Zawgyi
ကားေပၚေရာက္ေတာ့ baby ကို ေနာက္ခန္းထဲထည့္ ေသခ်ာ ခါးပတ္ပတ္ေပးကာ ေ႐ွ႕တြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္.
"Jungkook. အဲ့ဒါ မင္းညီလား ငါ့ညီလား''
Jin hyung က ကားေမာင္းရင္း မဲ့ကာ ေမးလာေလသည္.
"Hyung ရဲ႕ညီ. က်ေတာ့္ရဲ႕ baby''
က်ေတာ္ရဲ႕ အေျဖစကားအဆံုးမွာ jin hyung ရဲ႕ ဆဲသံတိုးတိုးကို ၾကားလိုက္ရသည္..
ေနာက္က ကေလးကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ game ကို ငံု႔ကာ အသဲအသန္ေဆာ့ေနသည္..
"Jin hyung.. baby ဗိုက္ဆာေနၿပီတဲ့...ေကာင္းတဲ့ ဆိုင္တခုခုကို အရင္ေမာင္းပါလား''
"အမေလး jungkook ရယ္..ငါ့ကေလးအေၾကာင္း ငါသိပါတယ္.. ဘယ္ဆိုင္မွမဝင္ဘူး...အိမ္မွာ အကုန္ျပင္ခဲ့ၿပီးသား... ငါ့ေပါက္စေလးကို ငါ အျပင္စာေတြ ေတြ႔ကရာ မေကြၽးဘူး...''
Jin hyung ရဲ႕ စကားေၾကာင့္ ကေလးကို ေတာ္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္ၿပီး ခ်စ္မွန္း သိရသည္..
Jin hyung က အကုန္ျပင္ခဲ့ၿပီးၿပီဆိုေတာ့လည္း အိမ္ကိုပဲ အသာတၾကည္လိုက္ရံုေပါ့...
.......
အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ jin hyung က ျခံတံခါးကို ဖြင့္ေနခိုက္ က်ေတာ္က ကားေနာက္ခန္းမွ အထုတ္တို႔ကို ခ်ေနလိုက္သည္..
"ေပါက္စေလးေရ.. jk hyung ကို အထုတ္ဆြဲကူလိုက္ဦးေလ''
"Nae . Hyung''
ဖုန္းေလးကို အိတ္ကပ္ထဲ ထည့္ကာ လံုးလံုး လံုးလံုးျဖင့္ ေဘးနားေရာက္ခ်လာသည္..
"Jk hyung. ထယ္ထယ္ ဒီအိတ္ေသးေသးေလးပဲ ဆြဲမယ္ေနာ္''
အိတ္အေသးေလးကို လက္ညႇိဳးထိုးကာ ျပံဳးၿဖီးၿဖီးေလး ေျပာလာသည္...
"Ohhh......shittt''
Box smile ေလးမွာ Jeon Jungkook တို႔ က်ဆံုးေလၿပီ...
မဆြဲခိုင္းရက္ေတာ့.... အထုတ္ေသးေသးေလးမေျပာနဲ႔.... ပုဝါေလးတထည္ေတာင္ မသယ္ခိုင္းရက္ေတာ့...
လက္ဖဝါးႏုႏု ေသြးေျခဥမွာ စိုးမိသည္..
"Baby. သြားသြား...အိမ္ထဲဝင္...ေနပူေနၿပီ... ကို႔ဘာသာ ဆြဲခဲ့မယ္..''
YOU ARE READING
Don't touch my baby (Completed)
RomanceTaekook Zawgyi + Unicode Notice 👉 Not English Version That's Myanmar. ❤️