16.

17.6K 1.7K 73
                                    

"ကိုကို ထယ္ထယ့္ကို ေရခဲေသတၱာထဲက စေတာ္ဘယ္ရီေလး ယူေပးပါဦး...''

"ကိုကို...... Tannie အ႐ုပ္ေလး ဒီဘက္ ျပန္ပစ္လိုက္ပါဦး..''

"ကိုကို... Tannie အစာေကာ''

Jeon Jungkook ကို တေယာက္ေယာက္ လာကယ္ၾကပါဦး....

ကေလးတေယာက္ ေခြးတေကာင္နဲ႔ အလုပ္လည္း မလုပ္ရ..  သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေဝယ်ာဝစၥေတြႏွင့္ပသ္ တမနက္လံုး ေကာင္းေကာင္းမေနရေပ...

"Baby... ကိုကို အလုပ္လုပ္ေနတာေလကြာ... ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ထိုင္ပါရေစဦး...''

အသံနဲနဲမာကာ လွမ္းေငါက္လိုက္ေတာ့ မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္ ကေလးေကာ ေခြးေကာ အခ်ိဳးက တခ်ဳိးတည္း...

"Baby... လာခဲ့...ကိုကို႔ေပါင္ေပၚကို.. အဲ့ေခြးကို ထားခဲ့''

"မရပါဘူး...Tannie ပါ မေခၚရရင္ ထယ္ထယ္လည္း မလာဘူး''

လက္တဖက္က ေခြးကိုေပြ႔ထားကာ တဖက္က ခါးေထာက္ၿပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန ျပန္ေအာ္ေနသည့္ ကေလးငယ္...

ခုက်ေတာ့ ဟိုမဲလံုးေကာင္ကလည္း မ်က္ႏွာကို ခ်ီလို႔...

မွတ္ပလား Jeon Jungkook... ဒီမဲလံုးကို မင္းဝယ္ေပးထားတာ...ခံစမ္း... အခုခ်ိန္မွ အေမႊးႏႈတ္ၿပီး ေတာက္ေတာက္စင္းပစ္လည္း မရေတာ့ဘူး... Jeon Jungkook ကို ဘယ္သူမွ မကယ္ႏို္င္ေတာ့ဘူး...

"ဟုတ္ပါၿပီ ကေလးရယ္...လာပါ... ႏွစ္ေကာင္လံုး ႂကြခဲ့ပါ''

အိပ္ရာေပၚ ေစြ႔ကနဲ တက္လာသည့္ ကေလးငယ္က အလိုက္တသိပင္ ရင္ခြင္ထဲ ဝင္လာသည္...

ကေလးငယ္ကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ၿပီး ေနာက္ကေန ဆံပင္ႏုႏုေလးေတြကို ငံု႔နမ္းရတာလည္း ျမတ္ႏိုးရျခင္း တခုပင္...

ဆံႏြယ္ေလသေတြၾကားထဲ ႏွာေခါင္းႏွစ္ကာ ေ႐ွ႕က laptop ဆီ အာရံုျပန္လႊဲလိုက္သည္...

ရင္ခြင္ထဲက ကေလးကေတာ့ ေ႐ွ႕က မဲလံုးေကာက္ကို ေက်ာသပ္ေပးရင္ သိပ္ေနသည္...

"ကိုကို... ၿပီးေတာ့မွာလား''

ပ်င္းလာလို႔ထင္သည္... အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ေခြးကို ေဘးခ်ကာ ေခါင္းေလးေမာ့ၿပီး ေမးလာသည္...

"အင္း...ၿပီးေတာ့မွာ... baby ဗိုက္ဆာလို႔လား...ပ်င္းေနၿပီလား''

"ကိုကိုနဲ႔ အျပင္သြားခ်င္တယ္...မုန္႔လည္း စားမယ္... ႐ုပ္႐ွင္လည္း ၾကည့္မယ္.... ၿပီးေတာ့ Tannie အတြက္ ေစ်းလည္း ဝယ္ရဥိးမယ္... joon hyung က မုန္႔ဖိုးေပးလိုက္တယ္... ဒိေန႔ တေနကုန္ ေစ်းဝယ္ထြက္လို႔ရတယ္တဲ့''

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now