5.

21K 1.9K 218
                                    

Zawgyi

"Hyung.  က်ေတာ့္ကို baby ကို ေပးမယ္မလား''

မနက္ေစာေစာစီးစီး ဟင္းခ်က္ေနတဲ့နားလာကာ ေပါက္တတ္ကရေတြ ေျပာေနေသာ Jungkook.

ေပါက္စေလးကေတာ့ အိပ္ရာက မႏိုးေသး.က်ာင္းပိတ္ရက္မို႔ ကေလးႀကိဳက္တတ္တဲ့ ဟင္းေလးေတြခ်က္ကာ မုန္႔ေလးေတြလုပ္ေကြၽးမို႔ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ေစာေစာစီးစီး ေရာက္ေနျခင္းပင္...

ဒါကို ဟိုငနာ jungkook က ေဘးကေန တဂ်ီဂ်ီျဖင့္....

"Hyung မေပးရင္. က်ေတာ္က လစ္တာနဲ႔ ခိုးသြားမွာေနာ္''

တကယ့္ ဘုရားစူး အကုသိုလ္ေကာင္ပါပင္...

စိတ္ေပါက္ေပါက္ျဖင့္ ဒယ္ျပားႏွင့္ သံုးခ်က္ေလာက္ ဆင့္ေခါက္လိုက္ေတာ့ ေခါင္းေလးပြတ္ကာ အျပင္ျပန္ထြက္သြားသည္...

ဒါေတာင္ ေျပာသြားေသးသည္ '' တကယ္မခိုးဘူး မထင္နဲ႔ေနာ္.. မေပးရင္ ခိုးမွာ... တသက္လံုး မေတြ႔ရဘူးမွတ္'' တဲ့.

ေယာင္းမျဖင့္ ထပ္ပစ္လိုက္ေတာ့ ''hyung.  ေယာင္းမပ်ံေလာက္ကေတာ့ က်ေတာ္က အေ႐ွာင္ကြၽမ္းၿပီးသား''တဲ့...

ေစာေစာစီးစီး Kim Seok Jin ကို အကုသိုလ္ေတြ ေပးေနျခင္းပင္  ...

"တီးေတာင္ တီးေတာင္ ''

"Jungkook ေရ... ျခံတံခါး သြားဖြင့္ေပးလိုက္ဦး''

ျခံေ႐ွ႕မွ လူေခၚဘဲလ္သံေၾကာင့္မို႔ jungkook ကို လွမ္းေအာ္လိုက္သည္..

သို႔ေသာ္ တံု႔ျပန္သံမၾကားရသည္မို႔ ထြက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေမာင္မင္းႀကီးသားက ဧည့္ခန္းမွ ႐ွိမေန... အေပၚထပ္ ေပါက္စေလးအခန္းကို တက္သြားၿပီ ထင္ပါရဲ႕.. ခုေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာ သြားဖြင့္ရံုသာ...

တံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့ အရပ္႐ွည္႐ွည္ ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္လူတဦး...ဆန္မုန္႔ဗူးေလးကို ကိုင္ကာ ရပ္ေနသည္..

"အာေညာ္.. က်ေတာ္က Kim Namjoon ပါ... ဟိုဘက္ျခံကို ဒီေန႔မွ ေျပာင္းလာတာပါ... ''

မုန္႔ဗူးေလး ထိုးေပးကာ ႏႈတ္ဆက္လာသည့္ ထို လူက ခပ္စစေလး ျပံဳးလိုက္ေတာ့ ပါးခ်ိဳက္ႏွစ္ခုက ထင္းလို႔ပင္...

ခဲျပာေရာင္ဆိုးထားသည့္ ဆံပင္တို႔က ထိုလူႏွင့္ ပနံတင့္လွသည္...

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now