na mě jen zamračeně koukal.

,,Dneska sršíš humorem hele" Řekla jsem, když jsem se konečně trochu uklidnila.

,,Jo vážně?Mám jít zase za tou blondýnou a pozvat jí na drink?" Řekl provokativně Martinus a samolibě se usmál, když jsem ho začala propalovat nenávistným pohledem.

,,Neboj to nehrozí.Na dnešek máme my dva totiž trochu jiný plán" Řekl a já nechápavě pozvedla obočí,, Dneska  večer a v noci jsi moje a ne, není odpověď" Mrkl a vzápětí už byl pryč.Překvapeně jsem zamrkala.Co tím jako myslí?On snad něco plánuje nebo co?

,,Ahojky mužů s tebou mluvit?" Ozval se pisklavý hlas přímo přede mnou.Škubla jsem sebou a zaostřila na osobu, která stála přímo přede mnou.

,,Něco mi říká že ani nemám na výběr" Zamumlala jsem otráveně a vzápětí dodala,,Tak co chceš?" Zeptala jsem se s nezájmem a radši pokukovala po blonďákovi kousek od nás.

,,Ty chodíš s Martinusem?" Zeptala se a já sebou už po druhé škubla.V ten moment jsem měla takovou chuť jí do ksichtu vpálit jo, že chodím s Tinusem a jestli na něj někdy něco zkusí, že se moje podrážka setká s jejím plastickým ksichtem.Místo toho jsem se ale zhluboka nadechla a řekla.

,,Ne" Odpověděla jsem jednoduše s pohledem zabodnutým do očí toho o němž je teď řeč avšak on se na mě svýma čokoládkama nedíval.

,,Tak hele, jestli se Martinuse jenom dotkneš byť se na něj jen podíváš udělám ti ze života peklo, protože Tinie je můj zlato" Řekla to tak klidně a nakonec na mě ještě mrkla, až se mi chtělo zvracet.Zároveň jsem odolávala pokušení vybuchnout smíchy, protože ta přezdívka...celkově její řeč zněla vtipně.

,,Nebudu se řídit podle nějaký coury, která tady nemá co dělat a má radši stát na D1" Vpálila jsem jí do obličeje, jestli se tak ta věc napatlaná make-upem dala nazvat a spokojeně se ušklíbla.

,,Budeš litovat" Procedila skrz zuby, otočila se, pohodila vlasy až mě s nima švihla a krokem alá modelka si to odešlo kdo ví kam.

Jen jsem nad ní pobaveně zakroutila hlavou a radši se připojila k Tinusovi, protože za chvíli jdeme na vyhlášení dnešního kola.

•••

Když jsme se konečně všichni sešli na tom parketu a moderátoři pronesli tu svojí typickou zdlouhavou řeč, přišel čas na to, vyřadit pár z této soutěže.

,,V tomto kole taneční soutěže Dance with star vypadává..." Natahoval to Simon a já prosila všechny svatý aby to už konečně skončilo a já mohla jít domů.Vlastně ne domů, ale s tím blonďákem někam ven.

,,Rebecca Nelson a Richard Luis!" Vykřikla Theresa a ze mě opět spadl takový ten kámen nervozity i když jsem tak nějak měla jistotu že tohle kolo projdeme.

Ale stejně.Jsme v dalším kole!Wow!

Upřímně bych teď nejradši jela domů, tam si dala něco k jídlu, pak bych si jen hodila rychlou sprchu a zalehla do mé lásky, jménem postel.

Mě tenhle večer ale čeká ještě jedna povinnost.A to jít na rande s Martinusem.Teda aspoň myslím že to je rande.

Hey baes>3
Takže randeee😏Tady se nám to rozjíždí 🙈💦Chtěli by jste aby byli oficiálně spolu?💞
Bye bye💋
maggie_gnrsn

Dance With Star [Martinus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat