11.

18.2K 2K 63
                                    

ဧည့္ခန္းထဲ TV ထိုင္ျကည့္ေနရင္း jin hyung ေရခ်ိဴးေနတာကို ေစာင့္ေနလိုက္သည္...

ညေန ျပန္ခါနီး ေျပာစရာ႐ွိတယ္ဟုဆိုေသာေၾကာင့္ ေစာင့္ေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္...

"Jungkook. ေစာင့္ခိုင္းရတာ sorry ကြာ''

"ရပါတယ္ hyung ရဲ႕... baby ေရခ်ိဳးၿပီးတဲ့ထိ တခါတည္း ေစာင့္ၿပီးပဲ ေခၚသြားေတာ့မလို႔ စဥ္းစားေနတာ''

"ေကာင္းတယ္...တခါတည္းပဲ ေစာင့္လက္စနဲ႔ ေစာင့္လိုက္ေတာ့...ေပါက္စေလးကို hyung ႏိႈးခဲ့ၿပီးသား...ေရခ်ိဳးေနတယ္''

"က်ေတာ့္ကို ဘာေျပာစရာ႐ွိလို႔လဲ hyung''

Jin hyung က ဆိုဖာေပၚ ဝင္ထိုင္ကာ ေျပာသင့္ မေျပာသင့္ စဥ္းစားေနပံုရသည္..

"တကယ္ေတာ့ေလ jungkook..ေပါက္စေလးက''

"......''

ခ်ီတံုခ်ီခ် ျဖစ္ေနသည့္ hyung ကို ၾကည့္ကာ ရင္ေတြတုန္လာရသည္... ကေလးနဲ႔ ပတ္သက္သည့္ စကားျဖစ္ႏိုင္သည္မို႔ ပိုစိတ္လႈပ္႐ွားမိသည္...

"ေပါက္စေလးက ဒီလကုန္ဆို ၁၈ ျပည့္ၿပီဆိုတာ သိတယ္မလား''

"Nae..hyung သိတယ္ေလ''

"အဲ့ဒါ ကေလးကို hyung တို႔ေတြ ေပါင္းၿပီး suprise လုပ္ၾကမလို႔... ......''

ကေလးေမြးေန႔ကို အစကတည္းက suprise လုပ္ဖို႔က စိတ္ကူးၿပီးသားပင္...

"Nae. Hyung... က်ေတာ္လည္း အဲ့ကိစၥ ေျပာမလို႔ပဲ... hyung က ဘယ္လို စိတ္ကူးထားလဲ''

"Suprise ကိစၥက အားလံုးဆံုမွ စဥ္းစားၾကမယ္..အခု ေျပာခ်င္တာက အဲ့ဒါ မဟုတ္ဘူး... တျခားဟာ''

အရင္က ႏႈတ္သြက္တဲ့ jin hyung ဘယ္ေရာက္သြားလဲ မသိ...အခုေတာ့ စကားတခြန္းေျပာဖို႔ကို လိုရင္းမေရာက္ႏိုင္ ျဖစ္ေနသည္..

"ေျပာပါ hyung ရယ္... က်ေတာ္လည္း hyung တို႔ မိသားစုဝင္လိုပါပဲ... က်ေတာ္ ကူညီႏိုင္တာ႐ွိရင္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ကူညီမွာ''

"😁.. အဲ့လို မဟုတ္ဘူး...ကူညီစရာ မလိုဘူး... ေအးေပါ့... ကူညီတယ္လို႔လည္း ေျပာလို႔ရပါတယ္''

ပတ္လည္႐ိုက္ေနျခင္းပင္..😒

"ကဲ...hyung... ေျပာဗ်ာ.... ခ်ာလည္႐ိုက္ေနတာပဲ တေယာက္တည္းကို''

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now