O týden později:
Martinus:
Trénujeme nepřetržitě každý den.Už od toho dne kdy jsme se rozhodli že já budu její taneční partner.
Dneska je středa a soutěž je už v sobotu.No vážně se nemůžu dočkat!Nechápu do čeho jsem se na to zase nechal ukecat.
Vždyť to nemáme šanci vyhrát!Budou tam samí profesionální tanečníci a já tam budu za úplnýho exota.Akorát to Ellie pokazím.
Ale já jí varoval!Ona je ale bohužel hrozně tvrdohlavá.Myslí si že se všechno dokážu naučit za týden a tři dny?!Už teď v tom plavu!
Zrovna teď máme kratičkou přestávku na oběd a Ellie šla někam pro jídlo.Já si mezitím před zrcadlem zkoušel kroky, ale stejně mi tam prostě ten jedem nešel.Aghr mám chuť se na to vykašlat.Ale neudělám to, už jen kvůli Ellie.
Jsem neskutečně šťastný že se mnou pojede do té Ameriky.Poslední dobou mě to totiž hodně tížilo a snažil jsem se najít nějaké rozumné řešení pro oba, ale Ellie mi to naštěstí usnadnila.Tu holku prostě nejde nemilovat.
,,Mám čínu!A Marcuse!" zavolala Ellie hned jak vešla do sálu a já se hned po její druhé větě otočil směrem ke dveřím.A ano opravdu tam bylo moje střeštěné dvojče.
,,Co tu děláš?" vypálil jsem se něj ihned a šel se s ním přivítat.
,,Taky tě rád vidím, bro" zasmál se Mac a bratrsky mě objal.
Protočil jsem nad jeho poznámkou očima a radši se na něj ctižádostivě podíval na důkaz že chci odpověď.
,,Nebereš mi telefon, tak jsem za tebou musel dojet.Chtěl jsem se zeptat jestli nechceš jít na oběd a probrat ten koncert, ale ty jak tak vidím nemáš čas" vysvětlil mi svou přítomnost a nad posledními slovy se ušklíbl.
,,No nemám no.Nepočkalo by to do neděle?" zeptám se ho a on hodí zmatený pohled nejdřív po mě a pak i po Ellie.
,,Proč tak dlouho?" zeptal se zmateně a já se s pozvednutým obočím podíval a Ellie.
,,Neřekla jsem mu to" pokrčila rameny a dál se cpala čínou.Je jak vysavač.
,,Co mi máte říct?" dožadoval se Marcus odpovědi.
,,V sobotu jedu s Ellie jako její taneční partner na jednu soutěž" vydechl jsem a jak jsem očekával tak se Mac uchechtl a vážně se na mě podíval.
,,Tak jo, a teď vážně, proč trénujete a proč máš čas až v neděli?" zeptal se ještě jednou a já si otráveně promnul obličej.Panebože po kom ten idiot je.
,,Ale já mluvím vážně Marcusi.Jedu s Ellie jako její náhradní partner, protože ten její si před týdnem zlomil ruku" vysvětlil jsem mu to ještě jednou a on na mě chvíli koukal jak na kuře v houpačce a pak podle mého očekávámí vybuchl smíchy.
Naštvaně jsem si založil ruce na prsou a počkal až se ten blbec, který je schodou náhod můj bratr, uklidní.
,,Počkej....t-ty že-e budeš tancovat?Na soutěži?P-proti světovým jedničkám?Ó můj bože tak to hned musim říct taťkovi.Z tebe se snad za chvíli stane tamečník ne?" vysoukal ze sebe a dál se lámal smíchy.
Otráveně jsem si povzdechl a přešlápl z jedné nohy na druhou.
,,Ale notak Maci, nebuď na něj zlej.Náhodou je to velmi dobrý tanečník" přišla k nám Ellie a objala mě kolem pasu.To mě rázem uklidnilo a já povolil ruce a obmotal je kolem své princezny aby mi neutekla.
,,Ellie, je ti jasný že to není moc dobrá volba" řekl Mac uvědoměle a já opět protočil oči v sloup.Jak kdyby on byl profesionál.
,,Pro mě je" usmála se Ellie.Je sladká.
Marcus zvedl ruce v obranném gestu, jakože tuhle hádku vzdává a šel se kempnout na gauč.
Počkat to tady chce oxidovat až do konce tréninku nebo co?Ale to néééé.
Mě stačí jedno sekýrování od jedný holky, nepotřebuju ještě od další.,,To tu chceš jako zůstat?" zeptal jsem se ho, když jsem si vedle něj sedl na pohovku.Vzal jsem si do ruky čínu, zatímco Ellie se mi uvelebila na hrudi a myslím že už spala.Prostě neuvěřitelná holka.
,,Jo, budu tvoje morální podpora" zazubil se Mac a já se zašklebil.On ani ve snu.
,,Spíš Ellie číslo dvě" zamumlal jsem si pro sebe, což naštěstí Marcus neslyšel a podíval se dolů na toho andílka.
Byla neskutečně roztomilá.Vypadala tak nevinně když spala.Na rtech jí pohrával lehký úsměv a tvářičky měla narůžovělé.No prostě k sežrání.
Usmál jsem se a ruku z jejích zad přesunul na její tvář, kde jsem odrhnul pár pramínků.Malinko se zavrtěla, ale chrupkala dál.
,,Ty jí vážně miluješ, že jo?" zeptal se Mac, jakoby to už dávno nevěděl.
,,Ani nevíš jak moc" přikývl jsem a vlepil jí motýlí polibek do vlasů.
Ztratit jí, by pro mě znamenalo jako ztratit svůj vlastní život.
Hey baes>3
Nějak mi blbne wattpad a tak jsem včera vydala kapitolu, kterou jsem myslela že už jsem dávno vydala😂Takže se omlouvám že jste tak dlouho čekali na další část😥Tak tady to máte💞💞
Čeká nás soutěž, tak jak to asi dopadne??😏
bye bye💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Dance With Star [Martinus Gunnarsen]
Fiksi PenggemarNaučit hvězdu tančit?Horor.Ale co když tak bude něco víc než tanec?Zábavná soutěž a láska?Jde to dohromady? 2.#marcusandmartinus 1.#marcusandmartinus 3.#marcusandmartinus