Zengin Sevgilim 9. Bölüm

1.7K 104 44
                                    

Xiumin morali bozulmuş bir şekilde evine döndü. Ne yapacağını düşünüyordu. Bir yerde Yixing haklıydı ama ne yapabilirdi ki onu seviyordu, en azından yanında olmak bile onu mutlu ediyordu.

Saat 12de Luhan evine döndü, ışığı yaktığında yine tertemiz bir evle karşılaştı tek eksik Xiumin’di. Luhan yatağına “puff”layarak oturdu.

“Demek gittin baozi… Oysaki sana çok alışmıştım.”

Luhan boş boş sehpasına bakarken aklına çikolatalrı geldi, onları Xiumin’le paylaşmak için almıtşı ama paylaşamadan Xiumin gittmişti. Luhan bir umut Xiumin’i görmek için küçük camından baktı. Xiumin ışığı o sırada açtı, uyumaya çalışmıştı ama uyuyamamıştı, Luhan onu görünce hemen perdeyi kapattı, Xiumin ise üzerine bir ceket alıp ışığını da kapatıp çatıya çıktı. Luhan ise perdeyi aralayıp ona baktı. Onu çatıda moralsiz otururken görünce meraklandı. Aklına çikolatları paylaşmanın iyi bir fikir olduğu geldi, iki tablet çikolatasını alıp hemen evinden çıktı. Xiumin’nin kapısının önüne gelince ona seslendi.

“Minseok!”

Bir yandan da elini sallıyordu, Xiumin ona buruk bir gülümsemeyle karşılık verdi, Luhan bir sorun olduğunu anlamıştı. Hemen demir kapıyı açıp merdivenlerden çıktı ardından da Xiumin’nin duvara dayadığı merdivene tırmanarak, Xiumin’nin yanına oturdu.

“İşten yeni gelmiş olmasın neden uyumuyorsun Luhan?”

“Canım çikolata yemek istedi de, tek başıma yemek içimden gelmedi, seninle paylaşmak istedim bende.”

Luhan o sırada beyaz çikolatayı açmaya başladı. Bir parçasını kırıp Xiumin’e uzatırken sordu.

“Bir sorun mu var Minseok?”

Xiumin çikolatayı eline aldığı sırada

“Hayır, o da nereden çıktı?”

“Moralsiz gözüküyorsun…”

“Bir sorun yok.”

Xiumin o sırada çikolatan bir ısırık aldı ve sustu konuşmaya devam etmedi sadece gökyüzüne yıldızlara baktı. Luhan ise çikolatasını ısırırken gökyüzünü izleyen Xiumin’i izliyordu. Xiumin çikolatayı yemeyi bırakıp konuştu.

“Luhan, bir insan sırf birisni sevdiği ve yanında olmak istediği için ona yalan söyler mi?”

Luhan aniden gelmiş bu soru karşısında şaşırmıştı, çikolatasından bir ısırık daha alırken konuştu.

“Söyleyebilir, ama bu yaptığı aptallıktan başka bir şey olmaz.”

Xiumin o anda gökyüzüne bakmayı bırakıp Luhan’a döndü.

“Nasıl yani?”

“Bir insan sevdiği insana yalan söylememeli, onun yanında olmak istiyorsa dürüstçe söylemeli.”

“Peki ya yanında olmak istediği kişinin onu istemeyeceğini düşünüyorsa?”

Luhan o sırada çatıda uzandı ellerini de başının altına koydu gökyüzüne bakarken konuştu.

“Yalan kötüdür Minseok, yalan her şeyi maffeder. Yalan söylediği için yanında olsa da bu yalanı o kişi öğrendiğinde onu tamamen terk edip gider Minseok, en azından ben öyle yapardım…”

Xiumin “Ben öyle yapardım” cümlesini duyunca adeta yaptığı şey yüzünden pişman olmaya başlamıtı, Luhan’nın hayatına böyle girmemeliydi, ama Luhan onu başka şekilde tanımayı asla kabul etmezdi. Belki onun yanına gittiği gün bu yalana başlamasaydı, her şey daha güzel olabilirdi ama her şey için çok geçti artık.

Zengin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin