13.

17.9K 1.7K 102
                                    

"Baby... အိမ္ေရာက္ရင္ စာ....လုပ္''

"ဝုန္း''(ကားတံခါးပိတ္သံ)

"😖''

ကားတံခါးကို ဝုန္းခနဲေနေအာင္ ပိတ္သြားသည္မွာ ေျပာေနတာေတြေတာင္ တန္႔ကုန္သည္...

ဒါလား....

baby စိတ္ေကာက္တာပါ...

မ်က္ႏွာေလးေတာင္ မၾကည့္လိုက္ရဘူး.... ဇြတ္ကို ေျခေဆာင့္ၿပီး ဆင္းသြားေသာ ကေလးငယ္.

အိမ္ထဲ ဝင္သြားသည္အထိ ၾကည့္ၿပီး ကားကို ကိုယ့္အိမ္ဆီသာ ေမာင္းထြက္လာခဲ့လိုက္သည္...

ေကာက္စိန္ေလးကေတာ့ မနက္က်ရင္ ဘယ္လိုေတာင္ ရစ္ၿပီး ဂ်စ္က်ဦးမလဲ မသိ....

..........

"ဟဲ့..ဟဲ့...ေပါက္စေလး..အဲ့ဒါ ဘာျဖစ္လာတာလဲ''

အိမ္ထဲကို ေဆာင့္ေအာဂ့္ၿပီး ဝင္လာသည့္အျပင္ ဖိနပ္ကိုလည္း ေသခ်ာမခြၽတ္ဘဲ ေတာင္တဖက္ ေျမာက္တဖက္ ပစ္လႊင့္လိုက္ေသးသည္...

ဧည့္ခန္းထဲထိုင္ၿပီး running man ၾကည့္ရင္း ခြီေနတာေလးေတာင္ ေပါက္စေလးကို ၾကည့္ၿပီး ေၾကာက္လာရသည္...

"ေပါက္စေလး...jungkook hyung ေကာ? "

ေမးေနတာလည္း ျပန္မေျဖ..မ်က္ေစာင္းတခ်က္လွမ္းထိုးၿပီး အေပၚထပ္ကိုသာ ဝုန္းဒုိငး္ၾကဲၿပီး တက္သြားသည္.....

ဘာေတြလဲ... kim seokjin တို႔ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေရခဲမုန့္စားရင္း TV ၾကည့္ေနတာပာေနာ္..😒

ထိုင္ေနလို႔ေတာ့ မျဖစ္ေသး... ပစ္ထားရင္ ျပသနာက ပိုႀကီးသြားႏိုင္သည္... ..

"Knock... knock... ေပါက္စေလးေရ... ဘာျဖစ္လာတာလဲ hyung ကို ေျပာဦးေလ... ''

"....''

"Hyung ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေနတာလား... တံခါးဖြင့္ဦးေလ...''

ပြင့္လာတဲ့ တံခါးေနာက္မွာ မ်က္ရည္ေတြႏွင့္ ကေလးငယ္...

ကေလးကို ကုတင္ေပၚ ထိုင္ေစၿပီး ကေလးေ႐ွ႕ ဝင္ထိုင္ကာ မ်က္ရည္ေတြကို ဖြဖြေလး သုတ္ေပးရင္း....

"Hyung ကိုေျပာ...ဘာျဖစ္လာတာလဲ...ဘာလို႔ငိုေနတာလဲ''

ေမးလိုက္မွပင္ ဟီးကနဲ ငုိခ်သည့္ ကေလးငယ္..

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now