Hoseok odadan ayrıldıktan sonra Minseok'un babası bir süre şaşkın şaşkın oğluna baktı, ardından da kafasını Luhan'a çevirdi, hala yumruğunu sıkıyor ve gözyaşlarının akmasını engellemeye çalışırken, "O dudaklar sadece bana ait." diye tekrarlıyordu. O sırada ise içeri Jongdae ve Yixing girdi. Yixing arkadaşının o halini görünce hemen yanına gitti. Luhan Yixing'i yanında hissedince daha fazla kendini tutamayıp yere düştü, Yixing o tamamen yere inmeden önce onu tuttu ve yavaşça yere oturttu.
"Do-dostum iyi misin?!"
Luhan hiçbir şey demiyordu. Sadece elinin tersi ile akan yaşlarını siliyordu. Minseok ise şaşkınlıkla onu izliyordu.
"Sakin ol Luhan. Ayağa kalkabilecek misin? Gel dışarı çıkalım hadi."
Yixing Luhan'ı kendine getirmeye çalışırken, Minseok'un babası onların yanına yaklaştı.
"Doktor falan çağırayım mı?"
"Gerek yok efendim. Ben şimdi hallederim... Luhan hadi bana tutun."
Yixing yavaşça Luhan'ı ayağa kaldırdı ve hemen odadan çıkrtıp tuvalete götürdü. Suratını soğuk suyla yıkadıktan sonra Luhan'nın kendine gelip gelmediğini kontrol etti.
"Luhan iyi misin?"
Luhan "evet" anlamında kafasını salladı.
"Ne oldu birden bire?"
Luhan elini tekrardan sıktı.
"Hoseok, Minseok'umun dudaklarının tadına baktı. O benim Minseok'uma sahip olmaya çalışıyor! Ama bilmiyor ki Minseok'un dudakları sadece bana ait. Minseok sadece bana ait o benim Yixing! Benim! O sadece benim Minseokum..."
Luhan bunları dedikten sonra duvara dayanarak yere çöktü. Tekrardan ağlamaya başlamıştı. Yixing ise onun karşısına geçti.
"Dostum yapma böyle, elbette Minseok herşeyi hatırlayacak."
"Ne zaman? Ben delirip kendimi öldürdükten sonra mı?! Yixing bunun nasıl acı verdiğini bilmezsin?!"
Luhan Yixingi geri ittirip ayağa kalktı, aynanın karşısına geçti ve yansımasına baktı. Kısa süre sonra ise sinirlerine hakim olamayıp aynaya yumruk attı. Yixing hemen onu aynadan uzaklaştırdı. Luhan artık sesi bastırlamayacak bir şekilde ağlıyordu.
"Tamam Luhan tamam sakin ol. Lütfen sakin ol Luhan! Luhan! Kendine gel!"
Yixing, Luhan'ı sakinleştirmeye çalışırken içeri onları merak edip gelen Jongdae girdi. Luhan'ı o halde görünce hemen bir hemşireye haber verdi. Kısa süre sonra ise hemşire Luhan'a sakinleştirici yaptı ve hemen bir odaya aldı. Luhan sakinleştiricinin etkisiyle uyurken eline batmış camları temizlediler ve elini sardılar. Jongdae ise Minseok'un yanına geri dönmüştü. Bay Kim Luhan'ı merek ederek Jongdae'e sordu.
"Luhan nerede Jongdae?"
"Sakinleştirici yaptılar şu an bir yandaki odada dinleniyor efendim."
"Ne? Ne oldu ki?"
Minseok'ta bir yandan onları dikkatle dinliyordu, Luhan için endişelenmişti.
"İçeri girdiğimde Yixing onu sakinleştiremiyordu, ayrıca aynaya yumruk atmış."
"Durum o kadar kötü yani." diye sesli düşündü Bay Kim. Minseok ise kendi kendine "Yoksa Hoseok beni öptüğü için mi?" diye düşünmeye başlamıştı.
Yaklaşık 4 saat sonra Luhan uyandı vehemen Yixing'e neler olduğunu sordu, ardından da elinin acısını hissetti.
"Minseok'u görmek istiyorum Yixing."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...