14.

18.2K 1.7K 77
                                    

"ကိုကို ထယ္ထယ္ ေၾကာက္ေနၿပီ''

" ကိုကို ထယ္ထယ့္ကို ေနာက္နားမွာပဲ ေစာင့္ေနေနာ္''

"ကိုကို ထယ္ထယ္ လွေရာ လွရဲ႕လား''

"ကိုကို ထယ္ထယ့္ကို မရီရဘူးေနာ္''

ဒီေန႔ ျပဇာတ္ကတဲ့ေန႔....

မနက္ကအိမ္က ထြက္လာတဲ့အထိ အကုန္ ေအကာင္း.. ဇာတ္တိုက္ၿပီး ကရေတာ့မယ္ဆိုမွ မ်က္စိမ်က္ႏွာေတြပ်က္ကာ လက္ဖ်ားေတြလည္း ေအးစက္ေနသည့္ ကေလးငယ္..

စင္ေနာက္မွ ကိုယ္ပါဝင္ၿပီး သူ႔ကို စိတ္ေအးေအးထားဖို႔ ေျပာေနရသည္..

"Baby ရယ္...ေ႐ွ႕မွာ jin hyung ေကာ joon hyung ေကာ ႐ွိတယ္ေလ.တျခားသူေတြကို မၾကည့္ရဲရင္ jin hyung ကိုပဲ ၾကည့္... ၾကားလား...ကိုကိုက ဒီေဘး baby ကုိ ေစာင့္ၾကည့္ေနမယ္.ဟုတ္ၿပီလား''

ေခြၽးေစးေလးေတြပင္ ထြက္ေနၿပီး မ်က္ႏွာက မသာမယာႏွင့္မို႔ လက္ဆြဲၿပီးသာ အိမ္ျပန္ေခၚသြားလိုက္ခ်င္ေတာ့သည္...

"ထယ္ထယ္ကလည္း gigiလည္း တူတူ ႐ွိေနမွာပဲကို.. မေၾကာက္ပါနဲ႔... ေရာ့ ေရာ့.. အေၾကာက္ေျပေအာင္ chocolate ေလး စားလိုက္''

Yoongi ေလးကလည္း ပါလာတဲ့ မုန္႔အိတ္ေလးထဲက ေခ်ာကလက္ေခ်ာင္းေလးကို ခြာၿပီး သူ႔သူငယ္ခ်င္းေလးကို ေကြၽး႐ွာသည္...

ဟိုက်ားေပါက္လည္း အစားစားေနေတာ့ ခဏေမ့သြားဟန္႐ွိသည္...

Yoongi ေလးေကြၽးတာစားလိုက္ စကားေျပာလိုက္ႏွင့္ မ်က္ႏွာေလး ျပန္လန္းလာသည္...

"ထယ္ေလး ဒီမွာ ထယ္ေလးအတြက္ cake ''

ကိတ္ဗူးေသးေသးေလကို ကိုင္ရင္း ေရာက္လာသည့္ ေနာက္တေယာက္..

ထိုသူက Jihoon...

"ေၾကာက္ေနတာမလား... အေၾကာက္ေျပေအာင္ ဒါေလး အရင္စားလိုက္''

Cake ဗူးေလးကို ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ကေလးႀကိဳက္တဲ့ strawberry cake ေလး... ကေလးငယ္ကေတာ့ ေပ်ာ္သြားသည့္ ပံုေပၚသည္..

"Jihoonie... gomawo...ထယ္က ဒီကိတ္ကိုအရမ္းႀကိဳက္တာ''

Yoongi ေလး ေကြၽးတာတမ်ိဳး jihoon ေကြၽးတာ တမ်ိဳးႏွင့္ ကို့ကိုေတာင္ ေမ့သြားဟန္တူသည္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now