Ještě celá rudá a udýchaná z činnosti kterou jsme s Martinusem provozovali ještě před pěti minutama, jsem si stoupla do počáteční pozice a čekala až začne hrát hudba.
Snažila jsem se zklidnit svůj dech a přestat myslet na jeho rty, které přejížděly po mém krku a způsobovaly mi neuvěřitelné pocity.V takové eurofii jsem nebyla už hodně dlouho.
Ozvaly se první tóny naší písničky a my se oba začali pohybovat.
I když jsme tenhle tanec, podle mě uměli velice dobře, cítila jsem jak je Martinus nervózní.I já byla.Po našem posledním vystoupením tady, se už na tomhle parketu necítím tak uvolněně.
I přes všechny negativní myšlenky, jsem se ale na Martinuse víc usmála a stiskla mu ruku, kterou měl vloženou do té mé.
Netrvalo to ani pět vteřin a už mi ukazoval svoje bílé perličky.
Tančili jsme a tančili a každý z nás myslel jen na kroky.I tak bylo důležité se do toho tance vžít a prožívat ho, společně s hudbou.
Pomalu se blížil konec písničky, takže i tance.Udělala jsem dva úkroky do zadu a dopředu, pak směrem od Tinuse, kterého jsem se držela jednou rukou a nakonec jsem si mě k sobě otočil, já zvedla nohu a on mi jí vzal pod stehnem.Já se jen zaklonila a v podstatě se položila na Tinusovu ruku.
A konec.Zvládli jsme to!A neudělali jsme žádnou větší chybu jako minule!
Široce jsem se usmívala na všechny strany a ukláněla jsem se všude, kde to šlo.
Jsem šťastná a myslím že i Martinus je, že se nám to takhle povedlo.
Posbírali jsme pár plyšáků, a šli stoupnout k Simonovi a porotě.
,,Asi začnu tančit Čaču, protože to jak jste při tom vypadali, bylo naprosto úžasné!Tenhle tanec mi k vám hrozně pasuje" usmál se na nás Simon a já se musela zasmát.I Tinus vedle mě se zasmál a za pas si mě přitáhl blíž k sobě.
,,Tak poprosím Michlla, aby ohodnotil a doufám že to bude lepší než minule" řekl Simon a já se s očekáváním podívala na Michlla.Měla jsem ho velice ráda a byl to jeden z mých vzorů.
,,No to určitě budou hezčí slova Simone.Bylo vidět jak si tenhle tanec užíváte a jak si vůbec nelámate hlavu nad tím co se stalo minule.Jak říkal Simon, hrozně mi k vám tenhle tanec pasuje a vypadali jste jak nějaký bláznivě zamilovaný pár.Opravdu hezké" řekl Michll a já se jeho slovům musela zasmát.Zároveň jsem zrudla když mi došlo co jsme s Martinusem ještě před tímto tancem dělali.
Vycítila jsem na sobě Tinusův pohled a když jsem k němu zvedla hlavu, jen na mě lišácky mrknul a už mě za ruku táhl do salónku.
,,No co dodat?Asi jenom to, že doufám že známky budou opravdu hezké" Prohodila Theresa, když jsme si naproti ní stoupli.
Jen jsem se nervózně usmála a vzala Tinuse za ruku.Nebránil se a propletl si se mnou prsty a navzájem jsme si drtili ruku nervozitou.
,,Nora"
,,Osm!" Vykřikla Nora a já můj úsměv se ještě zvětšil.
,,Michll"
,,Devět!" Řekl a já nadšeně vypískla.
,,Stephan"
,,Osm!" Zvedl známku s číslem a já skočila Tinusovi kolem krku.Ten se se mnou s radostí zatočil a pak mě zase s obrovským úsměvem postavil na zem.
,,No já říkala že ty známky budou o hodně lepší!" Řekla nadšeně Theresa a já jen přikývla.25!To je opravdu krásná známka a já jsem za ní neskutečně šťastná!
Sedli jsme si s Tinusem do křesel a dál už jsme jen s velmi dobrou náladou pozorovali průběh soutěže.
Nejsem si jistá, jestli postoupíme, každopádně naše šance je mnohem větší než minule.
•••
Nervózně jsem stála před Tinusem, opírala se tedy lehce o jeho hruď a nepřítomně mu drtila ruku.Sakra takhle nervózní nejsem ani na mých vlastních soutěžích!
,,A je čas vyhlásit kdo vypadne v tomto kole!" Vykřikl Simon a já zpozorněla.
V sále byl naprostý klid.,,Takže v druhém kole soutěže Dance with star vypadává..." Napínal a napínal.Všichni v místnosti ho hltali pohledem a já nebyla výjimkou.
,,Luisa Morssen a Daniel Lühh!" Řekla Theresa a já nadšeně vypískla.Okamžitě jsem se otočila a padla Tinusovi, už podruhé, kolem krku.Jsme v dalším kole!Nevypadli jsme!Panebože já snad sním!
Dál už jsem moc neposlouchala, protože celou moji mysl zachvátilo štěstí a úleva.
•••
Jsem na párty, kterou jako pokaždé soutěži, pořádá Norská televize.Tentokrát mám v sobě už pár drinků a nadšeně se kroutím do rytmu nějaké písně.
Společnost mi dělají Laura, Vaness, Adam, taky soutěžící, Martinus a pár dalších lidí, které jsem moc neznala.
Skončila rychlá písnička a začala pomalá.Tak jsem se rozhodla jít si po dlouhé době, taky pro něco k pití.No byla jsem tam před patnácti minutama.
V tom mi ale zabránily něčí silné paže, které se mi obmotaly kolem pasu a přitáhly na pevnou hruď majitele.Okamžitě jsem poznala o koho jde, a na tváři se mi proti mé vůli, rozlil úsměv.
,,Věnuješ mi dneska ještě jeden tanec?" Zašeptal ni do ucha, kde zanechal letný polibek.Potichu jsem vydechla a otočila se čelem k němu.
,,Jasně " Prohodila jsem a spojila mu ruce za krkem.On ty svoje položil na moje boky a začali jsme se pobyhovat do rytmu hudby.
Nevnímala jsem nic.Jen ty pocity, které mnou proplouvaly, když jsem se mu koukala do teď tmavých čokoládek.A pocity to byly tak silné a pravdivé, až mě to samu udivovalo.Ale byla jsem pod vlivem alkoholu, tak co čekám...
Hi baes>3
Trošku nudnější, ale tak snad nevadí.
Ten včerejší sraz....no byly i lepší, ale bylo to celkem fajn až na to, že jsme na sebe pořád řvali a nedokázali se domluvit opss.Nahoře v médiích máte fotku ze srazu a musíte přiznat že nás tam bylo fakt hodně 😍
Jinak v příští kapitole, vás čeká překvapení 😂🙈
Bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
FanfictionNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus