-Hatırlatma-
"Luhan, sen az önce beni kıskandığın ve korumak istediğin için babamın iş teklifini kabul ettin öyle değil mi? Ben yanlış duymadım."
"Imm şey evet, belki."
Minsoek Luhan'a imalı imalı bakarken Luhan konuşmaya devam etti.
"Biliyorum, yaptığım şey yanlıştı, ama benden başka sana birsinin bu denli yakın olması beni deli ediyor Minseok, üstelik o adam resmen senin içine düşecekti. Koltukta kaçacak yerin kalmamıştı bebeğim. Ne yapsaydım? Bence o yumruğu hak etti."
"Biliyorum bebeğim. Ayrıca birisine yumruk atmanın bu kadar mutlu edeceğini tahmin etmemiştim."
Luhan anlamamış gibi Xiumin'e baktı. Xiumin Luhan'nın kulağına eğilerek fısıldadı.
"Birincisi erkeğin senden başkasına bakmaz. İkincisi erkeğin sana deli oluyor. Üçüncüsü bence eve gittiğimizde erkeğinle bir kaçamak yapabilirsin."
---
Ertesi gün Luhan gazete dağıtım işine gidip geri geldi ve Xiumin ile birlikte şirkete doğru yola çıktı.
"Luhan şirkette çalışmak istediğine emin misin?"
"Hiç olmadığım kadar."
"Peki o zaman artık sabahın köründe kalkmak yok."
"Tamam, bugün patronu arar işten ayrıldığımı söylerim."
"Peki ya kafeden ayrıldın mı?"
"Henüz patronum ile konuşmadım."
"Onu da bugün hallet Lu."
"Halledeceğim.."
Şirkete vardıklarında Xiumin Luhan'ı babasının odasına çıkartı. Ardından da birlikte Minseok'un çalıştığı departmana geçtiler. Bayanların hepsi sabah kahvelerini içerken dedikodularını yapıyordu. O sırada da Hoseok odasından çıktı.
"Hanımlar kahvelerinizi içtikten sonra hemen iş başına!"
Ardından Xiumin'i ve Luhan'ı fark etti. Luhan ona öldürücü bakışlar atıyordu.
"Minseok geç kaldın."
"Babamın yanındaydım."
"Peki ya bunun ne işi var burada?"
"Aslında..."
"Yoksa yine dünkü gibi saçmalayacak mı? Burada işi olmayanlar duramaz, anlatabiliyor muyum? Minseok'un başında dikilmek de bir iş değildir, onu da belirteyim. Ayrıca bu onun çalışmasını engeller."
Luhan o anda çalışan kartını çıkartım Hoseok'a gösterdi.
"Ben de artık buranın bir çalışanıyım."
Hoseok bu sözleri duyunca inanamayan gözlerle baktı.
"Bu-bu nasıl mümkün olabiliyor?"
"Sana açıklama vermem gerekmez, her neyse ben nerede çalışmaya başlayacağım? Ayrıca iş hakkında pek bir bilgiye sahip değilim."
"Minseok gibi mi?"
"Sayılır."
"Öyleyse bu öğlene kadar 100 tane dosya incelemesi ile başlayım, masan ise kendiniz seçin. Umurumda dağilisiniz."
Ardından Hoseok sinirle odasına girdi. Kızlar o sırada Luhan'ı süzüyordu. Xiumin kızları fark ettiğinde küçük bir kıskançlık duysa da hiçbir şey olmuyormuş gibi gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...