Xiumin bavulunu alıp Luhan’nın yanına tekrar geldiğinde Luhan’nın gözlerinin içi gülüyordu. Xiumin iki dakika onun önünde duraksayınca, Luhan Xiumin’nin elinden bavulunu aldı ve elini tuttu.
“Bugün benimsin baozi.”
Xiumin şaşkın ve sevimli bir şekilde Luhan’a baktı.
“Şöyleki, kaç gündür ayrıyız değil mi? Seni çok özledim.”
Xiumin o anda dönüp Luhan’nın elini bırakmadan ona sarıldı.
“Bende seni çok özledim küçük geyiğim, sensiz geçirdiğim her saniyede ne kadar çok özlediğimi tahmin bile edemezsin.”
Ardından Xiumin Luhan’nın dudaklarından bir öpücük çalıp geri çekildi. Birlikte bir taksiye binip Luhan’nın evine doğru yola çıktılar. Xiumin kapıdan içeri o küçücük eve girdiğinde adeta huzur doldu, evet bu ev küçüktü, yaşanması zor bir yerdi, üstelik iki kişinin birlikte yaşaması için çok fazla zordu, ama yinede Xiumin bundan mutluydu.
“Aç mısın?”
“Şey aslında evet.”
“O zaman ben bizim için yiyecek bir şeyler hazırlıyorum.”
Luhan üzerini değiştirip hemen mutfağına geçip bir şeyler hazırlamaya başladı. Luhan sebzeleri yıkadığı sırada Xiumin ona arkasından usulca sarıldı. Çenesini de Luhan’nın sol omzuna yasladı ve çocuksu bir ses tonuyla konuştu.
“Burada böyle uğraşmasan da pizza mı söylesek Lulu?”
“O neden baozi?”
“Seninle daha fazla vakit geçirme şansım olur böylelikle.”
Luhan elindeki sebzeleri yıkamayı bırakıp
“Peki baozi, seni çok özlediğim için bu seferlik kabul edeceğim, ama ben ısmarlıyorum.”
“Ah pekala, cebimden para çıkmayacak olması benim işime gelir bay Lu.”
Xiumin bunları söylerken küçük bir kahkaha attı, Luhan uzun zaman sonra onun kahkahasını duyduğu için çok sevinmişti. Xiumin hemen pizzaları sipariş etti ve Luhan’nın yatağında yerini aldı, Luhan ise o sırada temiz bardak kalmadığı için bardakları yıkıyordu, Xiumin iki tane bardağı yıkadığını görünce ona seslendi.
“Yah! Burada seni özlemiş biri var! Bırak o bulaşıkları ve yanıma gel.”
Luhan elindeki son bardağı da tezgaha koyup elini kuruladı ve Xiumin’nin yanına yaklaştı.
“Ne öyle dikiliyorsun? Gel buraya.”
Xiumin o anda Luhan’ı kolundan tuttu ve yanına oturttu ve ona iyice sokuldu. Ardından konuşmaya başladı.
“Luhan, beni tamamıyla affettin değil mi?”
“Şey aslında hala bana yalan söylediğin için sana kırgınım, bunu neden yaptın ki?”
“O gün yanına geldiğimde yalan söylemek gibi bir planım yoktu ama beni zengin ben olarak kabul etmeyecekmiş gibi bir halin vardı, üstelik buraya taşınmasaydım benimle bir kelime bile etmezdin. Öyle değil mi?”
“Sanırım bu konuda biraz haklısın ama…”
“Ama ne?”
“Yinede bana yalan söylememeni isterdim.”
“Bundan sonra hiç yalan yok merak etme, sana yalan söylediğim tek konu buydu, annem ve babam cidden iş gezisinde tanıştılar, tek fark babam şirketin sahibi ve annem hizmetçi değil. Sanrım başka bir söylediğim bir yalan yoktu.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...