Zengin Sevgilim 2. Sezon 4. Bölüm

1.5K 85 37
                                    

Luhan’nın mesaisi bittiğinde yorgun bir şekilde eve döndü, Xiumin de onu beklerken televizyon karşısında uyuya kalmıştı. Luhan sehpadan kumandayı alıp televizyonu kapattı ardında Xiumin’nin üstünü örttü ve üstünü değiştirdi. Geri geldiğinde Xiumin onun için yatakta yer açmıştı. Luhan Xiumin’nin yanına uzanırken fısıldadı.

“Uyanık mısın?”

Xiumin sadece kafasını salladı ve yatağa uzanmış olan sevgilisinin göğüsüne kafasını koydu. Luhan Xiumin’i iyice sardı ve gözlerini kapattı.

“İyi geceler Minieee”

Saat saat 5’de Luhan alarmının sesiyle uyandı, Xiumin uyanmasın diye de alarmı hemen kapattı ama aynı zamanda Xiumin’nin alarmı çalmaya başladı. Luhan şaşkınlıkla uyanan sevgilisine baktı.

“Minseok, bu saatte niye alarm kurdun?”

Xiumin esnedikten sonra Luhan’a cevap verdi.

“Sana yardıma geleceğim…”

“Minseok delirdin mi sen? Yatıp uyu hem bisikletin dahi yok ki.”

“Yürüyerek de halledebilirim değil mi?”

Luhan aşırı derecede uykusu olan sevgilisini yatağa geri ittirdi.

“Sen uyu.”

Xiumin istemediğini bildiren bir şekilde kafasını sağ sola çevirdi.

“Uyu ve uykunu al ki beni kahvaltıya götürebilesin değil mi? Daha seninle yemek yapacağız.”

“Sana yardım ettikten sonra da seni kahvaltıya götürebilirim.”

Luhan Xiumin’nin dudaklarından bir öpücük çaldı ve geri çekildi. Ardından sevgilisinin üstünü iyice kapattı.

“Olmaz. Çok uykun var. Bugünlük uyu daha sonra bisikletini aldığında birlikte gideriz tamam mı?”

Xiumin uykusuna yenik düşerek Luhan’ı onayladı. Luhan hemen kalkıp üstünü değiştirdi ve evden çıktı. Eve geldiğinde saat henüz 6.30’du Xiumin’i uyandırmadan tekrardan yanına uzandı ve yarım saat kestirdi ve tekrardan evden çıkıp kütüphaneye uğradı. Kitapları düzenleyip oradan da çıktı ve geri geldi. Geri geldiğinde Xiumin uyanmıştı. Üzerini değiştirmiş kendine gelmeye çalışıyordu.

“Demek uyandın Minieee.”

Xiumin usulca kafasını salladı.

“Hala uykun mu var senin?”

Xiumin tekrardan sadece hayır anlamında kafasını hareket ettirdi. Luhan Xiumin’e yaklaştı ve suratını avuçlarının arasına aldı.

“Dilini mi yuttun bebeğim neden bir kelime dahi etmiyorsun?”

Ve Xiumin’nin dudaklarına yapıştı kısa bir öpüşmenin ardından Luhan geri çekildi.

“Benim karnım aç Miniee bana ne ısmarlayacaksın?”

“Hmm ne istersen olabilir ama bildiğim çok hoş bir kafe var. Orada kahvaltımızı yapabiliriz.”

“Peakla o zaman önden buyurunuz bay Minseok.”

Xiumin önden çıktı ve kapının önünde Luhan’ı bekledi. Luhan kapıyı kitleyip Xiumin’nin yanına geldi. Birlikte Xiumin’nin aklındaki kafeye gittiler ve kahvaltılarını yaptılar.

“Minseok,”

Xiumin ağzındaki yemeği çiğnerken

“Imm?”

Zengin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin