Xiumin sabahın dört buçuğnda uyandı. Ne kadar yorgun olsada Luhan’a yardım etmek istiyordu. Üstünü değiştirip hemen evden çıktı. Luhan’da o sırada bisikletine binip, süt ve gazeteleri almak için yola çıkıyordu. Xiumin uykulu bir sesle ona seslendi.
“Günaydın Luhan.”
Luhan onu o saatte görünce şaşırmıştı.
“Minseok? Bu satte ne arıyorsun burada?”
Xiumin esnedikten sonra konuştu.
“Sana yardıma geldim.”
Luhan şaşırmıştı.
“Ne?”
“Çok fazla yorulduğun için yardım etmek istiyorum.”
“Buna gerek yok Minseok, gidip uyu.”
“Uyandım artık, uykum kaçtı uyuyamam.”
Xiumin çok uykusu olduğu her haliden belli oluyordu ama onu hiçbir güç eve geri sokamazdı.
“Pekala. Bisikletin yok öyle değil mi?”
“Hayır.”
“Öyleyse, bunu al ben geliyorum.”
Luhan Xiumin’e bisikletini verdikten sonra arka tarftaki eski bisikletini aldı. Xiumin o bisikleti görünce hmen itraz etmeye başladı.
“Ben bu eskiyi kullanırım Luhan. Yeni bisikletini alır mısın?”
“Hayır. Bu yaşlı şeyle anlaşamazsını sen, bizde anılarımızı tazelemiş oluruz.”
Luhan hemen bisikletine atladı ve sürmeye başladı.
“Hadi Minseok yoksa geç klacağım!!”
Diye seslendi Xiumin de hemen bisiklete atladı ve Luhan’ı takip etmeye başladı. Süt ve gazeteleri almaya gittiler. Luhan Xiumin’nin nerelere bırakması gerektiğini anlattıktan sonra birbirlerinden ayrıldılar. Xiumin henüz aydınlanmamış sokaklarda rüzgarın saçlarından geçişini hissederk bisikleti sürmeye başladı, ama gecenin o saatinde rüzgarın soğu üşümesine neden oluyordu.
“Bu saatte ceket giymeden çıkmak çok iyi bir fikirdi Minseok tebrik ederim seni.”
diye geçirdi Xiumin aklından. Yaklaşık 1 saat sonra Xiumin dağıtması gerkenleri dağıtıp Luhan’la ayrıldıkları yere geldi. Duvarın köşesine çöküp artan bir tane sütü alıp içmeye başladı, bir yandan da üşümesini engellemeye çalışıyordu. Luhan’da yarım saat sonra hurda bisikletiyle yolda kalmış, yürüyerek Xiumin’nin yanına geldi. Xiumin Luhan’nın geldiğini görünce hemen kalktı.
“Bisikletine ne oldu Luhan?”
“Beni hiç özlememiş anlaşılan.”
“Sana yardımcı olmak istedim ama daha fazla yordum sanırım.”
“Saçmalama geri dönüş yolunun yarısında bozulduğu için hiç yorulmadım.”
Xiumin o anda hafif titredi Luhan bunu fark etti.
“Sen üşüyor musun Minseok?”
Xiumin titreyen sesiyle ona cevap verdi.
“Y-y-yok c-canım. Üşümüyorum.”
Luhan gülerek ona karşılık verdi. Bir yandan da üstündeki ceketi çıkarıyordu.
“Eminim öyledir baozi.”
Derken ceketi Xiumin’nin kollarının üzerine bıraktı. Ona “baozi” dediğini de sonradan fark etti. Xiumin “baozi” kelimesini duyunca yine suratında o büyüleyici gülümseme oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Sevgilim
Teen FictionMinseok, aşırı zengin bir evin çocuğu. Gay olduğunu 18. yaş gününde öğrendi. En yakın arkadaşı Jongdae'nin de bunda büyük etksi var. Luhan anne ve babası tarafından terk edildiğinden beri tek odalı kutu gibi evinde tek başına yaşıyor. Bir sürü part...