*Hatırlatma*
“Luhan, vaktin var mı? Seninle konuşmam gerek.”
“Sorun ne?”
“Yüz yüze konuşursak benim için daha iyi olur. Vaktin var mı?”
“Pekala, nerede buluşmak istersin?”
“Kaldığım otele gelebilir misin?”
“Tabii, geldiğimde seni ararım.”
“Teşekkür ederim.”
Luhan telefonu kapattığında Xiumin merakla Luhan’a baktı.
“Bir sorun mu var?”
“Yixing, sanırım Jongdae ile sorun yaşamışlar, ikisi de böyle olduğuna göre…”
“Ah öyleyse Jongdae’nin yanına biran evvel gitmem gerek. Sen de Yixing’in yanına gidersin.”
Luhan kafasıyla Xiumin’i onayladı ardından üstlerini değiştirip evden çıktılar.
--
Xiumin eve geldiğind Jongdae her zamanki gib ayaklarını havuzun içinde sallandırıp müzik dinliyordu. Morali oldukça bozuk görünüyordu. Xiumin hızlıca onun yanına gidip oturdu, aynı şekilde o da ayaklarını havuzun içine soktu ve Jongdae'i sırıtarak dürtükledi. Jongdae kafasını kaldırıp karşıya baktı ve aynı zamanda kullaklıklarını kulağından çıkardı.
"İyi misin diye boşa sormayacağım, olmadığını biliyorum Jongdae, sorun nedir?"
"Hyung, Yixing Çin'e geri dönecekmiş."
"Zaten bir gün geri dönmeyecek miydi? Buraya kısa süreliğine gelmemiş miydi Jongdae?"
"Başta öyleydi, ama sonradan.. sonradan burada temelli kalmak istediğini söyledi bana. Benden ayrılmak istemediğini ve Çin'e geri dönmeyeceğini söylemişti, ama şimdi geri gideceğini söylüyor ve ne zaman geri geleceğini dahi söylemiyor, onunla birlikte gitmek istediğimi söylediğimde ise bana ters cevaplar vermeye başladı. Onunla birlikte gelemeyeceğimi söyledi, bende öyleyse bu ilişkiyi yaşamanın pek bir mantığı olmayacağını söyleyip kapıyı sertçe kapatıp otelden çıktım hyung. Hyung ben ondan ayrılmak istemiyorum."
Jongdae son cümlesini söyledikten sonra içinde tuttuğu tüm yaşları akıtmaya başladı. Xiumin Jongdae'nin kafasını göğsüne yasladı ve saçlarını okşamaya başladı. Ne demesi gerektiğini tam anlamıyla bilemiyordu da.
"Hyung, Yixing'in beni terk edip gitmesini istemiyorum."
diye fısıldadı Jongdae.
"Onu beni bırakıp kilometrelerce öteye gitmesini istemiyorum."
Xiumin ne demesi gerektiğinden gerçekten emin değildi. Sadece "Boş ver" "Dünyanın sonu değil ya." tarzı boş şeyler söylememek için susuyordu.
"Hyung, ben onu gerçekten çok seviyorum."
"Biliyorum Jongdae."
"Hyung, o beni bırakıp gidemez. Böyle yapamaz."
Xiumin yine bir şey diyemiyordu, Jongdae göz yaşları süzülürken durmadan aynı şeyleri tekrarlıyordu. "Ben onu çok seviyorum." "Beni bırakıp gidemez." "Bunu istemiyorum"....
*O sırada Luhan*
Luhan otele gelmişti, Yixing Luhan'ı odasına çağırmıştı. Luhan içeriye girdiğinde büyük bir karmaşanın içerisindeydi. Yixing sinrili bir şekilde toparlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...