"ထြက္သြား....ခုထြက္သြား....ခင္မ်ားမ်က္ႏွာကို ျမင္ကို မျမင္ခ်င္ဘူး.... ကုန္ကုန္ေျပာမယ္.. က်ေတာ့္ မ်က္စိေ႐ွ႕ အရိပ္ေတာင္ ေပၚမလာေစနဲ႔''
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ Taehyung ရယ္... ကို အႏူးအၫြတ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္... ထြက္မသြားပါရေစနဲ႔... ''
ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္ေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေၾကာင့္ ဒူးႏွစ္ဖက္က အသံျမည္ကာ နာသြားရသည္...
"အီး ဟီး...ခင္မ်ားႀကီး ရက္စက္တယ္... က်ေတာ့္မွာေတာ့ ခင္မ်ားႀကီးအတြက္ အရာအားလံုးကို ပံုအပ္ထားရတာ... မိဘေဆြမ်ိဳးေတြေကာ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုပါ ပစ္ထားၿပီး ခင္မ်ားတေယာက္ထဲပဲ ကမ႓ာ ထင္ခဲ့တာ.. ခုေတာ့ ခင္မ်ားက အဲ့မိန္းမ... အဲ့မိန္းမေၾကာင့္ ခင္မ်ားကို ေသေလာက္ေအာင္ ခ်စ္တဲ့ က်ေတာ့္ကို စြန္႔လႊတ္ေတာ့မယ္ေပါ့.. အဲ့လို...................................................................ကိုကို...ထယ္ထယ္ ေမ့သြားျပန္ၿပီ 😁''
ဘာ္နေခါက္ေျမာက္မွန္း မသိေတာ့ေသာ ထို သ႐ုပ္ေဆာင္ ေလ့က်င့္မႈႀကီးကို Jungkook ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္ေနၿပီျဖစ္သည္. .
ဒူးေထာက္ရတာလည္း ၾကာေတာ့ ဒူးေခါင္းေတြပါ ေယာင္ခ်င္လာသည္...
"Baby ရယ္... ရေအာင္ အရင္က်က္ပါ... ရၿပီေသခ်ာမွ ကိုကိုနဲ႔ က်င့္ၾကတာေပါ့...''
ဇာတ္ၫႊန္းစာရြက္ကို ကေလးလက္ထဲ ျပန္ထည့္ေပးကာ ေသခ်ာ က်က္ခိုင္းရျပန္သည္...
ဒါေပမဲ့ ဒီေန႔အတြက္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ ဒူးမေထာက္ႏိုင္ေတာ့... ပထမႏွစ္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေလး Kim Taehyung က fresher welcome မွာ ျပဇာတ္ကရမည္ဆိုတာက စခဲ့သည့္ ျပသနာပင္...
အဓိက ဇာတ္ေဆာင္ေနရာက မဟုတ္ေပမဲ့ ႏွစ္ခန္းေလာက္ပါသည့္ ျပဇာတ္အတြက္ ထို တပတ္လံုး jungkook တေယာက္ ေအးခ်မ္းစြာ မေနရခဲ့..
ဇာတ္ၫႊန္းစာရြက္ယူလာကာ တဖက္လူေျပာရမည့္ ေနရာကဟာေတြကို jungkook ကို က်က္ခိုင္းသည္... က်က္ၿပီး ေျပာေပးရတာက ျပသနာမဟုတ္... အဓိက ျပသနာက ဒူးေထာက္ရတာပင္...
"ကိုကိုက ေျပာရင္း ဒူးေလးပါေထာက္ေပး''ဟုဆိုကာ မ်က္ႏွာငယ္ေလးျဖင့္ ေပါင္ေပၚတက္ထို္င္ကာ အသနားခံ႐ွာသည္....
YOU ARE READING
Don't touch my baby (Completed)
RomanceTaekook Zawgyi + Unicode Notice 👉 Not English Version That's Myanmar. ❤️