12.

17.4K 1.8K 144
                                    

Pizza စားလိုက္ ၾကက္ေၾကာ္ေလးဝါးလိုက္ႏွင့္ ေ႐ွ႕က ကေလးေပါက္စက သာယာေနသေလာက္ Jeon Jungkook တေယာက္ကေတာ့ လက္မလည္ႏိုင္႐ွာ...

အ႐ိုးႏႊင္ေနရသည္မွာ လက္ပင္ ျပဳတ္က်ခ်င္လာသည္.....

"ကိုကို...အာာ''

ၾကက္ေၾကာ္ေလးကို ပါးစပ္ေ႐ွ႕ လာထိုးကာ ခြံ႔ေကြၽးျပန္ေတာ့လည္း ဒီက Jeon Jungkook တို႔က အရည္ေပ်ာ္ရျပန္သည္...

ကေလးေကြၽးတဲ့ ၾကက္ေၾကာ္က အခ်ိဳၿမိန္ဆံုး ျဖစ္မည္ထင္သည္... ၾကက္ေၾကာ္ကို တျမံဳ႕ျမံဳ႕ဝါးရင္း ေ႐ွ႕က ေပါက္စေလးကို ၾကည့္ရင္း ပီတိေတြ ျဖာေနရသည္...

ထိုလူသားေလးက တေန႔ ကိုယ့္အပိုင္ျဖစ္လာမွာ ေသခ်ာသေလာက္မို႔ ေတြးေတြးၿပီး ေပ်ာ္ေနရသည္..

"Baby...ဘာစားခ်င္ေသးလဲ...ကိုကုိ့ကို ေရခဲမုန္႔ကလြဲၿပီး က်န္တာ ပူဆာလို႔ရတယ္''

ေခ်ာင္းအနဲငယ္ဆိုးခ်င္ေနေသာ ကေလးကို ေရခဲမုန္႔ ဝယ္မေကြၽးရန္ jin hyung က ေသခ်ာ မွာထားသည္...

ေရခဲမုန္႔ မပူဆာရဘူးဆိုေတာ့ မ်က္ႏွာေလးက မဲ့သြားေလသည္...

"ကဲ baby... ဘာမွ puppy eye ေတြ လုပ္ျပမေနနဲ႔...ဒီေန႔ေတာ့ မရဘူး... ''

ေဟာၾကည့္....puppy eye မလုပ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို ဘဲႏႈတ္သီးေလးလို ေထာ္ျပျပန္သည္...

"မရဘူး baby...မရဘူး... ထပ္လုပ္ေနရင္ ေရခဲမုန္႔ မရတဲ့အျပင္ ကိုကို baby ကိုပါ ဝါးစားမိလိမ့္မယ္''

အေကာင္ေပါက္စေလးကို ပါးေလးႏွစ္ဖက္ကို ညႇစ္ကာ ေျပာေတာ့...

"ကိုကိုက ႏွာဗူးႀကီး'' တဲ့..

ကိုကိုက ဒီခေလး တေယာက္တည္းကို ဗူးတာကို...

"ဟယ္...jungkook shii... ''

႐ုတ္တရက္ ကိုယ့္နာမည္ကို ေခၚရင္း baby ေဘးနားဝင္ထိုင္သည့္ ေကာင္မေလးတေယာက္..

ကိုယ့္အသိထဲကေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ဘူးထင္သည္...ထိုမ်က္ႏွာကို လံုးဝ မရင္းႏွီး

"အာ...jungkook က မီေယာင္းကို မမွတ္မိဘူး ထင္တယ္... ဂင္မီေယာင္းေလ jungkook ရဲ႕...အထက္တန္း တူတူပဲေလ''

ဂင္မီေယာင္း...ဂင္မီေယာင္း....

ေသခ်ာေလး ျပန္စဥ္းစားေတာ့မွ မွတ္မိေတာ့သည္...ဒါေပမဲ့ ဒီမ်က္ႏွာေတာ့မဟုတ္... ဟို ဂင္မီေယာင္းက မ်က္ႏွာေလးေထာင့္ ႏွင့္ မ်က္လံုးေမွးေမွး..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now