Zengin Sevgilim 2. Bölüm

2.3K 148 41
                                    

Ertesi gün, Xiumin odasından hiç çıkmadı, yazın sıcağında örtüsünün altında bekledi bütün gün, Luhan’nın söylediği sözleri durmadan aklından geçirdi, böyle bir şeyi nasıl bunca zamandır, görüp fark ettmediğini sormaya başladı kendi kendine, durmadan sorguladı her şeyi ve yine göz yaşlarıyla sonuçlandı her şey. Luhan’nın tercihinin bir kız olması onun kalbini paramparça yapmıştı. Jongdae ise hyungu hakkında oldukça endişeleniyordu, öyle ki bütün gün Yixing ile mesajlaşmamıştı.

Luhan marketteki mesayisi bittikten sonra hemen otobüs durağına koştu, o oraya vardığında otobüs yeni gelmişti, hemen koşarak otobüse bindi. Bindiği anda da telefonu çalmaya başladı, arayan Yixing’di.

“Eee dostum dün gece nasıldı?”

Diye imalı imalı sordu Yixing.

“Sanda merhaba Yixing, ben iyiyim peki ya sen nasılsın?”

Diye karşılık verdi ona Luhan.

“Ah peki peki, merhaba, nasılsın? Ben çok iyiyim. Dün gecen nasıldı?”

“Bir şey olmadı.”

“Nasıl yani? Bir atakta bulunmadın mı ya da bulunmadı mı?”

“Bulundu.”

“Eeee…”

“İstemediğimi söyledim.”

“Gerizekalısın.”

“Hiç pişman değilim Yixing.”

“Değil misin?”

“Evet. Dün gece beni öptüğünde kalbimde bir hızlanma bile olmadı. O kıza aşık değilim sanırım.”

“Bir erkek bir kızla bunu yapmak için aşık olmayı beklemez Luhan. Gay falan mısın sen?”

“Ne?! Sen ne dediğinin farkında mısın?! Ben sadece aşka değer veren normal bir erkekiğim.”

“Normal? Hangi normal erkek öyle bir kızı geri çevirir. Üstelik kız kendi istemiş.”

“Sen olsan ne yapardın Yixing?”

“Ben farklıyım dostum.”

“Neden sende bir erkeksin.”

“Luhan beni tanımıyormuş gibi konuşma, hem zaten benim hoşlandığım birisi var.”

“Bana bundan bahsettiğini hatırlamıyorum Yixing kimmiş bu şanslı yada şansız ve erkek mi kız mı?”

Yixing biseksüeldi bu yüzden de Luhan ona cinsiyetini sorma gereyi duymuştu.

“Ben Kore’ye geldiğimde öğrenirsin.”

“Kore’ye benim için bir kere bile gelmedin onun için mi geliyorsun? İhanete uğradım.”

“Onun için geldiğimi kim söyledi, senin için geliyorum canım arkadaşım.”

“Yemezler Yixing, her neyse benim kapatmam gerek, evime yaklaştım, geleceğin vakit bana mesaj at ki işeten izin alabileyim.”

“1 hafta sonra bugün geleceğim ve işten izin alma sakın.”

Ardından Yixing hiçbir şey demeden telefonu kapattı. Luhan ise mahallesine geldiğini fark edip hemen otobüsten indi. O kadar çok yorulmuştu ki o yokuşu çıkmak bile ona zor geliyordu. Evine kendini attığında üstünü çıkarmadan direk yatağına uzandı ve Yixing’in ona dediği şeyi düşünmeye başladı. “Gay falan mısın?” Bu sözler kafasında çınlıyordu sanki. Luhan daha önce hiçbir erkekden hoşlanmamıştı, bir kızdan da hoşlandığı pek söylenemezdi hatta dün onu terk eden kız arkadaşıyla neden çıktığını bile bilmiyordu. Yinede Luhan “gay” olma fikrini kabullenemezdi, ona göre o sadece gerçek aşkı bekleyen masum birisiydi, belkide değildi bilemiyordu, bunları düşünürken Luhan uyuya kaldı.

Zengin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin