Otobüs inecekleri durağa yaklaştığında Luhan Xiumin’i uyandırdı. Xiumin zar zor gözlerini açtı. Birlikte yokuşu tırmandıkları sırada Xiumin adeta yere yığılmamak için kendini zor tutuyordu. Evlerinin önüne geldiklerdinde Luhan Xiumin’e iyi geceler dilemek için döndü ve dönmesiyle Xiumin’nin Luhan’nın kollarının arasına düşmesi bir oldu.
“Minseok?!”
Luhan onu kollarının arasında sarsarken ateşi olup olmadığını kontrol etti ve sonuç Xiumin aleveler içinde yanıyorcasına sıcaktı. Luhan hızlı düşünerek onu kucağına aldı ve kendi evine götürdü. Kapıyı zar zor açtıktan sonra onu yavaşça yatağına bıraktı ve üzerini örttü, hemen gidip soğuk su ve havulu getirdi, başına oturup anlında ve boynunda havluyu gezdirdi bir yandan da kendi kendine söylendi.
“Çok sağlıklısın öyle mi Minseok…”
1 saat sonra Xiumin’nin ateşi biraz da olsa düşmüştü. Luhan kalkıp suyu değiştirdi ardından kaseyi sehpaya koyup yerde duran yadtığına kafasını koydu birkaç dakika gözlerini kapatıp yeniden doğruldu ve havluyu ıslatıp Xiumin’nin alnına koydu tekrardan yere uzandı, yarım saat kestirdikten sonra kalkıp, Xiumin’nin anlındaki havluyu aldı, ardından da terleyip terlemediğini kontrol etti, üstünün terden ıslak olduğunu görünce dolabından bir üst ve alt çıkarıp, Xiumin’i uyandırdı.
“Minseok?”
Xiumin Luhan’nın onu hafif sarmasından dolayı gözlerini araladı.
“Üstünü değiştirmen gerek, kalkabilecek misin?”
Luhan o sırada yatağın kenarına oturup Xiumin’in kalkmasına yardım etti.
“Kaldır kollarını.”
Xiumin çok kısık bir sesle konuştu.
“Kendim yapabilirim.”
Ama Luhan çoktan Xiumin’nin üstünü çıkarmıştı, üşümemesi içinse hemen uzun kollu üstü kafasından geçirdi.
“Ben sana ilaç getiririken pantolonunu da çıkart Minseok.”
Xiumin başıyla onayladıktan sonra üstündeki örtüyü çekti ve yavaş yavaş pantolonunu değiştirdi. Luhan ise o sırada bir ilaç ve suyla geri dönmüştü. Hemen Xiumin’e ilacı içirdi ve yatağa geri girmesi için ona yardım etti. Üstünü örterken Xiumin konuştu.
“Luhan evime gittsem iyi olacak.”
“Saçmalama Minseok ve uyu.”
Ardından Luhan Xiumin’nin alnına bir öpücük kondurdu, farkında olmadan yapmıştı ve yine kalp atışlarının hızlandığını hissetti. Xiumin masum bir gülümsemeyle gözlerini kapattı. Luhan ise yere oturup.
“Az önce ben ne yaptım.”
Dedi kendi kendine ve yine kafasını yastığa gömdü. 2 saat sonra uyandı ve Xiumin’nin ateşini kontrol etti, ateşi düşmüştü. Dizlerini karnına çekip onu uyurken bir süre izledi. Ardından 1 saat daha uyuyup işe gitmeye karar verdi bu sabah daha erken işe gitmeyi planlıyordu. Saat 3.30 olduğunda uyandı ve üstünü değiştirdi, Xiumin’i son bir kez kontrol ettikten sonra Xiumin’nin telefonundan kendini çaldırdı ve iki telefona da numarları kayıt etti ve süt ve gazete dağıtımı için evden çıktı. Saat 5.30’da bütün dağıtımları bitirip, Xiumin’nin çalıştığı teisise gitti, 2 saat sonra bütün havuzları temizleme işi bitmişti. Hemen eve geri döndü. Eve geldiğinde Xiumin hala uyuyordu. Luhan yine ateşi olup olmadığını kontrol etti, Xiumin’nin yavaş yavaş ateşi tekrardan yükseleiyordu. Luhan onu öyle bırakıp çorba yapmaya mutfağına geçti. Çorbayı yaptıktan sonra tepsiyle birlikte sehpaya bırakıp tekrardan yatağının kenarına oturdu ve Xiumin’i uyandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...