4.

23.5K 2K 108
                                    

Zawgyi

"Baby. ကိုကို႔ကို စိတ္ေကာက္တာလား..ဘာလို႔လဲ.. တခုခု ေျပာဦးေလ''

အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့လည္း ကားေပၚမွ ေျခေဆာင့္ဆင္းကာ ကားတံခါးကိုပင္ ေဆာင့္ေအာင့္ၿပီး ပိတ္သြားေသးသည္..

ေနာက္က လိုက္ေခၚတာကိုလည္း အဖက္မလုပ္.. အိမ္ထဲေျပးဝင္ကာ ေက်ာပိုးလြယ္အိတ္ကို ပစ္ခ်ၿပီး အိမ္ေပၚတက္ အိပ္ရာေပၚ ေျပးတက္ကာ ေခြအိပ္ေနသည့္ကေလးငယ္..

မုန္႔ထုတ္ကို ေရခဲေသတၱာထဲ ထည့္ကာ ဘာကို စိတ္ေကာက္ေနမွန္း မသိေသာ ကေလးငယ္ဆီ ျပန္ေျပးလာရသည္..

ေစာင္ကို ရင္ဘက္နားထိ ဆြဲျခံဳကာ မ်က္လံုးကို ဇြတ္မွိတ္ထား၍ ႏႈတ္ခမ္းကို ဆူထားေသးသည္..

"Baby. ကိုကို ေမးေနတယ္ေလ.. ဘာကို စိတ္ေကာက္တာလဲလို႔''

ကေလးေဘး.ဝင္လွဲကာ ဆံပင္ေလးကို ဖြရင္း ေမးလိုက္ေတာ့ လက္ကို ပုတ္ခ်ေလသည္..

"ဟူး....baby ရယ္.. ကိုကိုက ဘာလုပ္ေပးရမွာလဲ.. baby ဒီလိုႀကီး ေနေနေတာ့ ကိုကုိက ဝမ္းနည္းလာၿပီ....ကိုကုိ ဘာမွားသြားလို႔လဲ baby ရယ္.. စိတ္မေကာက္ပါနဲ႔ေတာ့ကြာ..ကိုကို မေနတတ္ဘူး''

ေခါင္းကို လက္ေမာင္းေပၚ မ,တင္ကာ ရင္ခြင္ထဲသြင္းၿပီး ခပ္တိုးတိုး ေခ်ာ့ေနမိသည္..

ဒီကေလး ဒီလိုမ်ိဳး ေနေနတာကို ဘယ္လိုမွ မခံစားႏိုင္.. ကေလးမ်က္ႏွာ တခ်က္ပ်က္ရင္ကို ရင္ထဲ ပူေလာင္လွတာ ခုေတာ့ ကေလးက စကားကို ျပန္မေျပာေတာ့.... မေနတတ္ မထိုင္တတ္ ျဖစ္ရံုသာမက စိတ္ထဲလည္း ဝမ္းနည္းလာသည္..

"ဟူး..........'' သက္ျပင္းသာ အႀကိမ္ႀကိမ္ခ်မိေနသည္... ရဂ္ခြင္ထဲက ေပါက္စေလးကေတာ့ ၿငိမ္လို႔ပင္..... လက္ေသးေသးေလးေတြက အက်ႌစကို လာလံုးေခ်ေနေသာေၾကာင့္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာမဟုတ္မွန္း သိသည္..

နဖူးေပၚဝဲက်ေနေသာ ဆံႏြယ္စေလးေတြကို ဖြဖြေလး သပ္ေပးေနကာ စကားထပ္မေျပာဘဲ  အသံတိတ္ ေခ်ာ့ေနလိုက္သည္..

"ကိုကုိ''

ရင္ခြင္ထဲကလာတဲ့ အသံတိုးတိုးေလးက ရင္တစံုလံုးကို ေယာက္ယက္ခတ္သြားေစသည္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now