Luhan Xiumin’nin saçlarını okşadığı sırada, Xiumin gözlerini açtı, Luhan dediği şeyi duymadığını umuyordu. Xiumin uykulu uykulu Luhan’a bakreken, Luhan Xiumin’nin saçlarını okşamayı bırakmıştı. Elini yavaşça çekerken Xiumin konuştu.
“Luhan, bu gece yatağında uyusan iyi olacak”
“Ben yatağımda uyursam sen nerede uyuyacaksın baozi?”
“Kendi evime gidebilirim Luhan.”
“Gece ateşin çıkarsa ne olacak?”
“O zaman senin yattığın yerde yatarım.”
“Olmaz, sen hastasın ve yerde uyuyamazsın.”
“Ama…”
“Ama ne?”
“Çok yoruluyorsun ve düzgünce uyuyamıyorsun bile.”
“Önemli değil baozi ben iyiyim.”
Xiumin yinede umursamadan yataktan kalktı. Luhan onu yatağa geri sokmak için harekete geçse de artık çok geçti.
“O yatakta yatmayacağım Luhan.”
Luhan o sırada ayağa kalktı.
“Bende yatmıyorum!”
“Peki o zaman ikimizde yerde yatarız sen orada ben televizyonun önünde nasıl fikir?”
“Olmaz, sen hastasın baozi!”
“Sende yorgunsun Luhan, beni deli etme!”
Xiumin sesini yükselttiği için boğazı acımıştı, sesi kısık olduğu halde Luhan’a bağırmaya kalkmıştı ve bu yüzden de 3-4 kere üst üste öksürdü.
“Öksürüyorsun bir de buna rağmen yerde yatmana izin verir miyim sanıyorsun Minseok?”
Xiumin o sırada Luhan’a yaklaştı, bu işi çözmek için aklına kendi işine yarayacak bir fikir de gelmişti.
“O zaman beraber uyuyalım.”
Luhan Xiumin’nin bu isteği karşısında çok şaşırmıştı, kalp atışları yine yerinden çıkacak gibiydi, Xiumin de pek farksız sayılmazdı içinden “Ne diyorum ben böyle..” diye geçirdi, Luhan’nın böyle bir şeyi kabul edebileceğini nereden çıkarıyordu hem yanlış anlamış da olabilirdi. Xiumin durumu toparlamak için konuştu.
“Yani ikimizde birbirimizi yatakta yatırmaya çalışıyoruz ve ikimizde erkeyiz yani….”
Xiumin kendini toparlamaya çalışırken Luhan yutkundu ve onun sözünü kesti.
“Tamam.”
Xiumin aldığı cevap karşısında şaşırmıştı gözleri kocam açılmıştı. Luhan’nın aklından geçenler ise bu fırsatı değerlendirmekti, belkide onunla bir kere daha bu kadar yakın olamazdı, belkide onunla bir kere daha küçücük yatağında uyuyamazdı, bu fırsat eline geçmişken geri tepemezdi.
“Ama bir şartım var,”
“Nedir?”
“Duvarın köşesi benimdir,dış kısımda kalıp düşme korkusuyla uyumak istemiyorum baozi.”
“Peki.”
Ardından Xiumin acıyan boğazını rahatlatmak için mutfağa yöneldi, Luhanda üstünü değiştirip, yatağına uzandı, duvar köşesine geçti. Xiumin de çekine çekine yatağın yanına geldi ve dikilmeye başladı, kendisi teklif etmiş olmasına rağmen çekiniyordu. Luhan ise onu kandırıp yerde yatacağını düşündüğü için hemen konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...