-27-

545 47 7
                                    

Sonunda bir şeyler yazmaya çalışarak geldim

SAK sezon finalinin son sahnesin de hüngür hüngür ağladım resmen.

Neyse morali bozmak yok bok yolunda güzelim dizi. İnşAllah 3 sezon bomba gibi gelir.

Sıcaktan yüzüme düşen saçlarımı üfleyerek geri attım.

Geçen yıl bu zaman geldi aklıma. Soğuk, yalnız ve sakindim.

Kimse ile konuşmayan, soğuk ki; hala daha öyleyim, üzgün bir insan.

Anne sıfatına laik olmayan o kadın, bana aslında başlarda yaptığı kötülüğün haddi olmasa bile şimdi karşıma geçse teşekkür ederim.

Belki beni sattığı o adam Tuna olmasaydı şimdiye ne haldeydim kim bilir, fakat sürprizlerin beklenmedik yerden gelmesi de zaten ayrı bir süpriz.

Komik. Ciddi ciddi.

Birleşik olan ellerimizin sıcaktan dolayı terlemeliyle elimi çektim ve havada sallayarak kurutmaya çalıştım.

Tuna bu halime güldüğün de ben de güldüm.

"Sıcak."

Kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. Seviyorum bu adamı.

Farkındayım zamanında her ne kadar büyük konuşup onu ASLA ama ASLA sevmeyeceğimi söylesem bile şimdi onun için canımı veririm.

Tükürdüğümü yalamak gibi bir huyum katiyen yok.

AVMnin önünde durduğumuz da Tuna şöför koltuğunun kapısını açıp indi ve ben de indiğim de arkadan Mira, Ali, Öykü abla da inmişti. Azra bizim arabada oturmuştu fakat bütün yol sesi soluğu çıkmadığı için sakin sakin gelmiştik.

Üstüme giydiğim bol uzun askılı elbisemin göğüs dekoltesini elimle düzelttikten sonra göz devirdim.

"Allah aşkına kızlar, bu sıcakta ne alış verişi yaw!"

"Sen kiz olduğuna emin misin?"

Bunu soran Mira dan başkası olamaz.

"Niye ki?"

Bizim aramızda ki bu saçma diyaloğa Öykü abla da dahil oldu ve sorduyum soruyu o yanıtladı.

"Tatile gidiyorsun. Kocan seninle alış verişe geliyor, şikayet ediyorsun."

Gülerek her ne kadar bıksam da göz devirdim ve yanı başımda duran kocama çevirdim bakışlarımı. Gülümseyerek bize bakıyordu.

"Kocam," dedim bastırarak "benimle diye şikayet ettiğim yok ki, ben mutluyum." Bakışlarımı kızlara çevirdim, "Evde o kadar kıyafet olduğu halde gelip birde bu sıcakta fazla bir şey almak fazla yorucu değil mi?"

"Oğlum sen çok şanslısın lan!"

Ali'nin Tuna'nın kolundan vurup bunu söylemesi ile Mira'nın delici bakışları onun üzerinde idi.

Herkes bu hikâyenin mutlu sonra bitmeyeceğini bildiği için hepimiz tek tek aradan kaçıp girişe doğru yürümeye başladık.

Arkadan zaten bağırış sesleri geliyor...

"Bunu giymeyi düşünmüyorsun di mi bebeğim?"

Elim de ki şorta bir daha baktım.

"Düşünüyorum bebeğim."

Tuna gözlerini devirip bana baştan aşağı baktı ve derin bir nefes alarak bir şey demek istermiş gibi açtı fakat bir şey demeden arkasını döndü ve kasaya doğru ilerlemeye başladı. Ben de onun yanında giderken ağzının altında ki homurtu gülümsememe neden oldu.

"İnşAllah olaysız ve katil olmadan döne biliriz."

"Döneceğiz Tunacığım döneceğiz."

Koluna girip kasaya vardığımız da aldığımız şeylerin parasını Ömer ağabeyimin ısrarıyla o ödemişti ve AVM den nihayet çıka bilmiştik.

"Keskin ailesi ve aile den sayılanlar. Tatile hazır mıyız?"

Mira'nın bağırıp bunları söylemesine göz devirip gülerken kafamı Tuna'nın omzuna yasladım. İyi böyle.

Akşama doğru valizleri hazırlayıp erkenden aksiyonsuz bir olay yaşamadan uykuya daldım.

Yarın bol yolculuklu ve karışık gün bekliyor bizi. Hadi bakem.

Mutsuz Son \ UlRemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin