Zengin Sevgilim 2. Sezon 3. Bölüm

1.4K 85 17
                                    

Yağmur yağıyordu ve Luhan caddeye doğru koşar adımlarla ilerliyordu, çok sinirlenmişti. Xiumin ise peşinden koşarak ona yetişmeye çalışıyordu. Caddenin köşesine geldiklerinde Xiumin nefes nefese bir şekilde Luhan’ı durdurdu. Luhan Xiumin’i arkasında görünce şaşırmıştı. Xiumin hemen Luhan’a sarıldı.

“Babam her ne dediyse onun adına özür dilerim Lu.”

Luhan hiçbir şey demiyordu.

“Babam bazen boş boş konuşur, canını sıkmasına izin verme.”

“Bana sana laik olmadığımı söyledi Minseok. Seninle aynı seviyede değilim, sana laik değilim, ben asla sana laik birisi olmayacağım özür dilerim Minseok.”

O sırada Luhan’nın gözyaşları süzülüp yağmur damlalarıyla karışmaya başlamıştı.

“B-babam sana bunları mı söyledi?”

Luhan bir şey demeden Xiumin’e sıkıca sarıldı. Xiumin ise konuşmaya devam etti.

“Bunun gerçek olmadığını biliyorsun değil mi Lu? Babam sadece…”

Luhan Xiumin’nin sözünü kesti.

“Baban haklı Minseok, seninle paranı yemek için çıktığımı düşünmüş, benim gibi biri zaten başka ne sebeple çıkabilir değil mi? Ama öyle değil, ben seni gerçekten seviyorum Minseok, sana laik birisi olmak için daha çok çalışacağım.”

“Luhan böyle bir şey yapmana gerek yok, bu gerçek değil sen tam olarak bana laiksin!”

“Değilim Minseok, eğer öyle olsam baban bana iş teklif edecek kadar beni küçük görmezdi.”

Xiumin artık ne diyeceğini bilemiyordu, ne derse desin Luhan ona laik olmadığını düşünmeye devam edecekti. Kısa bir sessizliğin ardından Luhan eve gitmek istediğini söyledi. Xiumin ise hemen cadden geçen bir taksiyi çevirdi. Taksiye bindiklerinde Luhan kafasını Xiumin’nin omzuna yasladı. Gözyaşları hala akıyordu ve Luhan her seferinde onları siliyordu, en sonunda da Luhan uyuya kaldı. Luhan’nın evinin önüne geldiklerinde Xiumin taksiciye beklemesini söyledi ve Luhan’ı dikkatlice kucağına alıp arabadan indirdi.

“Anahtarın nerede?”

Luhan kollarını iyice Xiumin’nin boynuna dolarken mırıldandı.

“Sol cebimde.”

Xiumin zar zor Luhan’nın cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı, içeri girdiğinde hemen Luhan’ı yatağına bıraktı ve dolaptan kıyafetler çıkarıp Luhan’nın ıslak üstünü değiştirdi. Ardından Üstünü örtüp başına bir öpücük kondurdu.

“İyi geceler bebeğim, seni seviyorum.”

Luhan’da ona karşılık verdi.

“Seni seviyorum baozi.”

Xiumin son bir kez Luhan’nın saçlarını okşadı ve evden çıktı, taksiye binip kendi evine geri döndü. O döndüğünde babası ve annesi oturmuş sohbet ediyorlardı.

-FLASHBACK-

Xiumin Luhan’nın arkasından evden çıkınca Xiumin’nin babası sırıtarak koltuğa oturdu. Karısı onun bu haline oldukça sinirlenmişti aynı zamanda da şaşkındı.

“Sen, nasıl olurda, böyle sırıtabilirisin? Ayrıca Luhan’a ne dedin? Çok sinirlenmiş gibiydi!”

“Bir şey demedim canım, sadece oğlumuza laik olmadığını söyledim.”

“Sen ne dedim dedin? Üstelik hala sırıtıyorsun!”

“Oğlumuzun parasını falan mı yemek istediğini sordum bana öyle bir niyeti olmadığını söyledi bende ona yinede oğlumla aynı seviyede olmadığını söyledim ve ona iş teklif ettim. Tabii bana sinirlenip çekti gitti.”

Zengin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin