-16-

1K 74 62
                                    

Merhaba❣

Bölüm yazasım geldi.

Bu arada arkadaşlar bir konuya açıklık getirmem gerektiğini düşünüyorum.

Bazılarınız bizimkilerin arkadaş olmasına şaşırdınız. Bu bölüm her şey açığa çıkıyor

Okuyun la şarkıyla...❤

Tamam tamam, dediğim yerde şarkıyı açar mısınız lütfen😋❤

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım demiyeceğim çünkü gözüm de uyku bandıyla uyuyorum.

Yüzümü buruşturarak doğruldum yerim den ve uyku bandını gözümden çıkardım. Yanımda duran komidi de ki saatime baktığım da 8 gösteriyordu.

"Ben niye bu saate uyandım ya?" diye mızmızlanınca kendi kendime elimi yüzüme götürdüm.

Gerçekten harika bir 2019 sabahı.

Dün gece olanları hatırladığım da ise hafif bir tebessüm etmedim değil.

Fakat ARKADAŞ neyin nesi anlamadım ki...

Yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü değişip saçlarımı da açık bıraktıktan sonra seke seke aşağı indim.

Evi dolaştığım da herkesin uyuduğunu fakat evin baş hizmetçisi olan Günay ablanın kahvaltılıkları çıkardığını gördüm.

Acaba bu gün ben mi hazırlasam kahvaltıyı. Bizimkileri de çağırırım.

Harika!

"Günaydın Günay abla." dedim neşe ile ve bir tane zeytin attım ağzıma.

"Günaydın İrem hanım. Erkencisiniz." dedi samimî bir şekilde gülümseyerek.

"Öyle oldu biraz." diyip duraksadım. Sonra devam ettim,

"Günay abla bu gün kahvaltıyı ben hazırlayacağım olur mu?"

"Ama İrem hanım..."

"Lütfen itiraz istemiyorum. Sen sadece sofrayı kur yeter."

"Tamam." diyip gülümsedikten sonra tabakları, çatal, bıçak ıvır - zıvırları çıkarmaya başladı.

*

Son dokunuş olarak da kıymalı böreği de koydum mu tamam oldu.

Harikulade bir sofra hazırladım.

Kız İrem Afra çok hamaratsın!

Kendi evimiz de her ne kadar yemekleri de, ev işlerini de Mira yapsa da anneannem ölmeden önce bana yemek yapmayı öğretirdi.

Beraber her bir şey hazırlardık.

Çok özlüyorum onu...

Biraz geri çekilip kurduğum sofraya gururla bakarken yanağım dan birinin öpmesi ile kaşlarımı çatıp gülerek gelen Keskin erkeğine baktım.

İyice alıştı ha bu öpmeye beni!

"Ne yapıyorsun?" dedim kızgın çıkan sesim ile.

"Ka-..." diyecekti ki, durdu.

"Arkadaşımın yanağın dan öpüyorum."

"Öpemezsin efendim." dedim işaret  parmağımı sallayıp yanına ilerleyerek.

Elini tam böreğe atacaktı ki, hafif vurarak durdurdum onu.

"Bekle herkes gelsin."

Güldü.

Mutsuz Son \ UlRemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin