15.

17.4K 1.6K 38
                                    

" (Happy birthday to you )². Happy birthday dear Tae Tae.. H B T U''

Birthday song ဆိုၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ကေလးငယ္က ဖေယာင္းတိုင္ကို ႏႈတ္ခမ္းခြၽန္ခြၽန္ေလးျဖင့္ တဖူးဖူး မႈတ္သည္....

တေယာက္တလွည့္ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ေတြၾကားမွာ ကေလးငယ္က ခုန္ဆြခုန္ဆြႏွင့္ေပ်ာ္ေနသည္...

စားေသာက္ဆိုင္ အေပၚထပ္ တထပ္လံုးကို ငွါးကာ ျပင္ဆင္ၿပီး ကေလးငယ္ကို ေခၚလာကာ suprise လုပ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္....

ကေလးႀကိဳက္တဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီကိတ္ကို Tata အ႐ုပ္ပံုေလးမွာကာ ပြဲတခုလံုးကိုလည္း ပူေဖာင္းကအစ ဇြန္းခရင္း အဆံုးထိ ထိုအ႐ုပ္ေလးႏွင့္ခ်ည္း ျပင္ဆင္ထားသည္...

ကေလးငယ္ကိုယ္တိုင္လည္း အနီေရာင္ hoodie ေလးႏွင့္မို႔ အားလံုးဟာ ပနံသင့္စြာ ႐ွိေနသည္မွာ အထူးေျပာျပစရါပင္ မလို...

"Happy birthday baby... ကိုကို႔ လက္ေဆာင္က အခုဖြင့္ၾကည့္မွ ျဖစ္မွာ ကေလး...''

ကေလးငယ္ေ႐ွ႕ ပါဆယ္ဗူးေလးကို ချ်ပီး ခ်က္ခ်င္းပင္ ဖြင့္ခိုင္းေတာ့ အားလံုးက သူ႔ရဲ႕ လက္ေဆာင္ဆီ စိတ္ဝင္တစား ျဖစ္လာၾကသည္...

ကေလးငယ္ရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတာက္ေတာက္ေလးေတြကလည္း ပါဆယ္ဗူးဆီ အၾကည့္ေရာက္ေနသည္...

Box smile ေလးျဖင့္ တခ်က္ေမာ့ၿပီး ရီျပလာသည့္ ကေလးငယ္က ဗူးကို ဖြင့္ဖို႔ စိတ္လႈပ္႐ွားေနဟန္...

ဗူးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း ျမင္လိုက္ရတဲ့ အရာေၾကာင့္ ကေလးငယ္က သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဝင္ေျပးလာကာ တင္းေနေအာင္ ဖက္ထားေသးသည္...

"ေက်းဇူး ကိုကို... ထယ္ထယ္ လိုခ်င္တာ မွတ္မွတ္ရရ ဝယ္ေပးလို႔... ေက်းဇူး တင္ပါတယ္... အမ်ားႀကီး အမ်ားႀကီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္''

ရဂ္ခြင္ထဲကေန သူေျပာခ်င္ရာေတြေျပာၿပီး ျပန္ေျပးထြက္သြားကာ လက္ေဆာင္ပုံးထဲက အေကာင္ေလးကို ေကာက္ေပြ႔လိုက္သည္...

"Yeon Tan...Kim YeonTan ေနာ္... ခုကစၿပီး ဒီက သားသားေလး နာမည္က Kim YeonYan ျဖစ္သြားၿပီေနာ္''

ခုန္ဆြခုန္ဆြျဖင့္ ကေလးငယ္က လက္ထဲက မဲမဲေသးေသး ေခြးေပါက္စေလးကို နာမည္ေပး ကင္ပြန္းတပ္ပြဲ လုပ္ေနသည္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now