1. (Oh baby)

44.5K 2.7K 284
                                    

Zawgyi

"ေပါက္စ ေလးေရ... ထေတာ့.. Hyung နဲ႔လိုက္မွာဆိုရင္ ထေတာ့ေနာ္.. မထရင္ ထားခဲ့ေတာ့မွာ ''

လြန္ခဲ့တဲ့ နာရီဝက္က တခါ ႏိႈးၿပီးၿပီျဖစ္သည္.. ခုက ဒုတိယအႀကိမ္ႏိႈးျခင္းပင္..

ထိုကေလးက အိပ္ရာႏိႈးရတာ အရမ္းခက္သည္.. ႏိုးရင္လည္း နာရီဝက္ ၁၅ မိနစ္ ျပန္ျပန္အိပ္တတ္တာ သူ႔အက်င့္တခုပင္..

တဦးတည္းေသာ ညီေလး.ရင့္နင့္သည္းခ်ာေလးမို႔ အလိုလိုက္ထားမိသည္...

Taehyung မိဘႏွစ္ပါးလံုးက  ၁၀ ႏွစ္သား.. က်ေတာ္ ၁၇ ႏွစ္သားကတည္းက ဆံုးပါးသြားခဲ့ၿပီျဖစ္သည္..

ေလာကအလယ္ မ်က္ရည္လည္ရြဲႏွင့္ ထိုကေလးကို ကေလး အေမရဲ႕ အကို..က်ေတာ့္အေဖ Mr Kim MinJung က ေခၚထားကာ ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးထားျခင္းပင္... က်ေတာ္နဲ႔ဆို ညီအကို တဝမ္းကြဲေပါ့...

ထိုကေလး အိမ္ကိုေရာက္ၿပီး တႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ က်ေတာ္ America ကို ပညာသင္ထြက္ခဲ့ရသည္... ထိုအခ်ိန္မွစ၍ ထိုကေလးက appa ရဲ႕ ရင့္ႏွင့္သည္းခ်ာ တအိမ္လံုးရဲ႕ အသည္းေက်ာ္ျဖစ္ခဲ့ရသည္....

မႏွစ္က က်ေတာ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ သူ႔ခမ်ာ jin hyung ျပန္လာၿပီဟုဆိုကာ ေပ်ာ္ေနသည္..

ထိုကေလးက ၾကာေလ ခ်စ္စရာေကာင္းေလပင္..
Appa တုန္ေနေအာင္ ခ်စ္သည္ဆိုသည္ကိုပင္ လက္ခံမိသြာသည္..

ခုေတာ့ ထိုကေလး ၁၆ ႏွစ္သားပင္ျဖစ္ေနၿပီ... က်ေတာ္လည္း  appa ပိုင္တဲ့ ဟိုတယ္ႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္ကို ဦးစီးေနရၿပီျဖစ္သည္..

Appaကို အနားယူေစကာ က်ေတာ္က ဦးစီးေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္..

ခုေတာ့ appa က ငယ္သူငယ္ခ်င္း႐ွိသည့္ Japan ကို တႏွစ္ေလာက္သြားေနခ်င္ဆို၍ ကိုးရီးယားကို တာ့တာျပသြားသည္..
...
အထကိတန္းက်ာင္းသားေလး Taehyung ကေတာ့ က်ေတာ့္ရဲ႕ ဆညး္လည္းေလးပင္..

"ဟာ.. Jin hyung .. ထယ္ထယ့္ကို မထားခဲ့နဲ႔ေနာ္  .ခုထၿပီ...''

အိပ္ရာေပၚမွ ကုန္း႐ုန္းထကာ ေအာ္ဟစ္ၿပီး ေရခ်ဳိးခန္းထဲ ဝင္သြားသည့္ ေပါက္စေလး..

အသက္ကသာ ၁၆ ႏွစ္.. အထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ ေက်ာင္းသား...တကယ့္ ေသးေသးေလးပင္... သူ႔ေခါင္းထဲ စားဖို႔နဲ႔ game ေဆာ့ဖို႔သာ သိသည္.... တေန႔တေန႔ ဘာစားရမလဲႏွင့္သာ ဥိးေႏွာက္ကို အလုပ္ေပးတတ္သည္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now