•32•

1.9K 111 24
                                    

Nebylo mi dobře.Celý den mě už od úterý bolí hlava a žaludek mám jak na vodě.Proč zrovna teď?!V ten nejdůležitější týden?!

,,Ellie mě se to nezdá.Nevypadáš vůbec dobře" zavrtěl Tinus hlavou, když jsme dotancovali a já se kvůli silné bolesti hlavy musela předklonit a opřít o kolena.Bylo to jako by mi ta hlava měla za chvíli vybuchnout.

,,Tak děkuju no" ušklíbnu se a snažím se zavtipkovat, ale Martinusovi se na obličeji pořád zračil starostlivý výraz.

,,Ellie, nechme to dneska být.Půjdeme domů, tam se hezky zachumláš do peřiny, dáš si nějaké prášky a vyspíš se.Poslední dobou spíš sotva čtyři hodiny a očividně se to na tobě docela dost podepisuje" řekl svůj plán a já se zamračila.

,,Tak to ani náhodou!Za dva dny je finále a ty umíš teprve půlku sestavy.Nemůžu se flákat" zavrtěla jsem hlavou na nesouhlas, ale Martinus byl neoblobný.

,,Pokud vím tak si každou sestavu natáčíš, takže se budu dívat na to video a při tom se učit kroky" usmál se a já přimhouřila nevěřícně oči.

,,Ty že se budeš sám učit Salsu?Je ti jasný že to je jeden z nejtěžích tanců a má hodně složité kroky?" oznámila jsem mu, ale jeho spokojený usměv se mu nevytratil.

,,Jsem schopnější než si o mě myslíš" řekl vševědoucně.Jen jsem nad ním zakroutila hlavou.Ale najednou mi hlavou zase projela ta příšerná bolest a já sykla.V tu chvíli bylo rozhodnuto.

,,Fajn" vydechla jsem a dobelhala se do šatny, abych se aspoň převlékla.

Vůbec se mi nechtělo nechat Martinuse aby se to naučil sám, ale tak co mi zbývá?Má pravdu.Jestli chci být v sobotu ready musím se z tohohle vyležet.

Hned co jsme dorazili domů doplazila jsem se do postele a spadla do peřin.Zachumlala jsem se tam jak krktek do země a koukala mi opravdu jen hlava.Musela jsem vypadat celkem vtipně.

,,Vyspi se, pak ti dám nějaký prášek" rozkázal mi Tinus.Přikývla jsem a nechala ho aby mě uklidnil svými rty na těch mých.

,,Miluju tě" zašeptal když se ode mně na pár centimetrů odtáhl.

,,Já tebe víc.A děkuju" vyloudila jsem na tváři nějaký ten úsměv.Martinus mi věnoval ještě jeden polibek, pak odešel.

Netrvalo to ani půl minuty a už jsem se propadala do říše létajících slonů a muffinů velkých jako barák.

•••

Nechtěla jsem ty oči otevřít ale pak jsem se přeci jenom přinutila.

Naskytl se mi pohled na tmavý pokoj, kterým procházelo jen světlo z venkovní lampy.

Unaveně jsem si protřela oči a protáhla se.Hlava už mě skoro nebolela, ale můj žaludek byl pořád jako na vodě.

S tím že bych to tedy asi měla změnit jsem se vyhrabala z vyhřátých peřin a zamířila do té magické místnosti jménem kuchyň.

Jelikož mám obývák propojený s kuchyní, téměř ihned jsem si všimla že máme nového hosta.

U jídelního stolu seděl Martinus a Martinus?Ehm sním nebo co?

S hodně zmateným výrazem jsem přešla obývák až k těm dvoum.

,,Ale Šípková Růženka se nám probudila?" zasmál se Tinus když si mě všiml.To zapříčinilo že se na mě podíval i ten druhý Martinus.A až teď když jsem mu zblízka viděla do obličeje, jsem si všimla jak se liší od Martinuse.I když ono toho moc nebylo.Takže to musí být jeho dvojče!Wow Ellie tobě to fakt myslí.

,,Tohle je Marcus, můj bratr respektivě dvojče" představil mi ho Tinus a pak se otočil na Marcuse,,Tohle je moje Ellie" nashvál zvýraznil slovo moje, což Marcuse i mě rozesmálo.

,,Těší mě" natáhla jsem k němu ruku, kterou hned přijal.

,,Potěšení je i na mé straně" mrkl na mě a usmál se.Usměv měl skoro stejný jako Tinus, ale přeci jenom na něm bylo něco jiného.

,,Hele bro já tě varuju" zavrčel Martinus a Marcus hned zvedl ruce v obranném gestu.

,,Jo a můžeš mi řikat klidně Mac" dodal Marcus.Přikývla jsem.

Martinus si mě přitáhl k sobě a posadil si mě na klín.Objal mě kolem pasu a nos mi zabořil do vlasů.

,,Jak ti je?" zeptal se.

,,Už líp, ale žaludek mám pořád jako na vodě" postěžovala jsem si.

,,Dobře, něco ti udělám" řekl Tinus, ale já jsem zakroutila hlavou.

,,Zvládnu to i sama.Zas tak hrozně mi není" namítla jsem.Ale Martinus se i tak zvedl a vydal se k lednici.

,,Ani náhodou, musíš odpočívat" řekl nekompromisně a já si jen povzdechla.

,,Máš to s nim těžký co?" uchechtl se Mac a já jen přikývla a odfrkla si.

,,Ona se mnou?!To ona mě na těch trénincích zabíjí!To já jsem ten chudák" obořil se ihned Tinus.

,,Já nevím kdo mě tady tak zničil že jsem nemohla týden chodit" protočila jsem očima a narážela jsem na naší společnou noc v Paříži.

,,Říkala jsi si o to sama" pokrčil rameny a dál mazal toast nutellou.

Marcus se naší přestřelce jen smál.Taky ho to čeká.

,,Vy se k sobě fakt hodíte.Jeden tvrdohlavej, druhej má odpověd na všechno" řekl Mac svůj poznatek a já jen převrátila oči v sloup a myslím že to samé udělal i Martinus.

,,Tak prosím princezno" postavil přede mně talíř s toastem, který byl namazaný nutellou.Zbožně jsem se na to jídlo koukala a zvedla se, abych si mohla následně sednout na Tinuse a pustit se do té mňamky.

,,Děkuju" zamumlala jsem s plnou pusou a dala mu pusu.Olízl si rty, protože mu tam zůstala nějaká nutella a spokojeně mlaskl.

,,Vy jste teda couple goals" poznamenal Marcus a my to oba nechali bez poznámky.

,,No nic, já už půjdu" oznámil po chvilce Marcus.Povídali jsme si o pár věcech.Zjistila jsem že byl teď celou dobu v Londýně za svojí přítelkyní, ale že přijel kvůli našemu finále a zůstává tady do té doby než odjedou do Ameriky.V tomhle momentě mě píchlo u srdce, protože jsem se ještě nerozhodla jestli s Martinusem pojedu.Naštěstí jsme se u tohohle tématu nezastavovali a já tak nemusela Tinusovi odpovídat.

,,Příjdeš na finále?" ujistil se ještě Martinus.

,,Tak jasný, nemůžu si nechat ujít velký večer mého mladšího brášky" ušklíbl se Mac a Tinus se zamračil a praštil ho do ramene.To mě rozesmálo.Bylo to roztomilé, protože Marcus má postavu asi jako Tinus, takže to s ním vůbec nic neudělalo.

,,Tak ahoj Ellie a hodně štěstí tady s tím pakem" objal mě Marcus a já se zasmála.

,,Děkuju, budu ho potřebovat" řekla jsem a živě jsem si uměla představit Tinusův výraz.

,,No dovol" ozval se zmiňovaný uraženě a jal se objímání svého dvojčete.

,,To zvládnete" poplácal ho Mac po zádech a věnoval mu jeden ze svých úsměvů.

Ano my to zvládneme.

Hey baes>3
A na scéně je Marcus!🔥Ale jen na chvíli, protože se blížíme ke konci dámy a pánové🥺
Jdeme do finále s Ellie a Martinusem, ale i touto knížkou😈
bye bye💋
maggie_gnrsn

Dance With Star [Martinus Gunnarsen]Kde žijí příběhy. Začni objevovat