8.

19.4K 1.7K 90
                                    

"ေပါက္စေလးေရ အက်ႌလဲရေအာင္''

Seokjin ရဲ႕ ေအာ္သံအဆံုးမွာ TV ၾကည့္ေနတဲ့ ကေလးငယ္က ေပါက္ေပါက္ဗူးကို ပစ္ခ်ကာ အေပၚထပ္ ေျပးတက္သြားသည္..

ဒီေန႔က ေပါက္စေလးရဲ႕ အထက္တန္းဘြဲ႔ယူရမယ့္ေန႔...

ဘြဲ႔ယူရမယ့္သူက ဘယ္လိုမွ မေနဘူး.. မနက္လင္းကတည္းက ကာတြန္းကားထိုင္ၾကည့္ေနတာ...

ပ်ာယာခတ္ၿပီး ေဆာက္တည္ရာမရေနၾကတာက Kim Seokjin နဲ႔ Jeon Jungkook တို႔..

Jungkook က မနက္အေစာႀကီးကတည္းက ကေလးငယ္စီးဖို႔ ဖိနပ္.. စားဖို႔ မုန္႔ေတြ လာပို႔ၿပီးသြားၿပီျဖစ္သည္... ခဏေနမွ ျပန္လာမည္ဟုဆိုကာ ျပန္သြားျခင္းပင္..

Seokjin ကေတာ့ ညကတည္းက အလုပ္႐ႈပ္ေနသူပင္... မ်က္ႏွာ ေပါင္းတင္ျခင္း ဆံပင္ ေပါင္းျခင္း.. စသျဖင့္ မဆံုးႏိုင္ေသာ အလွအပေရးရာတို႔ျဖင့္ ညကတည္းက ပ်ာယာခတ္ေနျခင္းပင္..

ဘြဲ႔ယူမည့္ ကေလးငယ္ကေတာ့ ေဆာ့လိုက္ စားလိုက္ ကာတြန္းကားၾကည့္လိုက္ျဖင့္ ပံုစံမပ်က္....

ခုလည္း အဝတ္အစားလဲဖို႔ ကိုယ့္ေ႐ွ႕ အေျပးအလႊားေရာက္လာတဲ့ ေပါက္စေလးက မ်က္ႏွာမွာလည္း မုန္႔ေတြ ေပပြလို႔ပင္...ဆံပင္ကိုလည္း ကေလးငယ္ရဲ႕ ႐ိုးရာမပ်က္ ၾကက္ေတာင္စည္းထားေသးသည္.... ေဘာင္းဘီတိုေလးျဖင့္ ကေလးရဲ႕ ေပါင္တံျဖဴျဖစင္းစင္းေလးက အထင္းသား..

မ်က္ႏွာတခုလံုး ေပပြေနတာေတာင္ ကေလးငယ္က ခ်စ္စရာေကာင္းတုႏ္းပင္   ...

"Aigoooo....ေပါက္စေလးရယ္... ေပပြေနတာပဲ... လာ မ်က္ႏွာ ျပန္သစ္ရေအာင္''

ေပါက္စေလးကို ေရခ်ဳိးခန္းထဲ ေခၚလာကာ မ်က္ႏွွာ ျပန္သစ္ေပးရသည္...

အဝတ္အစားလဲၿပီး ေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ ေရာက္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ jungkook က ဆုိဖာေပၚ အခန္႔သားပင္...

"Jin hyungie... ထယ္ထယ္က ကိုကိုဝယ္လာတဲ့ Gucci ဖိနပ္ေလး စီးမွာေနာ္..''

ေလွကားမွ ေျပးဆင္းကာ ေလွကားအေနာက္ျခမ္း ဖိနပ္စင္႐ွိရာသို႔ လံုးတံုးတံုးျဖင့္ ေျပးဝင္သြားေသာ ကေလးငယ္... ဆိုဖာေပၚက jungkook ကေတာ့ သူ႔ဆီေျပးလာသည္ဟု ထင္ကာ လက္ႀကီးႏွစ္ဖက္ ကားၿပီး ျပံဳးျပံဳးႀကီး ေစာင့္ေနသည္...ဟိုကေလးက သူ႔ကို ျမင္သည့္ပံုပင္ မေပၚ...

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now