3.

25.5K 2.1K 216
                                    

Zawgyi

"ေပါက္စေလးေရ...မၿပီးေသးဘူးလား ေနာက္က်ေတာ့မယ္ေနာ္''

နံနက္ခ်ိန္ခါ ေတးသံသာေတာ့မဟုတ္.... ေက်ာင္းဖြင့္ရက္တိုင္းၾကားရတဲ့ kim seok jin ရဲ႕ ေလာေဆာ္သံပင္..

"ေျဖးေျဖးလုပ္ baby.. မေျပးနဲ႔ ေခ်ာ္လဲမယ္.. စာအုပ္ေတြေကာ စံုၿပီလား... လာလာ ကိုကို႔နား လာဦး.. ''

အျပင္ဘက္ ကားေပၚက  jin hyung က ေအးေဆးထိုင္ေအာ္ေနေပမဲ့ အိမ္ထဲ ဝုန္းဒိုင္းၾကဲ ဂယက္ထေနသူက သူတို့ႏွစ္ေယာက္....

Necktie ေလးကို ေသခ်ာတည့္ေအာင္ စီးေပးကာ ေက်ာပိုးအိတ္ကို တခ်က္စစ္ေပးၿပီး လြယ္ေပးလိုက္သည္..

မနက္တိုင္း သူ႔ဟာသူ ပံုမွန္လုပ္ေနက် ကေလးက ခုေတာ့ jungkook ရဲ႕ ေနရာတကာ ဝင္ပါေနမႈေၾကာင့္ မ်က္စိေတြပင္ ေနာက္ေလာက္သည္...

ခုလည္း အိမ္ေပါက္ဝမွာ baby ကို ဖိနပ္စီးေပးေနရင္း မွာတမ္းေႁခြေနရသည္

"Baby... ေက်ာင္းေရာက္ရင္ သူမ်ားေတြကို မဖက္ရဘူးေနာ္...ေပါင္ေပၚလည္း တက္မထိုင္ရဘူးေနာ္.... ၿပီးရင္ ေျပးလႊားၿပီး မေဆာ့ရဘူးေနာ္... ေခ်ာ္လဲရင္ ကိုကိုပဲ စိတ္ပူရမွာ..ၿပီးေတာ့ ေန႔လယ္စာကို ေသခ်ာစားေနာ္....ကိုကိုက ညေနလာႀကိဳမယ္ေနာ္...ကိုကို႔ကို ေက်ာင္းေပါက္ဝမွာေစာင့္ေနာ္...ဘယ္မွေလ်ာက္သြားမေနနဲ႔ေနာ္''

မွာေနသမွ်ကို ေခါင္းေလး ညိမ့္ကာ ညိမ့္ကာျဖင့္ နားေထာင္႐ွာသည္...

"ဟိုအေကာင္ jungkook. ခုခ်က္ခ်င္း အိမ္ထဲဝင္..ေပါက္စေလး လာခဲ့ေတာ့... ငါ့ကေလးကို ငါေတာင္ သူ႔ေလာက္ စစ္စစ္ေပါက္ေပါက္ မမွာဘူး...လွ်ာကို႐ွည္တယ္...''

Jin hyung ရဲ႕ ေပါက္ကြဲသံေၾကာင့္ baby ကို မ်က္စပ်စ္ကာ ကားထဲဝင္ခို္င္းၿပီး အိမ္ထဲ အျမန္ျပန္ဝင္လာရသည္..

ေျပာမရဘူးေလ ဆက္ၿပီး ေနေနရင္ ကားေပၚက ပန္းအိုးတို႔ အလွတင္ထားတဲ့ အ႐ုပ္တို႔က ေလေပၚဝဲလာႏိုင္ေလာက္တယ္..

ဟူး....အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္သာ baby ကို ဒီေန႔ ေက်ာင္းလိုက္မပို႔ျဖစ္...

Baby ေက်ာင္းသြားတဲ့ အခ်ိန္ေတြက က်ေတာ့္ရဲ႕ ေျခာက္ကပ္ကြဲအက္ေနေသာ အဓိပၸါယ္မ႐ွိေသာ နာရီ စကၠန္႔မ်ားပင္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now