Zengin Sevgilim 2. Sezon 13. Bölüm

1.2K 76 27
                                    

Hastaneden çıktıklarında hemen Minseok'un babasının arabasına bindiler. Minseok Luhan'a yaslanmış arkada otururken Jongdae ve Lay'de onların karşısında bay Kim ile birlikte oturuyorlardı.

"Şimdi sizi yeni evinize götürelim. Ama dediğim gibi yarın akşam hepiniz bizim evimize geliyorsunuz. Bir sürü güzel yemek hazırlanıyor sizin için."

"Peki efendim."

diye karşılık verdi Luhan.

Yeni evlerine vardıklarında, Luhan Minseok'un arabadan inmesine yardım etti,  ardından hepsi birlikte apartmanın içine girdiler ve asansöre bindiler.

"Aslında apartman dairesi değil de bizimki bir ev almayı planlamıştım başta ama onu evlenince kendiniz alırsınız diye düşündüm."

"Aslında böylesi gerçekten daha iyi olmuş efendim, teşekkürler. Hem öyle bir ev alsaydınız kira miktarı da çok fazla olurdu."

diye dalga geçti Luhan. İkinci kata geldiklerinde Bay Kim önden ilerleyip evin kapısını açtı. Luhan'da yavaşça yürüyerek Minseok'u eve soktu. Jongdae  ve Lay de onları takip ediyordu.

"Çok büyük değil, ikiniz için de fazla uygun öyle değil mi?"

"Teşekkür ederiz baba. Zaten biz de böyle bir evin hayalini kuruyorduk."

Luhan o sırada Minseok'u koltuğa uzandırdı. 

"Eşyaları beğenmezseniz değiştirirsiniz de biz öylesine bir şeyler yerleştirdik işte."

"Teşekkürler efendim."

"Her neyse benim artık gitmem gerek. Siz de evinize güzelce yerleşin."

"Peki efendim."

"Yixing ve Jongdae geliyor musunuz?"

Jongdae "Hayır"anlamında kafasını salladı. Ardından Bay Kim evden çıktı. Luhan hemen yatak odasını bulup yatağın üzerindeki örtüyü ve yastığı alıp geri salona geldi.

"Babanlar bize ayrı ayrı yataklar alır sanmıştım da iki kişilik almışlar Minseok."

diye gülerek Minseok'a yaklaştı ve sırtının arkasına yastığı koydu. Ardından da örtüyü üzerine örttü.

"Şimdi ben gidip kendi evimden eşyalarımızı getirsem, Jongdae ve Yixing de burada zaten, olur mu Minseok?"

"Tabii olur Lu ama çabuk gel tamam mı?"

Luhan tamam diye fısıldadı ve Minseok'un başından öpüp evden çıktı. Olabildiği kadar hızlı olup evine geldi ve eşyaları toparlamaya başladı. Burayı bırakmak onun için biraz zor olacaktı ama zaten buradan ayrılacaktı sadece düşündüğün erken olmuştu.

Bütün eşyaları toparladıktan sonra evden çıktı ve yoldan geçen bir taksiye atladı. Evin adresini tam bilmediği için eve dönmesi daha uzun sürmüştü.

"Üzgünüm geciktim."

diyerek kapıyı açtı ve içeriye girmeye çalıştı. Jongdae ise hemen fırlayıp ona yardım etti.

"Luhan nerede kaldın? Kaç saat oldu."

"Yolu karıştırdım da."

"Pekala, yiyecek bir şey getirmiş olma ihtimalin var mı peki?"

"Acıktınız mı?"

"Hemde çok!"

"Pekala bir şeyler sipariş edelim o zaman?"

Yixing o sırada Luhan'dan önce davranıp hepsi için tavuk sipariş etti. Tavuklar geldiğinde hep birlikte yemeye başladılar. Ardından Jongdae elinde tavukla evi dolanmaya başladı.

Zengin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin