21. (Final)

30.2K 1.7K 131
                                    

"TaeTae.... ငါေၾကာက္တယ္''

"စိတ္မပူနဲ႔ GiGi... အဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္''

"နာလား''

"အြန္း...အစပါပဲ...ေနာက္ေတာ့ so good''

ကေလးႏွစ္ေယာက္ တြတ္ထိုးေနတာကို ေခ်ာင္းနားေထာင္ရင္း Jimin နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ အူတက္ေနရသည္...

ေနာက္ႏွစ္ရက္ေနရင္ မဂၤလာေဆာင္မယ့္ သူတို႔သားက မ်က္စိပ်က္ မ်က္ႏွာပ်က္ႏွင့္ ဟိုကိစၥကို သူ႔ခမ်ာ ထိတ္လန္႔ေန႐ွာသည္...

"ငါေနာ္. Jimin hyung ကို ခ်စ္လို႔သာ လက္ခံတာ... အဲ့လိုမွန္းသိရင္ အစကတည္းက ငါ့ထက္အေကာင္ေသးတဲ့သူ႐ွာၿပီး ငါ Top တယ္''

ႀကိတ္မႏိုင္ခဲမရ အသံျဖင့္ Min Yoongi ေလး ညည္းညဴေန႐ွာသည္..

"မင္းထက္ အေကာင္ေသးတဲ့သူ... ပုရြက္ဆိတ္ပဲ ႐ွိတယ္ GiGi..''

Lollipop ကို တျပပ္ျပပ္စုပ္ရင္း ဆရာႀကီးေလသံျဖင့္ lecture ေပးေနသည့္ Jeon Taehyung ေလး...

ပုရြက္ဆိတ္ႏွင့္ ႏႈိင္းေျပာခံရသည့္ yoongi ေလးကေတာ့ မအီအလည္႐ုပ္ျဖင့္သာ..

ကေလးႏွစ္ေယာက္ကုိ ဧည့္ခန္းထဲ ထားျပီး သူတို႔ ုအစားအေသာက္သြားျပင္ေနစဥ္ကျဖစ္သည္...

"Baby.. loolipop ကို ေတာ္ေတာ့..ေခ်ာင္းေတြဆိုးလိမ့္မယ္.. ''

စေတာ္ဘယ္ရီကိတ္ေလးကို ေ႐ွ႕ခ်ေပးရင္း လက္ထဲက lollipop ကို ဆြဲယူရသည္...ဆြဲမယူလို႔လည္း မျဖစ္.... ညက် ေခ်ာင္းဆိုးရင္ ဒီက Jk ပဲ ျပဳစုရတာ..

"ကေလး...ေသာက္ေလ...hyung ေဖ်ာ္လာတာ မေကာင္းလို႔လား''

Park Jimin ရဲ႕ စကားကို ၾကားပံုမေပၚသည့္ Yoongi.. တခုခုကို အေတြးလြန္ေနသည့္ပံုရသည္...သူ႔ခမ်ာလည္း သနားစရာ... bottom ထိုင္ရမွာကို ေတာိေတာ္ လန္႔ေနသည့္ပံုရသည္..

သက္ျပင္းတခ်ခ်ႏွင့္မို႔ jimin က စိတ္မေကာင္းစြာျဖင့္ပင္ အိမ္ျပန္ေခၚလာရသည္...

လမ္းတေလ်ာက္လံုးလဘ္း စကားတခြန္းမွမေျပာသည့္အျပင္ မ်က္ႏွာကလည္း ခ်က္ခ်င္းပဲ ထငိုေတာ့မေယာင္..

အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္သည္အထိ စိတ္နဲ႔ကိုယ္နဲ႔ကပ္ပံုမရ...

"ကေလး... ေၾကာာက္ေနတယ္မလား''

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now